Discutia de dinainte de casatorie - noua subiecte importante

de Veronica Radulescu     HotNews.ro
Vineri, 11 aprilie 2008, 10:41 Life | Acasă

Verighetele pot veni doar dupa o discutie serioasa
Foto: finest-platinum-wedding-ring.com
Uneori, dragostea nu este suficienta pentru a tine doi oameni impreuna. Daca vorbesti cu cineva care are probleme in casnicie, vei realiza ca exista cateva elemente comune care pun capat multor mariaje doar pentru ca nu au fost lamurite inainte ca tinerii sa se casatoreasca. Nu face aceeasi greseala! Nu te casatori pana cand nu stii parerea viitorului tau sot despre:

Unul dintre subiecte este legat de copii. Va fi o mare problema daca tu si sotul tau nu sunteti de acord daca vreti sa aveti sau nu copii. Chiar daca nu va doriti inca de la inceput, mai devreme sau mai tarziu tot se va pune aceasta problema.

Banii sunt al doilea subiect care trebuie discutat. Multe cupluri prefera sa puna banii la comun, in timp ce altele prefera varianta „fiecare cu banii lui”. Ar fi bine sa va puneti de acord asupra acestui subiect inca de la inceput. Mai tarziu va iesi cu scantei.

Trebuie sa abordati si subiecte mai delicate: sexul. Daca aveti probleme dinainte de casatorie, intai trebuie rezolvate si abia apoi puteti merge mai departe. Daca nu sunteti pe aceeasi frecventa, nu aveti aceleasi preferinte, asteptari, fantezii, s-ar putea sa aveti probleme mari. Daca nu vorbiti despre toate acestea, ori daca viitorul sot nu vede asta ca fiind o problema si nu vrea sa discute cu tine despre sex, poti merge pana la anularea nuntii.

Un alt subiect ar fi: cat timp va veti petrece impreuna cu socrii. Este adevarat ca parintii vostri va iubesc, insa nu trebuie lasati sa se amestece intre voi. Daca unul dintre voi nu va trasa anumite limite in ceea ce priveste vizitele parintilor, telefoanele etc. relatia ta cu socrii se va inrautati.

Un alt subiect foarte delicat poate fi: cine va spala W.C.-ul? Daca raspunsul este “de ce sa fac eu treaba asta?” sau “cum? Nu-i asta treaba ta?” ai mai multe optiuni: poti angaja pe cineva sa se ocupe de curatenie, sa accepti ca tu vei face toata treaba in casa sau sa discuti cat mult conteaza sa faceti treburile casnice impreuna.

Trebuie sa va puneti de acord si in privinta modului in care va veti petrece timpul liber. Raspunsul la aceasta intrebare va va dezvalui cateva lucruri: cum ii place viitorului sot sa-si petreaca timpul si cat de mult il intereseaza sa va petreceti timpul impreuna. Gasirea unui echilibru intre serviciu, distractie si familie nu este un lucru usor.

Nu uita sa discuti cat de des bea. Raspunsul la aceasta intrebare, ori la cele referitoare la tigari sau droguri iti va arata daca sotul tau este predispus sa aiba astfel de probleme, care iti pot ameninta nu numai casatoria, dar si viata. Inainte sa stati de vorba, urmareste cum se comporta la petreceri, acasa etc.

Il mai poti intreba daca a lovit vreodata pe cineva. E adevarat ca cei care sunt violenti este putin probabil sa-ti dea un raspuns sincer. Cei mai multi vor nega, insa sunt o gramade de elemente pe care le poti observa la el si poti trage o concluzie. Daca incearca sa te controleze: cu cine te vezi si ce faci, nu este cazul sa ajungi in fata preotului.

Un alt subiect poate fi acela: cum vede relatia voastra peste 30-40 de ani? Daca nu poate sau nu vrea sa raspunda la o asemenea intrebare, gandeste-te daca are sens sa te casatoresti cu cineva care nu crede ca mariajul vostru va dura.

Sursa: about.com




















9129 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Alte subiecte (Vineri, 11 aprilie 2008, 12:13)

    Miss O'Jane [anonim]

    1.Alt subiect important ar fi sa va intrebati nevasta despre "shoping" cat cheltuie, bani si timp.
    2. Alt subiect, cat timp pierde pe zi in fata oglinzii, defalcat pe situatii : ptr iesitul la piata (aaa, alta situatie, face piata doamna sau strica la manichiura? daca o face, stie deosebi o rosie de un cartof?) ptr iesitul la mall, ptr iesitul cu cainele (alta situatie, kktul de caine din casa cine-l curata? avand in vedere ca javra, pardon, catelul este al ei.....), ptr iesitul cu masina(cine spala masina? chiar daca-i dai bani de spalatorie cine se duce la mitocanii de la spalatorie?)
    Mai sunt dar tre sa-mi fardez fatza ptr messenger...
    • +1 (1 vot)    
      super comentarii (Vineri, 11 aprilie 2008, 22:42)

      barbat [anonim] i-a raspuns lui Miss O'Jane

      Ca si multe emisiuni de televiziune, numeroase articole din presa scrisa sunt umpluturi, prostii - ca si acesta, de altfel. Am mai spus-o si o repet... parerea mea (nu neaparat obiectiva) este ca aceasta a 4-a putere, PRESA, este la fel de vinovata ca JUSTITIA ori PARLAMENTUL pentru multe dintre relele care au cuprins aceasta tara. Din fericire insa, "vad" - citind comentariile nu numai savuroase, ci si pertinente si chiar tratate cu umor - ca romanii sunt inca destepti, fie ei femei sau barbati. Iar daca cine spala WC-ul este o problema (in cazul meu, nevasta-mea, cu care convietuiesc de 16 ani cu patalama - care mi-a spus ca daca m-ar fi vazut spalind sau calcand rufe m-ar fi considerat un prost, nu barbat, sic!), atunci sa vedem si cine face altele, pina ajungem la cine face copii, spre exemplu. Devenim roboti? Nu asta e rostul casatoriei, domnisoara (doamna) autor!
      • 0 (0 voturi)    
        asta nu e vorba mea! (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 0:37)

        barbat [anonim] i-a raspuns lui barbat

        Te rog sa nu mai imprumuti nick-ul cuiva. Comentariu acesta nu-mi apartine! ... desi nu e chiar rau....
        • 0 (0 voturi)    
          inregistreaza-te (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 2:25)

          Sakura [utilizator] i-a raspuns lui barbat

          Desteptutule, nick-ul iti apartine numai daca il inregistrezi. Daca o faci, nimeni nu ti-l poate "lua". Deci sacrifica-ti 2 minute si inregistreaza-te ca utilizator al siteului pentru a nu-ti pierde nick-ul mult iubit :)
  • +1 (1 vot)    
    sigur nu te-as lua de nevasta! (Vineri, 11 aprilie 2008, 12:26)

    barbat [anonim]

    Ce subiect de NECASATORITA (asta ca sa fiu dragut)?
    Daca venea la mine actuala sotie cu astfel de discutii sigur nu ajungeam unde suntem acum. Astfel de lucruri nu se discuta (negociaza- asa cum sugereaza articolul). Partenerii trebuie sa se ajute nu sa-si imparta obligatiile.
    Daca tot e vorba, ar fi cateva intrebari pt femei:
    1. cate telenovele a vazut la viata ei
    2. cat timp petrece intr-un magazin (supermarket)
    3. stie gati? (asta in cazul in care iti baga pe gat chestia cu WC-ul)
  • +3 (5 voturi)    
    Raspunsurile unui barbat (Vineri, 11 aprilie 2008, 12:58)

    marius [anonim]

    1. Copiii - ti-i fac eu, ii cresti tu.
    2. Banii - nu ma intereseaza pe cei dai banii nostri atata timp cat am carne in farfurie, tigari in pachet, benzina in masina si ceva marunt pentru niste beri. Cand imi va lipsi ceva din cele enumerate mai sus... ascunde-ti rochiile!
    3. Sexul - ce probleme sa avem aici? Se face si basta!
    4. Ma-ta nu e mama!
    5. WC-ul se spala?
    6. Timpul liber NU se petrece la teatru sau concerte. Merge un film daca e cu batai.
    7. Cand beau suport mai bine socurile legate de ultimele tale achizitii, crizele prietenelor tale si culoarea de saptamana aceasta a parului tau.
    8. Eu nu am lovit niciodata pe nimeni. M-am batut doar cu cei care meritau. Pai cum naiba sa te uiti la unu' cu ochelari si sa nu te enerveze moaca lui?!
    9. Relatia peste 30-40 de ani... Sper sa fiu mort. Sau, cu putin noroc, sa fii tu...
    • 0 (0 voturi)    
      barbat???? (Vineri, 11 aprilie 2008, 16:15)

      Lara [anonim] i-a raspuns lui marius

      Conceptia indobitocita a omului de rand privind relatia femeie barbat se pare ca ramane in continuare.. el cu banii .. ea gospodina si el destept – ea proasta. Ideea e ca fiecare are parte de ceea ceea ce este.. so.. daca esti idiot.. cu siguranta ca tot asta vei avea langa tine. Daca scuipi seminte.. tot una care scuipa seminte vei avea alaturi.. iar ca zidar, vidanjor sau orice alta categorie muncitoare.. clar ca o tanti muncitoare nu va fi niciodata suficienta (ca putinii neuroni nu pot functiona prea mult timp).. de acilea si nevoia de a fluiera pe strada. Iar daca tu stai cu burta in sus la tv si o bere in mana..ca deh burtoiul trebuie intretinut... normal ca fata pleaca la shopping ca doar nu va privi aceasta imagine hidoasa. As putea zice, uitandu-ma la comentariile voastre, ca nu mi-e mila de nevestele voastre – mi-e groaza insa de societatea in care traim, in care dobitocul si nesimtitul e pus la rang inalt si femeia tratata ca o idioata care nu e in stare sa priceapa decat mesaje din telenovele.
      Pana una alta wc-ul se spala, iar daca iti lasi nevasta sau prietena sa iti spele cacatul atunci inseamna ca esti un dobitoc lipsit de cei 7 ani de acasa si de cel mai elementar bun simt... asa ca trebuie sa fii mandru de tine, mai mult, imprastie si vestea.. ca deh.. prostul daca nu e si fudul.. nu e prost destul.
      • 0 (0 voturi)    
        Cocoanaaa! (Vineri, 11 aprilie 2008, 16:38)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Lara

        Am impresia ca te cam iei de mine intr-un stil personal desi eu nu am facut acest lucru. Pentru ca este doar o impresie nu am dreptul sa iti raspund ca esti o isterica cu accese de fata de pension scandalizata sa afle ca pe lume exista bordeluri sau ca unele femei practica sexul oral!!!
        Raspunsurile mele sunt legate exclusiv de temele puse in discutie in articol. Daca aleasa inimii mele, lumina ochilor mei, viitoarea mama a copiilor mei ar veni la mine cu asemenea idei de discutat, i-as spune ca de cand ma cunoaste ar fi putut sa isi raspunda la toate intrebarile de una singura, iar faptul ca nu a facut-o pana acum (cnd mai avem putin si ne casatorim) denota superficialitate in abordarea unei relatii. Ar fi interesant de aflat cum ai reactiona matale la asemenea replica.
        Informatii personale pentru tine: imi spal singur WC-ul, nu am cei 7 ani de acasa pt ca la 2 ani m-au trimis la cresa, sunt foarte fericit cu iubita mea si nu avem nici cea mai mica intentie sa ne casatorim. Si facem sex o ora jumate in fiecare noapte (cand se poate).
      • 0 (0 voturi)    
        lipsa simtului umorului (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 13:17)

        Cristian80 [utilizator] i-a raspuns lui Lara

        penibil cometariul tau Lara! Simtul umorului se pare ca iti lipseste.
        Comentariul lui Marius este evident sarcastic si foarte amuzant!
    • 0 (0 voturi)    
      marius esti un zeu (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 3:33)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui marius

      eu si baietii te sustinem in comentariul asta 1000%
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns lui marius (Duminică, 13 aprilie 2008, 20:24)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui marius

      ma...da ai niste raspunsuri de bani gata. apropo..sper sa nu mori calcat de masina condusa de un ochelarist..
      ps: sper sa nu ajungi sa stii ce inseamna sa nu vezi bn ;)...

      keep walking!
  • 0 (0 voturi)    
    veronicaaaa, fata bunaaa (Vineri, 11 aprilie 2008, 13:32)

    smaranda [anonim]

    bai nene, hai ca m-am distrat! mi-au dat lacrimile la faza cu cine spala wc-ul....si cu sexul! esti foarte tare veronica mama, tine-o tot asa ca maine poimaine te vedem moderator tv, formator de opinie si psiholog de serviciu la romantica....
    marius esti insurat? ca imi place cum gandesti ;)
    • 0 (0 voturi)    
      :)) (Duminică, 13 aprilie 2008, 20:30)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui smaranda

      smaranda...fata buna...probabil esti una dintre cele care sta si scuipa seminte...si mai ia si la dinte asa...in fiecare seara...pacat de tn..app..baiatul nu avea nici o intenite sa se insoare..parca asa a zis :-/
  • -1 (1 vot)    
    mi-e mila de nevestele voastre.... (Vineri, 11 aprilie 2008, 13:36)

    je [anonim]

    mi-e mila de nevestele voastre....
    • 0 (0 voturi)    
      mi-emila de viitorul tau sot.... (Vineri, 11 aprilie 2008, 13:51)

      barbat [anonim] i-a raspuns lui je

      asta in cazul in care vei avea unul...

      Daca deja ai inseamna ca l-ai indobitocit si e foarte probabil ca te vei satura de el asa cuminte si o sa fugi cu primul zidar/vidanjor/gradinar care-si "va permite" sa-ti puna mana pe fund si te va fluera salbatic.
      • 0 (0 voturi)    
        barbat? (Vineri, 11 aprilie 2008, 14:31)

        je [anonim] i-a raspuns lui barbat

        Ma distreaza conceptia voastra cum ca toate femeile pierd timp in fata oglinzii, la telenovele si la shopping.... daca de ex marius si-ar fi scos nasul din filmele cu batai si ar mai fi lasat berica la o parte, ar fi stiut ca wc-ul se spala .....iar tu poate ai realiza ca a imparti responsabilitatile cu nevasta-ta nu inseamna ca te-a indobitocit ci ca o respecti... dar dupa raspunsul tau, pp ca faci parte din categoria zidar/vidanjor/gradinar care fluiera orice fusta de pe strada... cu un singur lucru sunt de acord: articolul e cel putin spus tamp, dar comentariile voastre il depasesc de departe :)
        • +1 (1 vot)    
          gust amar (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 0:24)

          barbat [anonim] i-a raspuns lui je

          Te asigur ca nu fac parte din categoria: zidar/vidanjor/gradinar. Am o sotie, un copil, spal WC-ul cand e nevoie, n-am batut pe nimeni pentru nu cred ca asta e o rezolvare a problemelor DAR totusi nu imi vine sa cred ca cineva barbat sau femeie poate sa citeasca acest articol fara a-si bate joc de el. Ma sperie gandul ca exista femei care sunt atat de idioate incat ar putea pune in practica o asemenea discute cu viitorul sot. Oricum sunt destul de dezamagit de lipsa voastra de umor in ceea ce priveste comentariul lui marius. Sunt totusi curios daca autoare si femeile care au trimis comentare sunt casatorie sau cel putin au locuit impreuna cu un barbat. Am tendinta sa cred ca NU pentru ca si-ar fi dat mult mai repede seama de sarcasmul lui marius si mai ales de idiotenia "ziaristei". Acest articol a fost scris dintr-un impold de frustrare feminina al unei persoane care incerca sa-si gaseasca scuze pentru neputinta de a se apropia de un barbat si a convietui in cuplu. E mult mai usor sa improsti cu noroi barbatii decat sa recunosti ca nu esti capabila sa ti-l faci apropiat pe unul dintre ei. Desi a pornit ca o gluma (comentariul) raman totusi cu un gust amar ....
  • 0 (0 voturi)    
    marius rullz (Vineri, 11 aprilie 2008, 15:04)

    lucian [anonim]

    marius rullz :)))))
  • 0 (0 voturi)    
    Aiurea!!! (Vineri, 11 aprilie 2008, 15:58)

    Monica M [anonim]

    Puteti sa vorbiti oricat si despre orice, daca nu e sa mearga, nu merge! Si v-o spun din proprie experienta ... Am discutat cu ex-sotul meu, orice, zile in sir. Si asta nu l-a impiedicat ca dupa 3,5 luni de la nunta sa plece!
    • +1 (1 vot)    
      hahaha (Vineri, 11 aprilie 2008, 18:15)

      zvezda [anonim] i-a raspuns lui Monica M

      S-o fi saturat omul de atitea discutii. Sper macar ca inainte de a pleca a spalat WC-ul :)))
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. JEana (Vineri, 11 aprilie 2008, 16:12)

    marius [anonim]

    Duduie, matale iei prea in serios un articol cu o avansata nota de imbecilitate si pe care barbatii (eu cel putin) il trateaza ca atare.
    Insasi conceptul "discutia dinainte de casatorie" mi se pare o ineptie. De ce sa existe o DISCUTIE? De ce nu mai multe? Si cand ai discutia asta magica? Inainte sa te ceara fraierul (si fraier este daca te mai cere)? Dupa ce te-a cerut si ai trimis invitatiile de nunta? Ce se intampla daca ala chiar raspunde asa cum am incercat eu sa glumesc? Te duci plangand la mama si blestemi ca nu ai noroc?
    Parerea mea este ca articolul pune in aceeasi oala mai multe lucruri deosebite. Crede-ma ca o discutie de genul "Bei prea mult!", "Nu mai fac, mami!" i-a zburat din cap potentialei victime imediat ce l-ai scapat din ochi. Va bea la fel de mult doar ca se va ascunde.
    Asculta-ma pe mine: in materie de baut, WC, bani, socri si sex nu este nimic de discutat. Nici unul din aceste aspecte nu va fi influentat de o DISCUTIE! Oricat de bitchy ai fii tu! Cel mai bine este sa observi daca esti deranjata de abordarea masculina a acestor probleme si daca da gaseste-ti alta victima.
    Ca sa nu fii nevoita sa recunosti la tribunal "Onorata instanta vreausa divortez pentru ca nemernicul nu spala WC-ul!"

    Parerea mea de vineri dupa-amiaza! Hac! Hai sa traesti!
    • +1 (1 vot)    
      marius draga... (Vineri, 11 aprilie 2008, 16:41)

      Je [anonim] i-a raspuns lui marius

      ....daca citeai cu atentie ce am scris, si nu te avantai sa ma pui la punct ca un mascul lezat ce esti in orgoliul propriu, ai fi vazut parerea mea despre articol... asta ca sa intelegi ca e inutil sa imi tii prelegerea despre "importanta discutiilor"...spui ca ai glumit in aprecierea ta catre femei? e amuzant sa ne descrieti "in gluma" ca pe niste superficiale care nu stiu altceva in afara de telenovele si zgaiat in oglinda? din cauza glumelor astea se nasc prejudecatile..
      • 0 (0 voturi)    
        Jeniala esti Je! (Vineri, 11 aprilie 2008, 17:04)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Je

        Este in firea romanilor sa polemizeze din cauze marunte.
        Recunosc ca nu am citit pana la capat. Data viitoare pune si tu, draga, injuraturile la loc de cinste, la inceput!

        Sa ai parte de un weekend linistit si odihnitor cu cine conteaza pentru tine!
  • -2 (2 voturi)    
    Voi femeile (Vineri, 11 aprilie 2008, 17:08)

    Adi [anonim]

    Majoritatea sunteti prea proaste pentru secolul asta! Cealalta parte a voastra se crede superioara sau cel mult egala barbatului.

    Cele care totusi postati aici se vede ca aveti o doza de lipsa de viata si cred ca in trecut drumul vostru a fost bombardat cu zidari si vidanjori samd....

    Majoritatea panarame, ganditi cu virful degetului mic si sariti pe primul vidanjor arab sau italian care va duce la mall si sariti de la unul la altul.

    Macar noi barbatii asa barbari cum suntem ne ducem ne facem treaba si ne intoarcem acasa. Voua vi se pare ca l-ati luat pe Dzeu de picior si cand arabu' sau italianu' sau va lasa cu buza umflata suferiti ca nu mai "aveti" ce aveati si acum va trebui sa incepeti din nou de jos de la o Dacie.

    Dap daca va trece prin cap am avut vreo 4 femei d'astea alaturi!!!

    Cum zice Marius mai sus discutiile astea nu au rost deoarece ar trebui sa ajungeti sa cunoasteti lucrurile astea despre sot/sotie inainte de a face marele pas. Pacat ca pentru majoritatea dintre voi ajungeti prea repede la casatorie ca na, are bani si casa cu piscina....si atunci va puneti problema ca vreti sa fiti DOAMNE si vai eu nu fac de mancare eu nu spal eu nu ...
    • 0 (0 voturi)    
      si daca..? (Vineri, 11 aprilie 2008, 17:53)

      oana [anonim] i-a raspuns lui Adi

      Vroiam sa postez o impresie generala despre polemica generata de acest articol, dar acum, ca am vazut postul tau..nu ma pot abtine sa nu intreb: "dar daca e...neamt? - nenea vidanjorul adica- dar ar putea sa fie orice natie de pe pamantul asta, pentru ca EL ti a cazut cu tronc si pentru ca numai alaturi de el concepi sa deschizi ochii in fiecare dimineata? si daca traieste in 40m2 si conduce un jaf de masina?" - se pune?!
      crezi ca ceea ce ai spus tu se aplica tutror purtatoarelor de fusta? daca da, atunci imi pare sincer rau pentru experientele nefericite pe care le ai avut pana acum, dar iti pot promite ca nu este adevarat.
      • 0 (0 voturi)    
        ia fii atenta aici! (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 22:53)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui oana

        am cunoscut sute de femei la viata mea, de toate varstele si toate categoriile sociale; constanta la toate e ca 1. banii si functia barbatului sunt un afrodisiac teribil si 2. principalul vostru criteriu de selectie a partenerului nu are de-a face decat cu feromonii! remarc si o uluitoare duplicitate: pretindeti ca va intereseaza iubirea, tandretea, comunicarea, respectul dar, in fapt, tot la bani si la sex ajungeti! sorry, dar cel mai bun prieten al omului ramane cainele!
    • 0 (0 voturi)    
      daca la marius... (Vineri, 11 aprilie 2008, 18:25)

      miruna [anonim] i-a raspuns lui Adi

      ...era evident ca glumeste, de tine imi este mila. are dreptate oana, se pare ca ai avut parte de niste experiente tare nefericite ca sa ai o asemenea impresie despre femei. poate (doar poate) o cauti cumva cu lumanarea?
      in ceea ce priveste articolul ... e cel putin tont.
      ps sa stii ca daca o femeie nu te vrea nu inseamna automat ca e din cauza ca ai dacie sau ca esti minus vila si piscina. cred ca problema e la tine
  • +2 (2 voturi)    
    articol feminist de 2 bani (Vineri, 11 aprilie 2008, 18:10)

    zvezda [anonim]

    Veronica, articolul tau trebuia sa inceapa cu o atentionare ca ceea ce urmeaza se adreseaza numai si numai femeilor proaste, urite, rele, sclifosite si infumurate.
    In rest e distractiv. Cu violenta e simplu: daca in urma acestor intrebari cretine n-ai incasat-o inseamna ca nu e violent :) Dar nu uita ca orice om poate deveni violent daca sirul intrebarilor cretine nu se termina niciodata.
    In final, nu uitati: feminismul exista numai pentru a integra femeile urite in societate.
    • +1 (1 vot)    
      omul nu devine ceea ce nu e (Vineri, 11 aprilie 2008, 18:33)

      Clau [anonim] i-a raspuns lui zvezda

      Un om e violent sau nu e. Nu-ti va da vreo palma sau un pumn daca nu e violent de felul lui. Un tip ne-violent nu devine violent asa, de la intrebari, oricate ar fi ele. In schimb probabil va pleca cand sirul incepe sa-l sictireasca.
      • +2 (2 voturi)    
        dar de femei violente ai auzit? (Vineri, 11 aprilie 2008, 19:12)

        zvezda [anonim] i-a raspuns lui Clau

        Nu stiu de ce aveti voi (feministele) impresia ca numai barbatii pot fi violenti. Violenta e o porcarie din orice parte ar veni, si chiar poate veni din orice parte. Niciodata nu poti sti cu siguranta decat ca o persoana e violenta, nu si invers. Stimuleaza-l ca lumea si o sa vezi :) Daca evita confruntarea da-i doze mai mici si mai dese pina cedeaza. Daca trebuie provoaca-l ani intregi. La urma urmei e foarte important sa stii linga cine traiesti, nu? :)
        Oricum intrebarea partenerului (a viitorului sot) daca e violent mi se pare la fel de cretina ca si a-ti intreba posibila viitoare sotie daca e curva sau daca ii place sa faca sex cu necunoscuti in parc. Cred ca o asemenea intrebare merita pusa numai daca ai vrea sa auzi un raspuns afirmativ. Sunt si femei carora le place adrenalina... gusturile nu se discuta :)
        Oricum articolul e de 2 lei (vechi).
        • 0 (0 voturi)    
          daa (Vineri, 11 aprilie 2008, 23:31)

          MMM's [utilizator] i-a raspuns lui zvezda

          super cool
  • -1 (1 vot)    
    Q.E.D (Vineri, 11 aprilie 2008, 18:14)

    Lara [anonim]

    Deci mai nou orice femeie care nu impartaseste raspunsurile geniale si pline de umor ale unui barbat la un articol de 2 lei ... nu face decat sa fie o cucoana isterica cu accese de fata de pension scandalizata sa afle ca pe lume exista bordeluri sau ca unele femei practica sexul oral!!!
    Iar daca nu se aplica ce e mai sus ...oricum toate femeile “e” proaste sau “e” superioare! O gramada de invective.. iar daca ele se termina.. exista si violenta cu toate formele ei.
    Dragilor.. ati invins!! Eu raman doar cu satisfactia ca un om care se intreba daca wc-ul se spala.. recunoaste. ca il spala chiar el!
    Weekend placut tuturor!!
  • 0 (0 voturi)    
    haha (Vineri, 11 aprilie 2008, 18:26)

    Clau [anonim]

    Junta masculina e reprezentata cu succes de tipi gen Adi complexat de fostii arabeti si italieni ale fostelor lui (apropo, daca au fost 4, e ca nu meriti mai bune, si ca n-o sa ai decat rejectiile vidanjorilor de care vorbeai) si Marius care afiseaza 'o ora jumate in fiecare noapte' de sex evident dar fara sa ne spuna daca e mandru si satisfacut cu ora jumate sau trist si deprimat ca nu-i decat o ora jumate. In schimb stim clar ca Marius nu spala WC, nu sta la vorbe, e jmeker! Mai ramanea sa ne spuna daca asculta manele, e singurul element ce lipseste din peisaj.
    Si junta feminina care-si pierde timpul cu asa specimene... No coment.
    Veronica, ti-ai atins scopul ! Oamenii astia si-au pus viata pe tava in vazul tuturor. Mai ramane sa-i convoci la ceva Big Brother Waching you si o pui de-un show.
  • 0 (0 voturi)    
    articol de doi lei (Vineri, 11 aprilie 2008, 19:48)

    ciumpi' spaniolu [anonim]

    ba, sunteti niste cretini. daca viitoarea mea nevasta m-ar intreba asa ceva, atunci cred ca i-as da papucii fara sa ma mai uit la ea. niciodata. articolul e scris de una probabil rupta de realitate. intr-o relatie partenerii sunt egali in drepturi si obligatii. daca ea ar fi dictatoare si ar incepe sa ma trateze de sus, cum a mai facut o proasta, i-as da pauza.
  • 0 (0 voturi)    
    suspect (Vineri, 11 aprilie 2008, 20:07)

    Paul [anonim]

    Deci ce ma amuza cel mai tare la articolul "scris" de doamna/domnisoara veronica... este copiat de pe About.com si bineinteles a lasat pe afara partea cea mai importanta cu fidelitatea(care este al 10-lea subiect important)...Asta este ... asa is femeile ;)
  • 0 (0 voturi)    
    concluzie (Vineri, 11 aprilie 2008, 21:24)

    gigi [anonim]

    avem nevoie de mai multe gravide betzive.
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare (Vineri, 11 aprilie 2008, 21:37)

    Mario [anonim]

    Daca "casatoria" va fi intre doi EI sau doua ELE atunci discutia cu cele 9-10 subiecte cum decurge?
  • 0 (0 voturi)    
    Fite de artiste (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 10:54)

    Oxid de viata [anonim]

    Domnilor si doamnelor.
    Dumnezeu a creiat barbatul si a vorbit doar cu el, la facut sa se pise din picioare cu demnitate, la facut om si nu bou (il incornoreaza nevasta) La facut puternic si rezisten sa mearga la razboi, sa lupte pentru familie, sa asigure cele necesare I-a dat dreptul sa-l reprezinte in biserici, si sa fie cap de familie
    Un proverb "nu-i bou cel impuns de vaca"

    Asa au aparut feministele : Au imbracat pantalonii barbatulu, i-au luat palaria, banii, libertatile de barbat

    Santajul : nu mai au chef, am migrene, nu-s suficient de reprezentata in moda, stau prea putin cu colegele, maninca si tu ce g
    Viata este pentru amindoi: Barbatul este barbat in orice situatie si femeia este asemenea.

    Femeia va fi sotie, mama, centurista (daca asta alege). va spala , gati, respecta sotul daca doreste sa fie respectata si iubita
    Cind a ajuns sa aiba greturi ca-i cineva si nu respecta pentru ce-a fost creata de bunul Dumnezeu , scrie articole cum sa controleze , sa sorteze, sa impuna
    Doamnelor - Sotul ca si dumneavoastra aveti nevoie de iubire si tandrete, pentru asta este nevoie ca fiecare sa-l respecte pe celalalt , sa-l ajute si sa lase deoparte imburicareala

    Familia este o chestiune serioasa, mult prea serioasa. Nu va luati dupa timpenii , femeia nu a fost facuta sa-i tina de urit barbatului ci sa fie alaturi de el la bine si la rau.

    Viata are nevoie si de vidanjori ,maturatori, tarani , savanti si orice meserie de pe acest pamint este foarte importanta pentru viata, nu trebuie desconsiderat nimeni.

    Viata le cerne, iubirea poate perpetua sau se estompeaza si se transforma in obisnuinta, ramine ce-i frumos copii, nepotii . Si cind te saturi si nu te mai suporti iti ei pat separat, pleci mai mult de acasa , iti pasa mai putin daca nevasta se inteapa cu instalatorul tratindu-te ca fraier.

    . Ca turca exista pentru toate virstele si stim unde s-o gasim . Si-i pacat ca feministele se doresc barbati si tauri care sa impuna reguli in defavoarea lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Mufezarie de talent (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 11:24)

    Solex [anonim]

    Femeia este gestionarul casei, daca doreste sa impuna reguli sa nu se marite, perfectiune nu exista nici macar in soare. Toate se mizduesc fara sa-si inteleaga menirea. fetelor viata inseamna responsabilitati egale, economie, oboseala , stres, si nu numeidecit moda, magazine, parfumuri, masini, piscine etc. Vilele si piscinele sunt mofturi, spuneti-mi voi citi ati vazut voi in piscinele lor vara , toamna iarna. Sunt scavi lor , doar img
    Femeia trebuie sa stie ca-i femeie si nu sa se doresca dictatoare, ea trebuie sa fie calda , tandra, armonioasa.
    Proastele cu aere si visuri de pension sunt in final , manipulante de vibrator, si le gasim ca nefericite la 9595 .
    Daca doresc sa comande barbatul si nu-si dilueza egoismul , imparte dragostea , responsabilitatile , atunci sa-si bucure bucilecu ce gasesc, fara pretentie savante
    Sula nu stie carte si nu are nevoie de diploma. fomfleistelor
    Alarmanta este dorinta de sex , a femeilor, indiferent de virsta. Sunt anuntauri pe net care te face sa te intrebi daca este posibil ca la peste sapte zeci de ani , femei, sa mai doresca gloante.
    Nici barbatii nu stau degeaba, piesa se desfasoara cu ambii artisti, in scena vietii
    Dar cel mai greu este sa faci familie, sa te suporti , sa-ti mirosi ba-gazele, sa te doara de celalalt , sa- ti gospodaresti bani, sa-ti doresti ceva in limita decentei, sa doresti sa ai copii buni si educatia de baza sa fie a mamei, sa fi mindru ca ai o sotie care priveste-n viitor si intelege ca nimic nu-i desavirsit.
    Dar ca sa doresti sa fi femeie cu aere de mascul trebuie sa aiba si K-Oaie . Daca chiar are si e dominanta atunci va ramine singura , scofilcita si plina de venin.
    Toti barbati sunt porci si vinovati de lipsa de caracter.
    Da-ti doamnelor mizda cit cuprinde sotiilor ca pentru asta este si nu s-o duceti in rai.
    Fi-ti femei cu iubire , daruire, intelegere si veti primi aceia-si apreciere.
    Daca subestimati barbati veti ramine proaste si nefericite. Daruiti si veti primi .
  • 0 (0 voturi)    
    bravo pentru articol! (Sâmbătă, 12 aprilie 2008, 16:10)

    cineva de undeva departe de Romania [anonim]

    Nu inteleg, de ce sa ne ascundem dupa deget si sa persistam intr-o mentalitate arhaica?!...

    Articolul pune in evidenta ( nu in maniera cea mai reusita) punctele esentiale in care doi parteneri ar trebui sa fie compatibili... Nu e vorba aici nici de control, nici de impunere de vointa, nici de triere... Daca vreti, poate fi luat ca un soi de sfat: "inainte de-a face pasul aveti grija la aceste aspecte.".

    @Solex, aveti dreptate... Iubire, daruire, intelegere...
    Insa daca cealalta parte nu are capacitatea de-a raspunde cu moneda necesara, dupa ani si ani de zile de convietuire unul dintre cei doi (daca nu cumva amindoi) este nefericit... Femeia si barbatul au nevoi psihologice diferite (de exemplu, printre altele, barbatul sa protejeze, femeia sa fie ascultata); daca nu suntem capabili sa avem deschiderea necesara si sa comunicam pentru a intelege care sunt nevoile partenerului de viata, relatia va crapa mai devreme sau mai tirziu...

    Imi place initiativa acestui articol,in ciuda faptului ca a fost prost redactat si problema e prost pusa: indrazneste sa infrunte o anumita mentalitate arhaica...
  • 0 (0 voturi)    
    din pacate ... (Duminică, 13 aprilie 2008, 1:18)

    Doru [anonim]

    ... se poate observa cate femei nu au simtul umorului sau genul: " Ce ai vrut sa zici cu asta ?" - mai avand putin si injurandu-se singure : "Adica eu sunt proasta ??? ".
    concluzia este ca barbatului ii trebuie multa diplomatie , dar si asta se termina la un mom dat.
  • 0 (0 voturi)    
    toate 10 in una (Duminică, 13 aprilie 2008, 4:44)

    xxxxxxxxxxxxxx [anonim]

    eu zic ca se pot renunta la cele zece intrebari ... mult mult mai simplu ... femeia rezista cu tine daca rezista la besina ... dai o besina si daca rezista inseamna ca va sta tot restul viatii cu tine ... inseamna ca te iubeste , daca nu rezista ... cauti alta !
  • 0 (0 voturi)    
    distractiv (Duminică, 13 aprilie 2008, 8:38)

    Anisoara Nika [anonim]

    Distractiv articolul, nimic de zis, insa toate intrebarile sunt de prisos daca o relatie chiar nu merge. Pana la urma casatoria e o loterie, merge sau nu, ai sau n-ai noroc. Daca merge bine, daca nu ura si la gara. Domnisoara care a scris articolul probabil ca inca n-a intalnit barbati cu adevarat mincinosi care sunt in stare sa-ti promita marea cu sarea, in mintea lor gandind cu totul altceva.
    Legat de durata casatoriei e un banc simpatic ce se potriveste manusa articolului de fata. Doi tineri doreau sa se casatoreasca, baiatul vine la viitoarea soacra sa ceara mana fetei, insa aceasta stia bine ca fata ei nu a fost pana atunci chiar usa de biserica, asa ca ii spune acestuia: Fata e cea de fata. De frumoasa o vezi, de harnica o stii, de fata mare cum ti-o fii norocul.
    Oricum, nu am mai ras asa de multa vreme.
  • 0 (0 voturi)    
    o parere distanta (Duminică, 13 aprilie 2008, 13:40)

    diogene [anonim]

    imi place polemica nascuta in jurul articolului, redus in sinea lui la niste stereotipuri. Cred ca intrebarea corecta si singura, retorica de felul ei e: va fi el/ea in stare sa ma seduca inca 80 de ani, voi mai simti vreun fel de atractie pentru cel de langa mine pentru 80 de ani? cum arata seductia/atractia la 40, 50, 60 de ani? raspunsul il are fiecare pentru el asa cum fiecare are o viata diferita ...
  • 0 (0 voturi)    
    gresit (Duminică, 13 aprilie 2008, 13:51)

    gabi [anonim]

    Intrebari reale,dar cati si le pun.Eu unul,nu le-am pus si nu le-as pune niciodata.Probabil si multi dintre noi,indiferent de sex.
  • 0 (0 voturi)    
    sosetele murdare in casnicie (Duminică, 13 aprilie 2008, 14:28)

    ispy [anonim]

    a inflorit si in romania literatura motivationala si defalcarea pe puncte, litere, pasi de urmat... 1), 2), 3)
    a), b), c)

    modelu de casnicie traditional e asa: barbatu in fata TVului la meci cu berea in mana, cu maieul suflecat deasupra burtii. gesturi caracteristice: frecatul la oo, ragaitul nesimtit, insotit de o petarda dureroasa izvorata din partea dorsala

    femeia la bucatarie, topita de atata fiertura, uda leoarca pe sortz, celulitica si cu sprancene groase. gesturi caracteristice: figura impietrita de umilinta auto-asumata. plus, femeia mai si gandeste: oare am pus destula sare, mai sunt 2 ore pana la iubiri disperate, porcu dracu' m-am saturat de el


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi