Telecomanda fara baterii

Cronica TV: Aproape batausul Mircea Badea

de Mantzy     HotNews.ro
Joi, 8 ianuarie 2009, 16:10 Life | Acasă

Cronica TV
Recunosc ca, in ultima perioada, sunt fascinat de existenta in afara micului ecran a unui individ pe nume Badea Mircea, realizator de emisiuni la Antena 3. Ii spun asa nu pentru ca as face pe smecherul, cum obisnuieste el pe la televizor, ci pentru ca personajul (pe care pana nu demult il urmaream cu placere) mi-e din ce in ce mai strain. N-ar avea rost sa ma pierd in explicatii savante sau judecati de valoare, asa ca o sa ma multumesc sa va fac o retrospectiva pe 2008 a pataniilor lui Mircea Badea, povestite de el insusi, in emisiune. Tin sa mentionez, inainte de toate, ca m-am uitat, poate, la 10% din emisiunile lui din 2008, deci sunt toate sansele ca lista evenimentelor sa fie mult mai lunga.

Badea si-a inceput anul certandu-se foarte tare cu un politist care i-a atras atentia sa nu mai stationeze pe marginea carosabilului de pe Transfagarasan, cearta soldata cu numeroase injurii adresate de Badea politistului, nu si viceversa, pentru ca, desigur, nimeni nu-i atat de nebun incat sa-l injure pe Mircea Badea. A doua faza a conflictului s-a petrecut la televizor, in emisiunea numitului, unde acesta a explicat cat de aproape a fost sa-l omoare in bataie pe politistul inconstient, apoi i-a mai adresat mici jigniri pe care nu le pot reproduce si, in fine, i-a dat numarul de telefon pe post, intr-un gest de enorma maturitate, probabil ca sa-l  asalteze cu telefoane, mesaje si bipuri idiotii care se uita la emisiune, iar el stie ca ei se uita.

Apoi, pe repede inainte, Mircea Badea, acest supererou modern bucurestean care aproape se bate cu nesimtitirea si faradelegea, a savarsit urmatoarele fapte de vitejie: a urmarit cu masina personala un grup de indivizi, probabil paparazzi care, la randul lor, il urmareau cu masina pe Gadea Mihai, colegul sau de la Antena. A fost o urmarire ca-n filme incheiata cu dovada de soferie maiastra a lui Badea, care i-a silit pe indivizi sa opreasca, taindu-le calea. Urmarea, sunt sigur, o intuiti: aproape i-a batut.

Alta data, Mircea a povestit cum aproape a batut niste tipi care deranjasera o tipa, ceva cu locul de parcare, n-am inteles exact si nici nu conteaza. Apoi, exact inainte de sarbatori, Mircea Badea a fost injurat in trafic, in Bucuresti, de un alt sofer si a reactionat ca orice cetatean normal: l-a urmarit pe respectivul cu masina pana la Lehliu, unde era aproape sa-l bata, dar s-a gandit sa-l ierte, ca vin sarbatorile de iarna.

In fine, Badea a inceput si anul 2009 bine: a povestit aseara cum a fost la mall si aproape i-a batut pe tipul de la BGS, pe seful lui si pe patronul mall-ului. Apoi, la televizor, a zis ca a ajuns la o stare in care doar frica de puscarie il impiedica sa omoare pe cineva. Ba a mai adaugat si ca, daca ar detine o putere supranaturala si ar putea omori pe cineva doar uitandu-se la el, s-ar folosi de ea in mod repetat.

Acest vis al lui Badea, sa poata omori de la distanta, m-a facut sa-mi amintesc o chestie. Bine, altceva decat ca tinde sa devina un psihopat pe care trebuie sa-l scoata cineva repede de pe post, daca nu-si revine. M-am gandit ca de acelasi lucru e capabil si personajul principal al unui roman al lui Chuck Palahniuk. Sa omoare oameni doar gandindu-se la ei, adica. Sigur ca Badea n-a citit cartea, deci departe de mine gandul sa-l acuz de plagiat. Dar mi-am amintit c-a mai patit-o si acum cateva luni, cu Ioan T. Morar, care a descoperit ca sloganul cu care isi incheie Badea emisiunea, “traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”, e preluat aproape mot-a-mot de la un prozator ungur. Badea s-a scuzat zicand ca n-a auzit in viata lui de scriitorul respectiv si ca s-a crezut original, deci se considera absolvit de orice vina. Si atunci am avut revelatia: la cate carti nu a citit Badea, va dati seama cate ocazii de a se simti original va avea, pe viitor? Cel putin la fel de multe ca oportunitatile de a bate cineva. Aproape...

http://mantzy.wordpress.com/






















13710 vizualizari

  • -2 (16 voturi)    
    Ce aveti cu Mircea Badea? (Joi, 8 ianuarie 2009, 16:42)

    fetita cu chibriturile [anonim]

    Toata lumea da in el acum cand i s-a prabusit BRUMA de audienta si o incaseaza seara de seara de la Cretuleasca ....
    • +7 (11 voturi)    
      S-a batut o data (Vineri, 9 ianuarie 2009, 10:07)

      George [anonim] i-a raspuns lui fetita cu chibriturile

      Sa nu uitam ca s-a batut o data pe bune, la emisiunea aia cu K1 (nu mai stiu exact), oricum si-a luat niste maciuci adevarate. L-a facut ala franjuri dar tot nu s-a invatat minte. Cre ca trebe sa-i dea si Nikita niste palme, ca sa fie umilinta completa.
      • +4 (8 voturi)    
        Frustrare (Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:48)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui George

        Eu tin minte cand a primit un sms a injurat si si-a aruncat telefonul mobil prin studio :)) Sau cand era ragusit si tinea mortis sa isi continue elucubratiile vreo 3 zile ziceai ca e octogenar plin de ecstasy.
    • 0 (8 voturi)    
      fad si fara vlaga (Vineri, 9 ianuarie 2009, 15:17)

      angela [anonim] i-a raspuns lui fetita cu chibriturile

      Articolul e insipid, subtire si fara umor!!!
      C’mon, cu asa ceva vreti sa-l "loviti" pe Mircea Badea?!

      p.s. Si da, draga Mantzy, am inteles toti ca esti un tip instruit care l-a citit pe Palahniuk!!!
  • -5 (21 voturi)    
    hai ca e tare, aproape tare. (Joi, 8 ianuarie 2009, 16:51)

    cristi, aproape cristi [anonim]

    Daca ii dedici o rubrica numai lui inseamna ca e ceva de el, sau o fi pentru ca s-a luat repetat de bloggeri si blogosfera?
    Mie imi este foarte simpatic, asa ca o vacanta mare (aia veche, Dan Sava), iar articolul tau este scuzabil, sper ca din cauza ca ai petrecut mult de sarbatori, nepierzand totodata nici o emisiune de-a lui.
    Aproape nici o emisiune de-a lui...
    • +5 (17 voturi)    
      nu aproape fraier ci fraier, foarte fraier (Joi, 8 ianuarie 2009, 17:04)

      da si fugi [anonim] i-a raspuns lui cristi, aproape cristi

      nu uita sa zappezi si pe OTV din cind in cind daca il iubesti asa de tare pe justitiarul lui Felix
      pe de alta parte, ai dreptate, se apropie des stilul Vacanta mare (aia noua)
      • -4 (12 voturi)    
        ce se intampla manti (Joi, 8 ianuarie 2009, 22:22)

        cristi [anonim] i-a raspuns lui da si fugi

        nu mai pui nickul tau sa nu iti dea lumea minusuri ? :))
  • +10 (12 voturi)    
    saracu badea:) (Joi, 8 ianuarie 2009, 16:57)

    cosmin [anonim]

    lasa-l in pace pe badea ca aproape ti-o iei! :))
  • -5 (13 voturi)    
    da, mai (Joi, 8 ianuarie 2009, 17:05)

    da, mai [anonim]

    of, of... scrii ca sa ai ce scrie. dar tu cate carti ai citit? ai auzit de Chuck Palahniuk pana la Fight club ( filmul, ma refer )? desteptule!
    • +4 (12 voturi)    
      of of of (Joi, 8 ianuarie 2009, 17:41)

      rin tin tin [anonim] i-a raspuns lui da, mai

      auzi bai anonime, da' tu ai auzit inainte de film? nu de alta, dar filmul e facut doar la 3 ani dupa carte, si in perioada aia "individul" palahniuk ratacea fara agent literar, din ce spun barfele de pe net.
      cel mai probabil inseamna ca, in perioada respectiva erai ceva amic cu el, nu? ratzeai dreacu de intelectuali.
      • -1 (9 voturi)    
        of of of (Joi, 8 ianuarie 2009, 23:18)

        da, mai [anonim] i-a raspuns lui rin tin tin

        da, am facut gradinita impreuna.
  • -1 (17 voturi)    
    Care-i scopul acestui articol? (Joi, 8 ianuarie 2009, 17:19)

    neculaiandrei [utilizator]

    Sa mai scadem din audienta lui M. Badea care e lider pe piata pana la ora 12?

    Eu cunosc multi care se uita la emisiune ,care ii recunosc defectele, obiceiurile proaste ,unele gafe sau lucruri pe care le povesteste adesea (precum despre femei ,batai ,trafic etc) ...dar il accepta ....de ce? fiindca e haios si bine dispune lumea.

    Un fel de Happy Hour la ziare..de vreme ce omul isi binedispune publicul (nu conteaza mijlocul) ..de ce ar trebui publicul sa mute canalul?

    Sa mute canalul...presupun ca asta e scopul acestui articol ...sau daca nu ..care e?
    • -4 (14 voturi)    
      MB's the dude :) (Joi, 8 ianuarie 2009, 19:00)

      ali si fila [anonim] i-a raspuns lui neculaiandrei

      Cam gay idul tau -- pun pariu ca tot p-asta il ai si la mess. In fine, destul de penbil articolul. N-am avut MB face emisiunea asta de 4-5 ani de zile. Iar audienta lui e constanta. E inteligent, are umor si tupeu cat sa isi bata pl de orice si orice.

      Ala care zicea caCretuleasca are audienta mai mare, cred ca delireaza la greu.
    • -3 (11 voturi)    
      in loc sa il criticati... (Vineri, 9 ianuarie 2009, 3:12)

      unu slab [anonim] i-a raspuns lui neculaiandrei

      ...mai bine ati asculta la ce are de zis Mircea Badea, pentru ca si eu ajunsesem la un moment dat in starea lui actuala. Am preferat sa emigrez ca sa ma scap de mojici, tigani, guvernanti hoti, mizerie, s.a.m.d.
      • +3 (7 voturi)    
        hai sa il ascultam pe guru traiului urban (Vineri, 9 ianuarie 2009, 18:16)

        unu si mai slab [anonim] i-a raspuns lui unu slab

        Zici ca ai scapat de "mojici, tigani, guvernanti hoti, mizerie". Adica ai scapat de indivizi de genul Mircea Badea, care dau cu bastarca daca il injura unu in trafic, injura politisti si acasa si la TV si taie cauciucuri prin parcari. Bravo:)
        • 0 (0 voturi)    
          bravos! (Luni, 22 iunie 2009, 11:08)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui unu si mai slab

          mai bine ne resemnam in fata escrocilor si derbedeilor de toate calibrele, tot mai multi pe zi ce trece in tara asta? hai sa ne prefacem ca totul e OK, sa evitam acuzatia vehementa, ca asa sigur se rezolva problemele si va fi in tecuci ca-n Zurich! mi-e scarba de specimene cretine ca tine, amice
    • 0 (10 voturi)    
      cum care e scopul? (Vineri, 9 ianuarie 2009, 10:51)

      viomobil [utilizator] i-a raspuns lui neculaiandrei

      ...hai sa mai scriem si noi ceva...sau aproape ceva
    • -2 (6 voturi)    
      -- (Vineri, 9 ianuarie 2009, 16:07)

      eu [anonim] i-a raspuns lui neculaiandrei

      Nu te supara ..da trebuie sa fi cretin sa te uiti la Badea..asa ca..
  • -1 (9 voturi)    
    Badea, ce ai citit articolul si te dai cult?? (Joi, 8 ianuarie 2009, 17:21)

    americanu [anonim]

    Anonimu asta de mai sus cred ca e badia...
    Mie imi place cum olteanu' se ia de numele altora...Pe el in cheama Von badie... mitocan prost...Asta e tara in care traim si cum bine zice mitocanu' , ne mananca tot timpul..
  • -2 (10 voturi)    
    Asa, si? (Joi, 8 ianuarie 2009, 18:02)

    Anca [anonim]

    Asa, si?
    Nu-ti place, nu te uiti. Sau n-ai telecomanda la televizor si ti-e greu sa te ridici si sa apesi pe butoane?
  • +6 (14 voturi)    
    Bacadea (Joi, 8 ianuarie 2009, 19:54)

    sadwank [anonim]

    Ma alatur celor care-i multumesc doamnei Badea pentru ca a facut un copil atit de haios.
    In acest fel am la indemina un instrument extrem de precis cu ajutorul caruia imi triez prietenii. Pina acum chestionarul are 3 intrebari:
    1/ maninci rahat?
    2/ te culci cu propria mama?
    3/ te amuza Mircea Badea?
    Daca unul din raspunsuri e afirmativ ii dau reject. Desi, daca stau sa ma gindesc mai bine, e suficienta ultima intrebare.
    • -4 (10 voturi)    
      Parerea mea... (Joi, 8 ianuarie 2009, 20:38)

      Telespectarul amuzat [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      F tare Badea, irelevant si fara continut articolul de pe Hotnews. In spatele rasetelor, recunoaste-ti ca de foarte multe ori v-ati auzit gandurile rostite de el, ceea ce putin reusesc sa o faca in viata reala. Da, inca ceva, din pacate, e adevarat tot ce spune – evident ca nu ma refer la “dumele” lui. Vizionare placuta!
      • +1 (9 voturi)    
        erata (Joi, 8 ianuarie 2009, 21:06)

        Mantzy [anonim] i-a raspuns lui Telespectarul amuzat

        Recunoaste-ti?! Sper ca voiai sa spui ca trebuie sa-mi recunosc, mie insumi, nu?
        • -5 (7 voturi)    
          erata lata (Joi, 8 ianuarie 2009, 21:57)

          Grama Tica [anonim] i-a raspuns lui Mantzy

          Hmm... Nu tine "esplicatia", ar fi prea subtil pt. "telespectarul" (?!) asta. Caci (sic!) urmeaza "[...]V-ATI AUZIT[...]" In rest... phuah!, "sa-ti auzi gindurile rostite de Mircea Badea"!...
      • -2 (6 voturi)    
        Dosarele "X Files" (Joi, 8 ianuarie 2009, 22:57)

        sadwank [anonim] i-a raspuns lui Telespectarul amuzat

        Ba da-ma dracu'! Pai daca mi-as auzi gindurile rostite de Badea m-as speria ingrozitor. Si el s-ar speria daca mi-ar auzi gindurile.
        Iar ce spui tu violeaza logica. Adica tot ce spune Badea e adevarat mai putin dumele. Deci nu chiar tot, nu?
        Si mai sint unii care zic: "daca nu-ti place, schimba canalu'". Asta e ca si cum ai zice: "ti-a violat nevasta? Schimb-o".
        • +1 (5 voturi)    
          Ce-are.... cu prefectura? (Vineri, 9 ianuarie 2009, 12:29)

          Anca [anonim] i-a raspuns lui sadwank

          sadwank (probabil ca nickul te reprezinta)
          Poate detaliezi ce legatura are violul nevestei cu schimbatul canalului...
          Mai repede ar fi "nu-ti place, n-o lua de nevasta".
          Asa si cu MB, nu-ti place, nu te uita.
    • 0 (2 voturi)    
      re (Luni, 12 ianuarie 2009, 13:16)

      A [anonim] i-a raspuns lui sadwank

      Wauw, ma uimesti.
      Adica asa-ti triez tu prietenii? LOL...tare asta...ma rog, e viata ta si faci ce vrei cu ea, poate va veni o zi in care sa nu-ti mai bati joci de tine asa cum faci acum. Eu iti urez mult succes.
  • +1 (5 voturi)    
    Greseala mea (Joi, 8 ianuarie 2009, 21:42)

    Telespectarul amuzat [anonim]

    Greseala mea, pastrez insa ideea. Ms de corectura :-)
  • +1 (5 voturi)    
    mah da'cine naiba e M.Badea asta...? (Joi, 8 ianuarie 2009, 21:57)

    zoly [anonim]

    Chiar asa...da'cine blugii lui Dani e M.Badea asta...? Un cocoflender care se crede mai destept decat NeicaNimeni...
    • 0 (0 voturi)    
      (Luni, 2 martie 2009, 12:26)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui zoly

      ai vrea tu sa fii ca Badea,trebuie sa te mai nasti de un foarte mare numar de ori tu si tot neamul tau.......pacat de tine ca traiesti..............
  • 0 (4 voturi)    
    Trompeta lui Felix (Joi, 8 ianuarie 2009, 22:53)

    zack [anonim]

    Sunteti atat de naivi incat sa credeti ca martafoiul asta de Badea le spune 'pe bune'?
    El da in Basescu,guvern,politisti si tot ce va mai amuza pe voi fiindca asa i-a dictat Felix.Platforma politica a Antenelor nu e o necunoscuta ptr nimeni..decat pentru idioti poate ca nu...
    Asa ca nu e el Dirty Harry si face justitie ci e pur si simplu un ordin de sus si el se pricepe foarte bine sa linga...
  • 0 (6 voturi)    
    Super tare articolul, bravo (Joi, 8 ianuarie 2009, 23:31)

    Anonymous [anonim]

    Badea e un mare bou, jenant, nu merita sa fie scris despre el. totusi articolul e foarte tare hahaha
  • +2 (4 voturi)    
    neicanimeni? (Vineri, 9 ianuarie 2009, 1:04)

    cristi1976 [anonim]

    Sunt fan Badea. stiu, pot sa ma duc dracu direct, :)), dar inainte sa plec am de zis ca d-aia scriu :). Omu greseste grav de multe ori, dar mintea mea il recunoaste ca fiind uneori chiar gandurile mele.. am multe negative de spus despre el, tot ce scrie aici pe site poate fi adevarat si nu contest. Dar realitatea e ce spune el uneori cand vorbeste despre cartier, unde sunt vecin cu el si il aprob cu multe chestii mai putin cand se ia de primarul sectorului 3. Ochii mei chiar vad parcuri pt copii peste media bucurestiului, parcari mai multe (desi eu nu am unde parca deci as putea fi subiectiv, dar nu sunt) . Mircea badea nu e singurul om cu umor, nu e nici singurul nebun, singura marioneta a cuiva, etc. Concluzia e: poti sa te uti sau nu la el, poti sa fii civilizat sau nu in aprecieri, si asta depinde de fiecare in parte si in mare parte de educatia primita. lasitatea de a trimite mesaje injurioase din umbra unui nick e din pacate o practica preluata de la cocalarii manelari, este singurul lucru pe care l-as avea de criticat. pace.
    • -2 (4 voturi)    
      a, pai stai asa! (Vineri, 9 ianuarie 2009, 3:53)

      sadwank [anonim] i-a raspuns lui cristi1976

      Ce pace? Stai asa, sa vedem cine e fan Badea?
      Ia uite colea:
      1/ am de zis ca d-aia scriu;
      2/ noi in romana zicem Omu' si scriem Omul;
      3/ mintea mea recunoaste ca fiind uneori chiar gindurile mele;
      4/ am de spus multe negative;
      5/ realitatea e ce ce spune el uneori;
      6/ cartierul unde sint vecin cu el;
      7/ il abrob cu multe chestii;
      8/ ochii mei vad parcuri
      P-astea le-ai luat din Academia Catavencu sau asa va invata pe voi la "In gura presei"?
      • +3 (3 voturi)    
        bai tristule (Luni, 12 ianuarie 2009, 13:57)

        A [anonim] i-a raspuns lui sadwank

        Nu crezi ca esti peste media celor ce posteaza aici si-ti pierzi timpul?
        Minti d-astea sclipitoare se gasesc la orice colt de strada, crede-ma, nu esti singurul care are impresia ca e inteligent. Din pacate tu vrei sa "punctezi" scotand in evidenta greselile ortografice facute de altii si nu prin sustinerea unor idei proprii decente macar. Mai bine incearca sa intelegi mesajul omului.
        Hai sa fim seriosi, daca gandesti ca oricine are alta parere decat a ta e prost inseamna ca ne pierzi timpul cu post-urile tale si mai bine n-ai mai incerca sa ne luminezi cu inteligenta ta.

        Esti "cool", hai ca m-am razgandit, mai comenteaza sa ne mai amuzam, cel putin eu o fac.
        P.S. Incearca sa vezi lucrurile in ansamblul lor si termina cu atitudinea asta stupida.
        Cat despre MB...no comment...daca-ti place te uiti daca nu-ti place nu te uiti. Dar daca tie nu-ti place asta nu inseamna ca ala e un prost, etc, etc.
        Tu esti destept? Crede-ma ca exista multe persoane care pot spune si despre tine ca esti prost. Asta inseamna ca esti? Din punctul meu de vedere nu esti, esti doar tu. Vezi tu, toti judecam persoanele in functie de scala noastra de valori sau de gradul de simpatie pe care-l avem fata de acea persoana. Dar esti sigur ca aceste valori sunt universal valabile? Iti spun eu ca nu, totul e relativ si toti suntem buni/rai sau prosti/destepti in functie de cine ne caracterizeaza.
        Poate vei intelege asta intr-o zi, sper.
        • 0 (2 voturi)    
          Si eu sper (Luni, 12 ianuarie 2009, 16:48)

          sadwank [anonim] i-a raspuns lui A

          Eu nu incerc sa ma dau destept punind in evidenta greselile ortografice ale lu' cristi1976 din doua motive: nu am caderea necesara si greselile cu pricina nu sint ortografice. Ele sodomizeaza insa logica si exprimarea.
          Nu stiu ce are a face inteligenta mea cu MBadea sau cu inteligenta acestuia. Eu n-am zis ca MBadea e prost, ci ca e nesimtit si prost crescut.
          Nu inteleg insa de ce sperantele tale se leaga de viitorul meu: vrei sa ma iei de nevasta?
  • -1 (3 voturi)    
    aproape... (Vineri, 9 ianuarie 2009, 6:27)

    aha [anonim]

    aproape ca`mi vine sa plang...
    esti aproape penibil si aproape prost :)
  • -1 (7 voturi)    
    vedeti-va de treaba (Vineri, 9 ianuarie 2009, 9:07)

    Paul [anonim]

    Cum se face ca scrieti doar la comanda?Cand o sa vad ceva la adresa lui Basescu pe hotnews?Vreau un tittlu de genu "Basescu e un parsiv" si atunci aveti dreptul sa va dati cu parerea la adresa altora.Omul asta pana una allta crititca pe toata lumea de asta e urmarit
    • -1 (5 voturi)    
      te uiti si privesti (Vineri, 9 ianuarie 2009, 9:34)

      ku klux klan [anonim] i-a raspuns lui Paul

      Sa-mi spui si mine cand o sa se lege Badea de Felix.Sau nu e nimic de criticat in legatura cu respectivul? Cand o sa vad si una ca asta,o sa spun si eu ca e mare justitiar.
      • +2 (4 voturi)    
        aici te inseli (Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:12)

        viomobil [utilizator] i-a raspuns lui ku klux klan

        si ca orice fan(a) muci (daca stii zicala romaneasca) vorbesti neintrebat(a). l'am auzit cu propriile urechiuse cand a comentat acid la adresa motanelului obosit (aka Felix, in cazu'n care nu te prinzi). si s'ar putea sa nu fi fost doar o singura data, dat fiind ca nu ma uit la nici macar 10% din cat vizioneaza Herr Matze, pardon, Mantzy.
        nu am fost niciodata un admirator al lui mirciulica insa daca nu am avut chef sa'l urmaresc am schimbat pur si simplu canalul. la fel si cu hotnews, cand am vazut cam care e directia editoriala m'am reorientat spre alte site-uri. si nu stiu cat de mult are legatura cu deontologia sau cu mai stiu eu ce faptul ca motanelul obosit (ma repet, e vorba de Felix, in cazu'n care iar nu te'ai prins) ii este patron sau ruda de'a patronilor (caci parca puii motanelului - stii tu care - erau actionarii trustului infarct) dat fiind ca eu nu m'as apuca sa imi injur actionarii sau sefii de la serviciu fara a sti ca dupa aceea trebuie sa suport niste consecinte.
      • +3 (3 voturi)    
        injura-ti tu patronu! (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 9:18)

        bac [anonim] i-a raspuns lui ku klux klan

        sa vedem cat mai ai de munca la el!. Cred ca a inebunit RO, dupa capul vostru cel mai bun este cel care-si pierde munca a doua zi! Nu-ti place de un personaj, schimba postul iar daca ai telecomanda stricata ori cumperi una universala ori te culci. Nu te obliga nimeni sa te uiti, dar asta nu-ti da dreptul sa ma injuri pe mine! iar faptul ca tineti teorii pe aici nu are nici cea mai mica valoare, nu va doresc ca prieteni, asa ca v-ati rupt degeaba degetele pe tastatura. In alta ordine de idei se pare ca la un moment dat ne vom bate toata tara unii cu alti ca ne place un personaj sau altul, un partid sau altul, sau pt o HG sau OUG. Ne meritam soarta!
    • -2 (6 voturi)    
      totu-i la comanda (Vineri, 9 ianuarie 2009, 10:09)

      ioane [anonim] i-a raspuns lui Paul

      bravo paul,felicitari pt comentariu,si sa stea linistiti simpatizantii lui basescu ca ii primu si ultimul mandat al lui. ce credeti, doar amenzile alea de la cna sunt comandate, mircea da in basescu, basescu da in mircea prin cna sau multi altii
      mircea capu sus si numai inainte
      • 0 (4 voturi)    
        infiereaza, tovarase, infiereaza! (Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:24)

        cosmin [anonim] i-a raspuns lui ioane

        si cheama poporul la lupta de clasa...:))
        si daca iese baselu la al doilea mandat, ce te faci? :))
  • -1 (5 voturi)    
    Mare om, mare dobitoc (Vineri, 9 ianuarie 2009, 10:08)

    Marius [anonim]

    Badea e un dobitoc. Mare. Parerea mea ...
  • +1 (7 voturi)    
    Badea (Vineri, 9 ianuarie 2009, 10:11)

    Ghita [anonim]

    Tepar ce se da justitiar intr-o armata de lepre. Nu ma mira ca are audienta in .ro pentru ca la fel au si manelistii, gitanii, si orice iti aduce aminte de scarpinatul in fund la o beuta in fata unui butic jegos din anumite zone din Bucuresti, unde vorbele de duh incep cu frate si se termina cu plm. Stau si ma gandesc ce face mai rau un discurs mai elevat care iti baga in cap dorinta de a bate, injura, jigni si preaslavi niste lepre securiste presarat cu cateva glumite "bagaboante" sau o muzica idioata care te indeamna la palmuit fundurile de "papushi" si sa iti numeri in fata camerei de telefon mobil sutile de ieuroi.
    • -1 (5 voturi)    
      hmmm, (Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:15)

      viomobil [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

      te'ai intrebat vreodata daca nu cumva faci parte din categoriile descrise mai sus?
  • +1 (5 voturi)    
    Un articol excelent! (Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:06)

    Jane [anonim]

    Felicitari! Articolul e excelent, nu inteleg cum pot avea audienta oameni total inculti, fara umor si cu un stil de prost gust ca Badea, Gheorghe, Teo, sa.
    • -2 (2 voturi)    
      Jane, my dear... (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 20:20)

      nicksone [utilizator] i-a raspuns lui Jane

      Gheorghe este un criptic ptr prea multa lume. Din pacate..., sau nu. L-ati vazut vreodata pe Gheorghe la emisiunea aceea (excelenta) de duminica dimineata (observati ora, doar acolo a incaput din cauza... audientei, lucru care spune ceva despre nivelul nostru educational...)? Ma trezeam dimineata, buimac dupa o noapte de chef (nemanelistic, stati linistit...), numai ca sa ii ascult pe acei oameni, si mai ales pe Gheorghe. Domnilor, nu exagerez, Gheorghe este o enciclopedie mergatoare. Problema e ca arata acest lucru NUMAI in cercuri restranse...
      Causticitatea umorului sau este atat de adanca incat de multe ori... trece neobservata. Apropo, unde esti tu, Gheorghe?
      Cat despre Badea, doua vorbe am "s-ai" spun. Eram in Aeroport, Otopeni, si am remarcat un ins plin de el, ce incerca sa si scoata freza si umerii in evidentza. M-am apropiat de el, dorind sa imi verific antipatia profunda starnita de acest jalnic personaj (mai tineti minte patzania lui cu fabrica de chibrituri de la Turda, unde si-a pierdut banii? ehee, pe vremea aceea spurca tot PSD-ul, convins find ca de ei a fost lucrat...). I-am privit ochii... Am citit ura, ura cat se poate de multa, mizerie umana, laturi... Genul care nu poate privi pe cineva in ochi, din cauza ca propria-i persoana este interpusa. Un narcisist cronic, un suflet ratacit... Un lãtrel...
      Ca sa inchei, a fost o vreme cand il priveam cu placere: Noaptea tarziu cu Mircea Badea. Imi placea mult Oreste si imi era mila de el... Badea face orice sa ii minimalizeze prezentza... Iar Oreste tacea si inghitzea. Iar acum Badea si-a vazut visul cu ochii: are o emisiune in care vb singur, nu are pe nimeni invitat iar cand simte nevoia sa "vomite" urla pe la cameramani...
  • +2 (4 voturi)    
    mda (Vineri, 9 ianuarie 2009, 11:21)

    cristi [anonim]

    Ce atata cearta pentru un subiect penibil. Aveti de ales ce e asa de greu..nu-ti place de Badea sau emisiunea lui, ti se pare ca instiga la violenta, sau orice altceva...iei frumos telecomanda schimbi postul...easy!!! Dar inca nu intelegeti democratia...hai sa criticam ...uite-l p`ala face pe justitiarul...a furat replica de la un ungur..wow!!!

    Crezi ca intereseaza pe vreunul din "fanii" lui asta?! Nu cred....

    P.S. Avea dreptate cineva mai sus...de Basescu nu comenteaza nimeni negativ(mai ales pe acest site ...cu atractie spre PD-L...parerea mea...)
    Let`s don`t be pesimistic when we have all the conditions to be optimistic!:D (from our smart & beloved president...NOT!)
  • 0 (4 voturi)    
    omu e tare bre ! (Vineri, 9 ianuarie 2009, 12:06)

    cetateanu [anonim]

    ,,OMU, E TARE se pare!" din moment ce a reusit sa atzatze atatzea invidiosi, talibani si frustratzi!
    Oricum este unul care mai rezista manipularii la care suntem supusi continuuuuu!! Bravo Badea!!
    • -1 (1 vot)    
      Tare marlan bre (Vineri, 9 ianuarie 2009, 13:15)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui cetateanu

      Bravo cetateanu!
  • +2 (2 voturi)    
    Libertatea cuvintului (Vineri, 9 ianuarie 2009, 13:23)

    Edi [anonim]

    Asa cum oricine are voie sa spuna ce vrea atita timp cit nu incalca drepturile altuia sau altora, asa si karateka Badea poate sa spuna pe post orice..., daca nu iti place schimbi canalu, telecomanda e la privitor si nu la Badea. Pe de alta parte ieri cred ca a exagerat atunci cind a inceput sa ameninte ca el are memorie si peste 2 3 5 ani o sa aiba grija de cei de la CNA..BADEA asta e mica... Tu gresesti ca te cobori la mintea unora :)
  • -2 (2 voturi)    
    bravo (Vineri, 9 ianuarie 2009, 15:09)

    odranoel [utilizator]

    aproape genial articol. ma amuza cum aproape s-au ambalat astia toti sa ii ia apararea lu' aproape justitiarul aproape descaltat!
  • 0 (2 voturi)    
    Bine ca mi-ati deschis ochii. Trec pe Krețuleasca (Vineri, 9 ianuarie 2009, 15:34)

    MIHAI 2 [anonim]

    Concurenta de la Realitatea TV
    este infinit mai bogata
    în lecturi, idei și simțire
    decat badaranul ăsta de Badea.
    În plus fata cu gurița stransa
    nici nu te sperie...cum am patit
    eu atunci cand mi s-a parut că iau în freza
    teneșul destinat lui Băsescu.
    Păi nu e mai bine să mă benoclez la
    invitatul permanent al Kretuleascăi,
    domnul Ponta și sa mă emoționez în fiecare seară
    sperand zadarnic că poate poate totusi
    azi nu o sa mai dea filmuletul cu judecătoarea aia îmbujorată ...ei aș, moartea mai poate fi evitatată
    dar filmuletul nu .

    PS. De la gestul cu aruncatul încălțămintei
    am știut că Badea e sortit pieirii.
    Năstase nu prea mai exista,
    Iacubov nu se mai vede...
    ...era clar spre cine vor fi indreptate
    mitralierele Cotroceniului .
    De pilda azi pe hot news Mircea
    are parte de doua articole care se vor nașpa.
    La norocul porcesc al cui știu eu
    parca il vad si pe Mircea implicat intr-un accident cu mortăciuni, spre bucuria generală a caraliilor.
    • +1 (1 vot)    
      e buna si Andreea Cretulescu. (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 11:38)

      danm [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      pacat c-au programat-o deodata cu MB, m-as uita la amandoi dar MB e mai spumos, totusi
  • 0 (2 voturi)    
    invidiosilor (Vineri, 9 ianuarie 2009, 15:40)

    Daniel [anonim]

    Prietene tu te uiti dimineata in oglinda? daca da iti place ce vezi?
    Vrei sa spuica tu nu te regasesti in ce comenteaza Badea? tie ti se pare ca traim intr-o tara in care totul e ok?, autoritatile nu fura si atunci cand ai o problema ti-o rezolva pe loc?
    Nu trebuie sa mori de dragul lui Badea insa atat cat spune are dreptate, suntem condusi de o gasca.
    Daca eu maine as vrea sa candidez pentru ca sunt o persoana cu ceva creier mi-ar da cu flit aceasta gasca asa ca o noua revolutie poate ar fi utila.
    Il injurati degeaba insa Badea e singurl care mai urla la conducerea de doi bani pe care o avem.
    Sper sa aiba energia si puterea (si sa fie lasat) sa creeze o miscare care sa darame pentru totdeauna aceasta gasca.
    Si eu daca as avea puteri paranormale cati nenorociti care lucreaza in administratie as trimite prin alte lumi.
    Autorule fi sincer tu nu ai avut niciodata gandul de a omora pe un functionar, politist, etc?
    • 0 (0 voturi)    
      nu (Vineri, 9 ianuarie 2009, 18:18)

      nu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      nu
      • 0 (0 voturi)    
        deci esti unul dintre ei! (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 11:19)

        clujean [anonim] i-a raspuns lui nu

        adica dintre aia care ar merita linsati, potaie!
  • +2 (2 voturi)    
    Nu iti place, nu te uita! (Vineri, 9 ianuarie 2009, 20:43)

    alex [anonim]

    Serios si fara suparare. Ok, ai o parere, te deranjeaza, de acord, nimeni nu te poate condamna. Dar ai comentat ceva de stirile de la ora 5, nici nu mai are rost sa precizez postul....? Alea iti plac?Si sunt la ora 5!!!! Acolo sunt prezentate stiri in care diferiti indivizi CU ADEVARAT bat, omoara, violeaza, maltatreaza, etc, etc pe cineva. Badea are emisiune dupa ora 22, cand copii cuminti sunt in pat si citesc (povesti).
  • 0 (0 voturi)    
    yes (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 0:13)

    gigix [anonim]

    death by tray shall be! http://www.youtube.com/watch?v=iGOtg-HpHQY
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 10:11)

    gab [anonim]

    super-articol, felicitari. il urmaresc pe mircea badea cu placere si face o emisiune reusita. are talent si nu oricine poate vorbi atata de unul singur in fata unei camere. are umor si atrage. dar ati surprins foarte bine momentele in care exagereaza si o ia un pic pe campii. si pe mine tot asta ma cam dezamageste. pana la urma (de exemplu) la faza din mall nu se intamplase altceva decat ca s-a crezut ca ar fi pierdut o cartela care costa 2 milioane. cand s-a constatat ca nu el a pierdut-o, cei de acolo si-au facut treaba si i-au inlesnit iesirea gratis. nimic mai mult...
    inca o data, felicitari!
  • +1 (1 vot)    
    matza (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 10:17)

    fan club badea, na!!! [anonim]

    Mantzy asta de "generatzie pro" (va rog observati tz-ul ) este genul de persoana care dupa ce trage un part sta si il miroase, desi stie ca pute.
    Exact asa face si cand ii comenteaza pe altii.
    Auzi tzatza (acuma gandeste ce am vrut sa scriu tata, țâță sau țață) daca nu iti place ce vezi du-te la culcare, sau schimba canalul.
  • +1 (3 voturi)    
    am o intrebare de fond (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 11:36)

    danm [anonim]

    hai sa ne lamurim; Badea este atacat fiindca are un limbaj colocvial dar inspirat si tonic, fiindca nu face pe cultu' ca slugoiul mantzy, fiindca ii ia la pumni verbali pe nesimtitii zilelor noastre, de la cei mici la cei mari si fiindca e platit de Felix (nu e si de partea lui, asta s-a dovedit deja si doar o data); adversarii lui sunt de partea lui Basescu; poate ma lamureste cineva, argumentat, CU CE E MAI BUN securistul Basescu DECAT securistul Voiculescu?
  • -1 (3 voturi)    
    un dobitoc (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 15:43)

    sageata [anonim]

    un tip frustrat ca multi altii in tara asta, doar ca el are o emisiune pentru alti frustrati ca el...creier cit dopul, n-am ce zice
  • +2 (2 voturi)    
    Alt fan Badea.......... (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 17:07)

    Cristi [anonim]

    Suspectez ca autorul "articolului" este fan Mircea Badea, nu de alta dar ii urmareste cu atata grija aparitiile, le expune cronologic, le analizeaza cu pasiune. Badea este categoric un tip controversat, care spage tiparele, starneste un amalgam de reactii, insa este cu siguranta un personaj al naibii de INTERESANT.
  • +1 (3 voturi)    
    Mircea Badea e porta vocea romanilor de rand (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 20:42)

    Sandu [anonim]

    Pacat ca sunt o natie dezbinata si permitem politicienilor sa ne calce in picioare si noi sa stam ca prostii faca sa facem ceva. Badea e singurul realizator tv care face ceva ptr noi muritorii de rand ne spune offful pe care il avem toti in suflet. Vorba proverbului : nu ne dau politicienii la M-IE noi luam !!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Manzy, tu nu ai nume? (Sâmbătă, 10 ianuarie 2009, 23:56)

    emi [anonim]

    Mai Mantzy... dar tu nu ai un nume in buletin cu care sa te semnezi??? inteleg ca arunci cu cacao, dar macar fa-o ca un barbat. Nu ca i-as lua apararea lui Mircea, dar macar atunci cand s-a luat de cei de la Mall a facut-o aratandu-si moaca la tv si sub numele lui proriu si personal, nu s-a ascuns dupa fustele vreunui pseudonim...
  • 0 (0 voturi)    
    BATE-O! (Duminică, 11 ianuarie 2009, 0:32)

    KOJAK [anonim]

    MIRCEA,PRIETENE,hai sa te invatz sa o batzi in cap.shtii,e mishto!shi sa o batzi in cap in direct,in emisiune.
  • +2 (2 voturi)    
    ei, shi? (Duminică, 11 ianuarie 2009, 14:09)

    Priceputeanu [anonim]

    Ei, shi? Simteai sa ne impartasesti si noua frustrarea ta? Sau erai in panica de subiecte pt ziar ... tipic romaneste: "UITE!!! UITE ce face ala !!! "
  • +1 (3 voturi)    
    IPOTEZA (Duminică, 11 ianuarie 2009, 17:48)

    Marius [anonim]

    Va Salut.

    Am un coleg care merge la sala si se uita cu jind la K1. In rest este un intelectual si profeseaza.

    Chestia e ca in zilele in care face antrenamente ia pastile -nu ceva periculos, ci obisnuite--dar nivelul lui de agresivitate se ridica pana la cer si devine exact ca Mircea Badea.
    A doua zi este bland ca un mielut.

    De aici trag eu concluzia ca Mb e hyperactiv si hiperactivitatea ia cr4escut agresivitatea, in ton cu frustrarea. Si, ca si colegul meu, devine un "intelectual" agresiv si patologic.
    Ce parare aveti, cunoasteti experiente similare?
  • +1 (3 voturi)    
    mircea badea (Luni, 12 ianuarie 2009, 11:23)

    petcu sorinela [anonim]

    mircea nu te lasa.fai praf ca merita.mai e cineva in afara de tine in tara noastra sa vada cum se duce de ripa totul?si ptr. ca le spui pe fata ii deranjezi.si nu tu esti cel frustrat ci restul.ca la televizor ,in afara de tine ,oreste si dulcea ta prietena teo care practic a fost aruncata de la televiziune nu a mai ramas nimeni care sa mai faca si sa mai spuna ceva bun si interesant.sa nu te lasi cit mai poti tipa ,ca nu se mai poate.eu iti scriu din italia .sa stii ca te urmarim si afara.citeodata ma simt vinovata ca am parasit tara ,dar am copil de crescut si acasa nu aveam cum cu mizeria care e acum in tara.iti urez multa sanatate pe noul an si forta multa sa poti tine piept la toti vulturi care iti vor capul.dumnezeu sa te aiba in paza cu respect petcu sorinela
  • +2 (2 voturi)    
    "Moartea hipnotica" (Luni, 12 ianuarie 2009, 13:56)

    Achille [anonim]

    Cautati povestirea sau nuvela 'Moartea hipnotica", a altui scriitor maghiar, Karinthy Frigyes (posibil ca grafia numelui sa nu fie 100% corecta, dat fiind faptul ca informatia dateaza din destul de indepartata mea adolescenta).
    Veti constata ca nici Palahniuk nu a fost precursorul ideii de a ucide cu puterea mintii, desi este intr-adevar un scriitor exceptional si, in general, foarte original.
    Altfel, referitor la cetateanul Badea Mircea din Salajan, dincolo de inteligenta si cultura pe care nu i-o putem contesta, are clar un comportament de farfara narcisista, care pare ca tinde sa se accentueze din ce in ce mai mult in ultima perioada.
    Probabil ca parerea lui despre propria persoana este ca exista (rar) barbati mai virili decat el si exista, de asemenea, oameni mai culti si inteligenti (chiar si mai rar decat primii), dar este aproape exclus sa existe vreunul care sa combine toate aceste calitati intr-un mod atat de stralucit.
  • -1 (3 voturi)    
    MB, amarastean, baiat de cartier nevricos (Luni, 12 ianuarie 2009, 14:02)

    Nicolae [anonim]

    Cu audienta din electorii lui Adi-minune, Guta, Ciumaca, si tot felul de sex-brailence, amfitrionul din guritza presei se viseaza un Tolea cu carte. Totul si toate ii put, il contrariaza, e rebelul din carutul cu rotile, acolo unde ajunge, bate cu capul, unde e prea sus de IQ-ul sau, arunca o flegma. Persanaj de Vacanta Mare, un fel de Francfurte recalificat, a trait o copilarie unde "si-a luat" pumni in cap pe care acum si-i exiba prin logoreea de pe sticla lui Felix. Asta e pamfletarul Mircea Badea.
    • +1 (3 voturi)    
      mircea b (Luni, 12 ianuarie 2009, 14:39)

      northkaplan [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      nicolae,daca esti fan baselu'...lasa-ne tati... sa fii pe faza cand isi vor da /sa ii pupi bine ,pe toti....gusteri de la guvernare pd-l+psd.
  • 0 (0 voturi)    
    nou de la sursa (Luni, 12 ianuarie 2009, 14:56)

    CT [anonim]

    Citit aici cateva cronici tari despre Mircea Badea

    http://veronicaacara.blogspot.com/2008/12/mircea-badea-la-rascruce.html
    • 0 (0 voturi)    
      m (Vineri, 13 noiembrie 2009, 8:00)

      zoica [anonim] i-a raspuns lui CT

      Omul cu o cultura universala indiferent la cine lucreaza si pe cine slujeste poate sa depaseasca toate provocarile cu tact si discernamant in asa fel incat sa nu strice imaginea tarii, a familiei profesionale ,biologice a lui in persoana.Cred ca vei ramane vertical in fata tuturor vicisitudinilor vremii succes in a sfatui si pe altii din jur .TV propaga usor
  • 0 (2 voturi)    
    Badea va face pe toti...fraierilor...:))) (Joi, 15 ianuarie 2009, 0:03)

    criss... [anonim]

    Cel mai simpatic si inteligent ...I LOVE YOU !!!Badea:):d
    • -1 (1 vot)    
      inaninte de orice (Joi, 15 ianuarie 2009, 1:11)

      zaboo [anonim] i-a raspuns lui criss...

      se vede ca prinde la fraieri de minune... tu servesti de minune ca exemplu!! nici nu ma mir!! unul ca mircica - grandoman si, totusi, infantil, isteric pana la Dumnezeu si inapoi, cu putine idei da' fixe - se potriveste de minune cu o minte fragila care se zbate in bezna... nu'ti zic mai mult ca pe urma ma astepti in fata blocului ca stim-noi-cine si ... poate ma bati ;) p.s. multam, mantzy! m-am distrat copios!! si nu aproape...
  • +1 (1 vot)    
    ce sa-ti spun (Vineri, 3 aprilie 2009, 23:59)

    dana [anonim]

    Mi-am pierdut timpul citind un articol slab> NImeni nu-i perfect, mai are si el scapari, toti facem chestii aiurea la nervi, doar ca el are sansa sa spuna la tv. exagereaza cateodata, dar repet nimeni nu-i perfect. E unul dintre putinii oameni normali de la tv
  • -1 (1 vot)    
    oare voi nu va-ti saturat de imbecili ? (Marţi, 9 iunie 2009, 3:17)

    sacalu [anonim]

    cind dai de un imbecil care respira doar tupeu injurandu-va si altele sau vorbindu-va ca unui rahat indiferent de marimea lui fizica si pozitia (influienta), sa intoarceti si celalalt obraz,cum zice in biblie, ca poate va scuipa, scuze , spala...pacat ca portul de arma e numai pentru jeguri "smecheri"...hai bafta
  • 0 (0 voturi)    
    badea (Vineri, 27 noiembrie 2009, 14:29)

    ioan [anonim]

    badea este un dobitoc si un mitocan care spurca fara discernamint tot ce atinge,
  • 0 (0 voturi)    
    ? (Vineri, 15 ianuarie 2010, 19:20)

    red_devil [anonim]

    si totusi, cine e prozatorul maghiar din care s-a inspirat badea pt slogan?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri