Aproape toti membrii familiei au dosare penale pentru Extasy

Manele pe frecventa aviatiei

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 25 ianuarie 2008, 15:08 Life | Fun

Politistii damboviteni au descoperit, joi, la domiciliul unei familii din comuna Cornesti un post de radio pirat, care transmitea manele pe frecventa aviatiei. Inspectoratul General al Politiei Romane sustine ca postul de radio este o traditie de familie. Numele postului, „Extasy”, este transmis "din tata in fiu", iar manelele ocupa primul loc in preferintele muzicale ale familiei.

Din cei patru membri ai familiei, trei au in prezent dosare penale pentru comiterea infractiunii de emitere de programe radio fara licenta audiovizuala. Politistii au descoperit ca vinovatul era de aceasta data mezinul familiei, in varsta de 22 de ani, in camera caruia a fost descoperita aparatura in valoare de aproximativ 5000 lei.

"Este o traditie de familie (...). Precizam acest lucru deoarece in anul 2006, capul familiei, I. Robert, care avea astfel de preocupari a fost prins de politie si s-a ales cu dosar penal. In anul 2007, fiul sau, I. Marian a continuat „traditia”. Si acesta s-a ales cu dosar penal. Ieri, politistii au stabilit ca cel care desfasura activitati de emitere de programe radio pirat este chiar mezinul familiei, I. Eduard, de 22 de ani. Se pare ca acest hobby familial nu poate fi destramat nici chiar de amenda penala cu care este prevazuta aceasta infractiune, respectiv, intre 1 000 – 5 000 lei", se arata in comunicatul IGPR.

Polistii mai atentioneaza ca functionarea unor astfel de posturi pirat poate provoca perturbatii asupra comunicatiilor sol – aer, cu efecte deosebit de grave.























6051 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Publicul tinta (Vineri, 25 ianuarie 2008, 15:21)

    Stoewer [anonim]

    Articolul ar trebui sa specifice care este publicul tinta al acestui OTV pe unde radio. Fratii Paunescu, Tiriac? (poate mai stie cineva si pe altii cu avioane private din RO). Se prindea in cursa Tarom Bucuresti-Torino?
    • 0 (0 voturi)    
      Frecventa Aviatziei (Vineri, 25 ianuarie 2008, 15:47)

      Rangan [anonim] i-a raspuns lui Stoewer

      Autorul articolului putea sa se informeze la IGR despre "Influantza razelor lunii asupra ciclului la gaini" si apoi sa scrie.
      Cu alte cuvinte, sunt convins ca postul emitea in banda 88-108...ca deranja aviatzia, este alta problema... .
  • 0 (0 voturi)    
    Radio ILE - Butimanu (Vineri, 25 ianuarie 2008, 15:41)

    ggg [anonim]

    Mai este un radio de manele in Butimanu - DB, pe ala nu l-ai gasit??? Sau unde isi da dedicatii primarul cu seful de post la el, nu l-ati gasit???
  • 0 (0 voturi)    
    Oskar Kilo India Uniform Lima (Vineri, 25 ianuarie 2008, 16:49)

    ALex [anonim]

    Greu de crezut ca ar emite la 120 MHz, din moment ce putine receptoare radio folosesc aceasta frecventa, acestea fiind exact, ati ghicit, ale aviatiei.

    Dar, mai stii, o fi fost radio cu galene si diode si mititelul a gresit frecventa de rezonanta. Oricum ciudat sa ceri permisiune de decolare si in loc de turn sa iti raspunda Gutza...
    • 0 (0 voturi)    
      Emit armonici (Sâmbătă, 26 ianuarie 2008, 14:39)

      Carcotasu [anonim] i-a raspuns lui ALex

      Emitatoarele "de 2 lei" emit, pe langa frecventa de baza, o groaza de armonici importante, in susul si in josul frecventei de baza, de o amplitudine semnificativa (pot depasi 10% din puterea nominala a frecventei de baza), care pot fi receptionate. Daca manelistul are cateva zeci de watt in antena, e normal ca de la 80 MHz sa mai intre si peste 120 MHz...
      • 0 (0 voturi)    
        Just - am uitat (Duminică, 27 ianuarie 2008, 0:28)

        ALex [anonim] i-a raspuns lui Carcotasu

        Mai ales ca noi folosim filtre si SSB. Aveti perfecta dreptate.
      • 0 (0 voturi)    
        armonica este para si impara (Luni, 28 ianuarie 2008, 21:06)

        armonica [anonim] i-a raspuns lui Carcotasu

        da emitatoare de 2 "lei" dar armonicile sun pare si impare, armonici de mixaj si nu vad cum sa aiba bataia chiar in 120 Mhz indiferent de cum are mixajul in + sau - si radiatia parazita poate depasi si 10% daca finalul ii autooscileaza dar mai posibil sa "spletereasca" baietii mai mult de 15 Khz cind le intra in avalansa termica finalul si ramine agatat decit armonici cum spui .... da este posibil ca in anumite conditii de reflexii pe diverse forme de relief sau retele electrice sa apara un mixaj intre purtatoarea lor si alte frecvente, da asa ceva este posibil caci pot apare astfel fenomene de mixaj cu + sau - intre anumite frecvente dar problema care se pune (am spus si in alt mesaj si ma repet sunt impotriva acestor pirati) este perturbatia CATV (citi din cei care-si dau cu parerea aici au fost deranjati de perturbatiile celor de la CATV in anumite servicii ?!!) ..... NU pirateriei dar nici aberatii sustinute doa din "am auzit eu" .....
  • 0 (0 voturi)    
    runway nr. (Vineri, 25 ianuarie 2008, 17:27)

    eonel [anonim]

    Convorbire:
    Pilotul: "Good Evening Bucharest Tower; please provide us the number of the landing runway".
    La care, radio-ul: "Fara numar - fara numaaaar" :)
  • 0 (0 voturi)    
    ce draq (Sâmbătă, 26 ianuarie 2008, 12:09)

    antimanee [anonim]

    MANELISTI IMPUTITI, INCHISI PE MINIM 3 ANI TOTI SI SA VECZI CUM O SA ASCUTE DOAR MOZART SI BACH.
    • 0 (0 voturi)    
      ca asa-i romanu (Duminică, 27 ianuarie 2008, 21:09)

      croco [anonim] i-a raspuns lui antimanee

      poate stiti ca si frecv. 100 - 118 Mhz sunt tot ale aviatiei si sunt pt statiile de ghidare
      • 0 (0 voturi)    
        armonica para si impara (Luni, 28 ianuarie 2008, 20:58)

        armonica [anonim] i-a raspuns lui croco

        dar ce modulatie ? FM... si din cite banuiesc sunt emitatori f.f. directivi parca.... (cei de ghidaj) cit despre aberatia ca emitea pe frecventa aviatiei , Ok... pe foarte multe posturi media vezi "meseriasii" care numesc stilpii de joasa tensiune (iluminat stradal etc.) ca stilpi de "inalta tensiune" deci cam mare saltul de la stilpi de joasa tensiune pina la inalta tensiune asa ca sa-i intelegem... OK nu sunt de acord cu aceste posturi pirat indiferent pe ce frecventa emit insa felul cum cei din media sau ziare lanseaza "gognete" informative precum "stilpi de inalta tensiune" sau "frecventa aviatiei" ... parca aviatia foloseste AM iar piratii nostri emit pina in 96Mhz... sau cit mai aprope de posturile legale de ce ? poate pentru a fi "auziti" sau lipsa echipamentelor de reglaj si hai sa facem un calcul.... armonica a-II sau a-III pentru 88-96 unde "pica" ? chiar daca foloseste VFO sau VCO cu +/- tot nu pica in banda folosita de aeronautica si nu vad eu pirati care sa foloseasca 2-FI ca sa existe riscul sa aiba o SUMA de TX+f.o.FI .... deci concluzia finala este ca cei ce scriu articolele trebuie sa mai puna nitel mina pe fizica si sa studieze ca sa nu cada de "papagali" , OK nu sunt de acor cu piratii dar si aberatiile la care se apeleaza nu pot sa le accept.
      • 0 (0 voturi)    
        Insemana Ca Radio 21 Emite pe fregventa aviatiei (Miercuri, 17 septembrie 2008, 12:51)

        Asu [anonim] i-a raspuns lui croco

        Daca tu zici ca " 100 - 118 " Mhz sunt fregvente ale aviatiei atunci de ce sunt posturi de radio legale acolo??? inca ceva, de ce eu iau armonica nr 2 la radio-urile legale,deci nu retransmisi ,armonici,cunosc situatia, mam jucat cu emitatoare destul de mult si cu proaste si cu performante, eu in loc de DARIK 107.90 iau armonica la sport total fm, super distorsionata dar exact cat sa nu mai pot receptiona nimik acolo, Mai sus de 108.00 E Teroare Am Incercat....Un Pirat Incarligat Cu o armonica la un legal.... brumuri si multe altele....Am fost pasionat putin de DX si acum inteleg multe....minciunele la greu... SALL LA VOI www.powerdeejays.tk
  • 0 (0 voturi)    
    Radio Ga-ga (Sâmbătă, 26 ianuarie 2008, 12:56)

    marconi [anonim]

    Pe cateva sectoare ale centrului de control regional Bucuresti care dirijeaza traficul de survol avem iritant de des rapoarte de la piloti care zboara la peste 10 000 de metri ca aud "background noise". Rugati sa precizeze natura "zgomotului" il descriu ca "Music" sau "radio". Noi nu le auzim in receptoarele noastre si nici colegii de la suport tehnic. De obicei sunt localizate geografic ( nu afecteaza mai mult de cateva minute de zbor) dar apropape toti care survoleaza zona sunt deranjati.
    De aceea trebuie uneori schimbata frecventa operationala cu una de rezerva care nu este bruiata - iar asta credeti-ma ca nu este asa usor in timp ce toti zboara. Avem nenumarate reclamatii facute la Inspectoratul General pentru comunicatii si cred ca s-ar strange cu usurinta un "lynching mob" de controlori de trafic pentru acesti DJ.

    Cred ca nici nu mai e asa de COOL cu emitatoare cu radiatie - tehnologie de Jurrasic park - faceti-le baieti pe net ca e loc pentru toti si ne lasati si pe noi sa ne facem treaba in siguranta.
  • 0 (0 voturi)    
    Dilema (Duminică, 27 ianuarie 2008, 23:46)

    Eu [anonim]

    Daca emite si aviatia tot in FM, de ce nu ii prinde niciun aparat radio? Astea sunt gogosi de 2 lei, poate ca ar trebui sa ii lase in pace, sunt o comunitate, nu facut niciun rau, nu a spart nimic, nu a facut trafic de droguri... pe acestia nu ii "prinde", doar pe unii care din placere isi fac niste jucarele de emisie... nu zic, "Romania asta", dar cred ca autoritatile ar trebui sa inceapa cu inceputul
  • 0 (0 voturi)    
    LOL (Duminică, 10 februarie 2008, 14:04)

    expert fm [anonim]

    va dati seama ce a putut sa faca acel pirat?a violat 10 fete si 20 de babe pe langa toate astea mai ales a facut lumea sa mai uite de suparari si necazuri!!hai fratilor sa fim corecti........pana la urma treaba cu frecventa aviatiei e o minciuna scornita din cauza ca celor de la anrcti le e frica sa zica adevarul.si pe langa toate astea ma sunt si impinsi de la spate de catre patronii posturilor legale pt a ne inchide din cauza ca le furam audienta.noi nu furam audienta ci doar facem pe plac publicului iubitor de manele,muzica lautareasca,arabeasca,indiana,turceasca,etc!ASA CA DOMNILOR INSPECTORI TERMINATI SERIALU ASTA CU "FRECVENTA AVIATIEI" CA DEJA A INCEPUT LUMEA SA SE PRINDA;)!!BAFTA MULTA SI NOROC:* daca vreti sa discutati cu mn radioexpert_piticu id de mess
  • 0 (0 voturi)    
    aviatie (Joi, 28 februarie 2008, 7:38)

    Cata [anonim]

    Aviatia NU lucreaza in FM, ci in AM, adica modulatie de amplitudine ,
  • 0 (0 voturi)    
    Minciunele Peste Minciunele (Miercuri, 17 septembrie 2008, 12:39)

    deejay_asu [anonim]

    bai anrcti, voi tot nu vati plictisit? ce putere sa ai sa bruiezi avoanele, armonica numarul doi la 20 w cat credeti ca se duce? cat purtatoarea?? sau poate mai mult... fregventele de comunicare cu turnul de control sunt codate,este logic,din motive de siguranta, in semana ca orice poate sa seteze fregventa aceeasi si sa emita pt avioane,o mare prostie, astea se fumau odata prin 98 poate chiar mai devreme... cati bani ati castigat pe seama noastra... cata spaga ati luat...[aviz " cna "] cand iesea fostul igc pe teren, ocolea anumite locatii.... oricum daca doriti sa vi se aloce o fregventa,sa aveti avizu tehnic ,drepturi de autor .... nu va da nimeni fara spaga in joc multi bani, mult timp de asteptare ... incercati dar e cam greu [inca ceva, sa nu mai aud lumea cand zice " radio pirat " = " manele " sunt f multe radiouri pirat cat mai profesionale, muzica straina house,dance,trance,minimal,electro,nici de cum manele..., acel student fm de pe 103.40 nici macar rds nu are, are si un sunet .... un pirat cu 100 w al ia de al rupe lafel si multe altele, fregvente alocate frumos [103.7 cultural, 103.8 campus[campus 10 w] mai mare rasu .... jos cna, jos coruptia, jos anrcti si tot felu de prostii si prosti care nu stiu alt ceva decat sa faca rau prin a primi bani;)) salut pe toti de pe acest comm, pt cei din romania care emit pirat si pt cei din franta, italia...., pt daly de la energi franta... numa bine si cat mai putine probleme la voi, www.powerdeejays.tk viziteaza sa vezi despre ce este vorba!
  • 0 (0 voturi)    
    preacunoscatorilor :D (Luni, 4 ianuarie 2010, 18:35)

    Sorin [anonim]

    Sunteti cam pe langa cu subiectul dragi "comentatori"
    Nu chiar toti, doar unii.
    Tehnic se intampla asa: omu emite in FM (undeva in 88-108Mhz), dar cum are un emitator prost evident ca are si niste armonici, iar una dintre ele este undeva intre 120-135Mhz (cam pe acolo sunt si frecventele aeroporturilor civile, care nu sunt in nici un fel codate si au modulatie AM, deci pot fi ascultate de oricine isi modifica radio-ul sau isi cumpara unul specializat pentru asa ceva)
    Intrati aci: http://www.liveatc.net/ si puteti sa ascultatii conversatiile intre turnul de control si piloti online :)

    Ideea e ca fraieru ii deranja comunicatiile intre turnul de control si piloti, iar pentru asta ar trebui sa faca direct puscarie, fara amenzi deoarece pune in pericol viata a zeci de oameni.
    • 0 (0 voturi)    
      lol (Sâmbătă, 25 decembrie 2010, 21:33)

      bimbo [anonim] i-a raspuns lui Sorin

      Ba da tari sunteti unii in radio.Chiar unii credeti ca iti trebe cine stie ce scula casa asculti aviatia civila.e tare rau.Cel mai naspa receiver cu banda de AM si pe frecventa care trebuie sa fie o poate receptiona,mai ales ca intre nea zburatorul si voi nu exista obstacole.
      Referitor cu astia cu piratia radio intradevar pot cauza efecte deosebit de grave asupra legaturilor sol..aer.Dar pina in tara domina hotia si coruptia nu li se vor face decat dosar penal sau amenda grasa.Daca iar ascunde ptr 10 ani sa r schimba situatia si la noi.Acum dupa citite pe aici pe topicuri de genul asta va mai arde de mers cu avionul............daca chiar voua vi sar intampla asta si ati afla dupa o aterizare de urgenta oare cum ati reactiona despre cel care a produs efectele?
      Suntem un popor prea delasator....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Ultimele articole din Life | Fun
Luni, 21 august 2017
 
Sâmbătă, 19 august 2017
 
Vineri, 18 august 2017
 
Joi, 17 august 2017
 
Marţi, 15 august 2017

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi