Cantaretul de muzica populara Grigore Lese a cerut sa fie scos din videoclipul-manifest "Despre smerenie"/ Trupa Taxi: Domnul Lese a fost informat pe larg despre proiect

de Alina Ciobanu     HotNews.ro
Duminică, 10 aprilie 2016, 13:47 Life | Muzică

Grigore Lese in videoclipul "Despre smerenie"
Foto: Captura YouTube
Solistul de muzica populara Grigore Lese a cerut sa fie scos din videoclipul trupei Taxi, "Despre smerenie", care este un manifest ce atrage atentia asupra dimensiunii Catedralei Neamului, si in care apar peste 30 de nume sonore din showbizul romanesc, muzicieni, dar si oameni de cultura. Grigore Lese spune ca nu a stiut ca melodia este un manifest impotriva Catedralei, crezand ca mesajul videoclipului este despre bisericile de lemn si despre cultura straveche, scrie News.ro. De cealalta parte, trupa Taxi precizeaza ca Grigore Lese stia versurile melodiei si fost informat pe larg despre proiectul formatiei.

"Am cerut sa fiu scos din videoclip. Ma delimitez de comentariile care ies din sfera artisticului. M-am retras din aceasta poveste cu eleganta", a declarat Grigore Lese.

Lese spune ca intelegerea initiala a fost sa participe, ca artist, la filmarea videoclipului, spunandu-i-se ca este vorba despre un mesaj privind bisericile de lemn si "civilizatia noastra straveche", potrivit News.ro.

"Vin din lumea bisericilor de lemn, patrimoniu UNESCO. Am fost botezat in biserica de lemn. Aceste simboluri au o importanta aparte pentru mine", a mai adaugat artistul.

In replica, trupa Taxi a postat sambata seara un mesaj pe reteaua de socializare Facebook in care precizeaza ca Grigore Lese a vazut videoclipul piesei si cunostea versurile melodiei.

"Domnul Grigore Lese a fost informat pe larg despre proiectul trupei Taxi "Despre smerenie", inainte de a da curs invitatiei de a filma.1.In data de 14.03.2016 domnia sa a primit pe email textul piesei si lista participantilor confirmata in acel moment. (foto print screen - mai jos) 2. In data de 22.03.2016 domnul Grigore Lese a venit la studio. Inainte de a-si da acordul final pentru a inregistra, a fost invitat sa asculte piesa si sa urmareasca filmarile realizate pana in acel moment. Dupa ce a ascultat piesa si a vizionat filmarile, domnul Lese a intrat in studio pentru inregistrarile audio si video
", se arata in punctul de vedere al trupei.

Duminica, Grigore Lese a distribuit un mesaj pe pagina sa de Facebook, prin care ii indeamna pe credinciosi sa participe la Sfanta Liturghie.

In spatii mici sau mai mari, in bisericute de lemn sau in catedrale, important este sa mergem la Sfanta Liturghie si sa ne rugam. Sa avem o duminica frumoasa, cu pace in sufle si lumina in gand!

Posted by Grigore Lese on Sunday, 10 April 2016


Trupa Taxi a lansat joi videoclipul-manifest "Despre smerenie", in care solistul Dan Teodorescu canta despre un vis pe care l-a avut, si in care a incercat sa-l intalneasca pe Dumnezeu in Catedrala Neamului.

"Azi noapte am avut un vis: Catedrala Mantuirii Neamului romanesc era gata. M-am dus la Catedrala sa-l caut pe Dumnezeu. Nu l-am gasit. Sunt convins ca sigur era acolo. Pur si simplu nu l-am gasit eu, desi l-am cautat pana si-n salile polivalente, si in cele 12 lifturi, si in parcarea subterana si spatiile auxiliare. Nu l-am gasit, dar nu m-am mirat. Acolo totusi e o suprafata de 11 hectare".

Dupa lungile cautari in catedrala din spatele Palatului Parlamentului, Dan Teodorescu il intalneste pe Dumnezeu intr-o biserica de 100 de metri, ajungand astfel la concluzia ca "Dumnezeu prefera spatiile mici". Idee sustinuta in videoclip, printre altii, de Grigore Lese, Dan Bittman, Andi Vasluianu, Andi Moisescu, Mircea Cartarescu, Guess Who, Ada Milea si Victor Rebengiuc.

Dan Teodorescu mai precizeaza ca visul despre care vorbeste in videoclipul "Despre smerenie" nu este despre bugete, taxe sau donatii, scoli sau impozite, si nici despre adevar, bine sau rau.

Videoclipul alb-negru lansat joi seara poarta semnatura lui Tudor Olaru, are deja peste 500.000 de vizualizari pe canalul de Youtube, si a starnit nenumarate reactii pe canalele de socializare.

 In urma numeroaselor comentarii, solistul trupei Taxi, Dan Teodorescu, a postat, sambata, un mesaj pe una dintre retelele de socializare:

"Nu-mi imaginam ca un mesaj transmis cu atata blandete poate provoca atata agresivitate. Le cer iertare celor pe care i-a deranjat ce-am spus. Promit sa spun, si de-acum incolo, exact ce simt si ce cred. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!", a scris Dan Teodorescu pe Facebook.

Nu-mi imaginam că un mesaj transmis cu atâta blândețe poate provoca atâta agresivitate. Le cer iertare celor pe care i-a...

Posted by Dan Teodorescu on Saturday, 9 April 2016



Citeste mai multe despre   






















17742 vizualizari

  • +27 (41 voturi)    
    Accidental m-am accidentat (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:03)

    Epifan [utilizator]

    si nu imi dau seama ce cautam acolo la filmare. Nici cand am colaborat cu securitatea nu mi-am dat seama ce fac.
  • +33 (41 voturi)    
    Las (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:07)

    Soljenitin [utilizator]

    Lasitate din partea lui Grigore Lese daca a fost, intr-adevar, informat dinainte despre textul melodiei. Daca a si semnat un contract de colaborare, atunci ar trebui refuzat.
    • +18 (24 voturi)    
      Mare caracter! (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:03)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Foarte iubitor de traditii autentice, horinca fiind una dintre cele mai apropiate de sufletul lui, probabil s-a trezit (s-au dimpotriva a zis da cind era treaz...) asa ca s-a razgindit...
      Nu e prima oara!

      http://www.wowbiz.ro/un-celebru-cantaret-de-muzica-populara-si-a-lasat-nevasta-si-s-a-cuplat--cu-o-blonda-cu-17-ani-mai-tanara-grigore-lese-a-recunoscut--e2809cnu-sunt--us_154265.html

      http://www.wowbiz.ro/grigore-lese--acuzat-ca-a-umilit-o-familie-de-romani-din-canada-i-a-dat-afara-din-biserica-pentru-ca-le-a-plans-copilul_153890.html

      adevarata dragoste crestineasca!
    • -20 (30 voturi)    
      sa te acoperi de hartii.... (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:04)

      unTaran [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      este foarte important Domnule Dan. Si voi sinteti "charlie hebdo" In spatele unor "drepturi" aruncati cu noroi, relativizati, ironizati orice, voua vi se cuvine totul mai putin responsabilitatea. Manastirea Putna cum vi se pare? La 1466 era mica sau mare? de lem sau de caramida? era Dumnezeu acolo? Ipocritilor.
      • +11 (13 voturi)    
        Sa ardem piesa TAXI in piata publica ! (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:13)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

        Si zici ca domnul Dan nu are si el dreptul la opinie ? Nu are voie sa creada ca megaconstructia in discutie e inoportuna ? Poate e, poate nu. Dar cred ca nu trebuie injurat un semen al tau pentru ca indrazneste sa gindeasca si sa spuna ce gindeste. Sau nu-i dai voie, milostivule ?
  • -34 (48 voturi)    
    Ca uleiul, adevarul iese la suprafata. (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:08)

    unTaran [anonim]

    Incet incet aflam despre ce este vorba domnule Dan, dumneavoastra ati avut un vis, noi avem realitatea. Te vedem asa cum esti, mincinos si ipocrit. Mai asteptam se ne oferiti lectii de inalta moralitate. Multumim.
    • +26 (26 voturi)    
      e cam pe dos (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:53)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      domnul ipocrit este Grigore Lese, nu a mai avut curaj si a ales sa zica ca nu a stiut, o minciuna. chiar ma miram cum naiba sa faci asa ceva prin minciuna, nu poti minti oamenii ca sa faci un astfel de clip.
    • +16 (18 voturi)    
      adresare (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:54)

      NoFive [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

      Nu se zice "domnule Dan", ci "domnule Teodorescu". Daca tot te adresezi cuiva, ar trebui sa stii cum sa o faci.
      • -11 (15 voturi)    
        ....semintia lui Dan, (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:57)

        unTaran [utilizator] i-a raspuns lui NoFive

        are legatura, dar e prea discreta pentru a fi sesizata de neavizati. ceva gresit acum?
  • +19 (27 voturi)    
    a fugit de scandal.... (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:09)

    king david hotel [utilizator]

    Stia foarte bine, dar cand a vazut ce scandal a produs, a preferat sa se spele pe maini si sa iasa...

    E alegerea lui, fireste!
  • -24 (46 voturi)    
    haha (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:15)

    cititoare [utilizator]

    Trupa Taxi ar fi bine sa se preocupe mai mult de mega-moscheea de linga Herastrau, dar deh, e mai usor sa dai in crestini, decit in musulmani.
    • +10 (24 voturi)    
      de ce? (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:54)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      moscheea ar urma sa fie facuta din bani turcesti, pana la urma. nu sunt de acord cu ea dar parca totusi ma intereseaza mai tare ce se intampla cu banii mei, daca se duc pe scoli sau pe catedrale inutile. constructia unei moschei cu bani turcesti nu este o problema reala, poate fi o problema viitoare, depinde de ce se va intampla acolo, dar singura problema actuala, reala, este faptul ca banii mei, taxele mele, se duc intr-o catedrala inutila.
      • -11 (17 voturi)    
        Gigele... (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:03)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        un argument mai stupid ca asta al tau vis-a-vis de mega moschee sa fiu sincer nu am crezut ca o sa aud vreo data.
        Esti un monument de prostie, ce mai! Adulatorii islamului (religia lui Lucifer) tocmai pe idioti ignoranti ca tine se bazeaza. Sper sa nu fie contagios...
        • +6 (12 voturi)    
          Toate religiile (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:18)

          FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          se bazeaza pe ignoranti. Uita-te la mutrele celor de la cozile de la moaste, apa sfintita, evenimente religioase. Uita-te la harapii care fac cercuri in jurul cubului de la Mecca. Iar jignirea aproapelui parca nu e scrisa in biblie, nu ?
          • -5 (9 voturi)    
            da, da... hai cu ateismul! (Luni, 11 aprilie 2016, 1:10)

            cititoare [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

            Numai Soros are dreptul sa fie intitulat Dumnezeul tuturor.
        • +1 (1 vot)    
          cine zice ala e (Luni, 11 aprilie 2016, 7:51)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          bre, argumentul cu moscheea intr-o discutie despre catedrala este stupid. aici este vorba de catedrala. cat de stupid sa fii sa aduci in discutia despre catedrala argumentul ca se va face moschee ? ce treaba are sula cu prefectura? voi nu va vedeti lungul nasului , nu aveti minima logica de a discuta pe subiect dar aveti maximul tupeu de a emite judecati calitative despre inteligenta cuiva.
      • -2 (6 voturi)    
        mda... (Luni, 11 aprilie 2016, 0:55)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        banii conteaza pentru tine, nu vreo bomba care sa-ti explodeze in fata.

        Pe logica asta "nu conteaza ce se va intimpla in viitor, conteaza prezentul" multe companii si state au dat faliment, asa ca, imi pare rau, dar nu pot sa-ti iau argumentatia in serios.

        Pe linga asta, specifici ca nu conteaza pentru tine atita timp cit este facuta din bani turcesti. Dar terenul? Terenul este romanesc! De el nu-ti pasa? Si nu numai ca este romanesc, dar este intr-una din zonele cele mai frumoase din capitala si cu potential enorm. In locul lui ar fi putut fi construit un spital sau, de ce nu, un business centre, luind in considerare profilul zonei si proximitatea fata de aeroport. O moschee in zona aceea inseamna ca intr-adevar sintem o tara de mina a treia si ca ne vindem cit se poate de ieftin.

        Daca am ajuns sa preferam o moschee in locul unei catedrale ortodoxe, inseamna ca ne meritam soarta! Stefan cel Mare ar fi tare mindru de oameni ca voi!
        • +2 (2 voturi)    
          nu ai inteles (Luni, 11 aprilie 2016, 7:48)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

          argumentul cu moscheea nu are valoare, faptul ca se construieste o moschee nu este o SCUZA ca sa accept constructia unei mega catedrale din banii mei. despre moschee am si spus ca nu sunt de acrod cu ea, nu o doresc, dar este alta discutie. asta fac oamenii care n-au argumente,inventeaza, ce treaba are moscheea aici?
    • +8 (16 voturi)    
      Propunere (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:57)

      valentin99 [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Eu propun sa ii ardem pe rug, pe cei de la Taxi!
    • +9 (15 voturi)    
      nu da in creștini... (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:06)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      ...ci in proști si megalomani.
    • +9 (15 voturi)    
      adevarul e... (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:11)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      ca in Bucuresti e tot ceea ce ne lipsea: o mega-catedrala si o mega-moscheie. Pe linga puzderia de biserici construite intre blocuri dupa dec. 89. Practic chioscuri de facut bani. Si Monumente se prabusesc fiindca nu sint bani.
      Sintem de risul lumii,
    • +2 (8 voturi)    
      mega (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:26)

      tba [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      moscheea costa statul turc cca 3 milioane euro
      alt lacas de cult a inghitit deja 300 milioane euro dar nu e mega!
      • 0 (2 voturi)    
        Mai vedem dupa finalizarea moscheii (Luni, 11 aprilie 2016, 0:59)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui tba

        cit va ajunge sa coste. Ca asa, la inceput, toti dau bugete minime. Si oricum, fii tu sigur ca statul turc nu o sa publice adevaratele cheltuieli cu construirea ei.
    • 0 (2 voturi)    
      Stii tu ce e mai bine ? (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:16)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      De ce ar fi mai bine sa se ocupe de ceva ipotetic decit de ceva deja, vai, concret ? Si cine e indreptatit sa-i dicteze altuia cu ce e mai bine sa se ocupe ?
      • +1 (3 voturi)    
        pentru ca.... (Luni, 11 aprilie 2016, 1:07)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        1. atunci cind te ocupi de ceva ipotetic, ai mai multe sanse sa opresti constructia, decit atunci cind acel ceva s-a concretizat deja. Nu mai zic ca, in cazul moscheii, intram deja in alta discutie legata de afectarea sigurantei cetatenilor.

        2. sintem o tara libera, last time I checked. Tu de ce esti indreptatit sa-mi dai raspuns la comentariul meu?
  • +12 (28 voturi)    
    Dupa ce a citit texul piesei (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:31)

    Ord [utilizator]

    la ce raspuns se astepta din partea fanaticilor religiosi, era la mintea gainii ca o sa fie scandal. Un las.
  • +24 (32 voturi)    
    Grigore Lese e un bun roman, se pare (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:33)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    adica, ca si reprezentantii nostri (politicienii) o da repede la intors "ca nu a stiut" , ca nu e de acord cu mesajul, etc.

    Adica e las. Ma rog, despre curajul romanilor, ar fi o discutie separata (dar se vede dupa cum ne lasam jumuliti si umiliti ca natie, de ai nostri si de straini totodata, ce 'curaj' avem).
    • +10 (10 voturi)    
      e om de bine (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:31)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      in buna traditie iliesciana
  • -6 (14 voturi)    
    Interesant (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:36)

    Snitzelvienez [utilizator]

    "Prefera spatiile mici mai ales cele de lemn.."
    Pe vremea ocupatiei habsburgice , romanilor le era impus sa consruiasca biserici doar din lemn.
    • +6 (10 voturi)    
      ... (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:48)

      dinu [anonim] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      vorbesti prostii: bisericile din lemn din Maramures nu au absolut nicio lagatura cu "ocupatia habsurgica"
      • -7 (11 voturi)    
        Ce dovezi ai (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:48)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui dinu

        E mai bine sa fie din piatra si caramida , lemnul putrezeste repede si cu el se sterge si istoria
  • +18 (24 voturi)    
    domnul Lese... (Duminică, 10 aprilie 2016, 14:43)

    un om [utilizator]

    etnolog autentic romanesc si pastrator al traditiilor, in bunul spirit al romanilor, s-a razgandit.
  • +21 (31 voturi)    
    Lese si Catedrala (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:01)

    anonimus [anonim]

    Catedrala e o aroganta, nu o necesitate spirituala. Nici macar obstesca. Daca urmarim modul cum se realizeaza nu e nici macar biserica in adevaratul sens. Aproape ca nu are nicio legatura cu rugaciunea. Mai degraba cu propaganda bisericeasca.
    Grigore Lese nu e cataret de muzica populara. El e un rapsod deopotriva pastrator si promotor al muzicii traditionale. De aceea probabil ca se supara daca ii spui 'cantaret de muzica populara'.
    Mesajul trupei Taxi e unul de semnal, nu de contestare.
    E mesajul ca biserica e loc de rugaciune si de regasire interioara in relatie cu Dumnezeu, nu obiect al mandriei materiale sau nationale. La fel ca doina pe care o promoveaza Lese.
  • +17 (23 voturi)    
    Pacat (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:03)

    fdaniel [utilizator]

    Imi pare rau de pozitia d-lui Lese pentru ca, de la o anumita varsta (asociata de obicei cu intelepciunea) sa spui ca "eu am facut ce am facut dar n-am stiut ce fac" e mai jenant decat sa-ti asumi respectiva actiune.
  • +17 (23 voturi)    
    lese (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:16)

    adreno [anonim]

    o fi lese un bun cantaret dar ca om si-a dat examenul ... si l-a picat.a crezut ca isi face reclama si ulterior a dat-o intoarsa.zero caracter "maestre" ...
  • +19 (29 voturi)    
    Domnule (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:24)

    adrian88000 [utilizator]

    Grigore Lese Este foarte frumos ca ne inviti la Sfanta Liturghie, dar este foarte urat ca ne minti. Ai citit textul , ai vizionat in prealabil clipul , si acum vi si ne minti ca ai crezut ca e vorba de altceva. Cine te santajeaza acum sa retractezi ? ///
  • +15 (23 voturi)    
    Grigore Lese (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:28)

    intruderul [utilizator]

    "Pentru mine, de exemplu, Sala Palatului nu este reprezentativă, a fost construită pentru şedinţe. Nici n-ar trebui să ne ducem acolo până nu facem o feştanie, să iasă duhurile rele. Ce să caut eu la Sala Palatului să cânt hori de noroc, de jale, când eu ştiu că acolo s-au distrus ţărănimea şi intelectualitatea? Uităm aşa de uşor? Locul meu e în săli mici, cu puţină lume. Muzica mea nu trebuie să răscoale stadioane." Carevasazica locul sau e in sali mici, cu putina lume! Nț,nț,nț...
    • 0 (0 voturi)    
      Până la a fi folosită (Luni, 11 aprilie 2016, 13:09)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

      pentru ședințe Sala Palatului era un loc unde rulau filme bune (am avut abonament) și unde mari artiști ai lumii dădeau concerte. Acolo i-am ascultat pe Louis Armstrong, pe Charles Aznavour, pe Gilbert Becaud... A devenit sală de ședințe mai târziu, când a început cultul personalității lui Ceaușescu și când a fost distrusă ca sală de spectacol. Așa cum e și în zilele noastre când mari muzicieni ca Zubin Mehta, de exemplu, se plâng de ea.
      Declarațiile sforăitoare ale lui Grigore Leșe mi se par jalnice, ca de altfel și prestația sa artistică.
  • +8 (18 voturi)    
    Well ... prigoana impotriva celor ce gandesc (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:28)

    Mitica Palarierul [anonim]

    Well ... prigoana impotriva celor ce gandesc, prigoana importiva celor ce viseaza !

    Popilor - luati banii cu ambele maini, de parca maine nu ar mai fi o noua zi ...

    "Patria si Dreptul Meu!"
    .
  • +14 (18 voturi)    
    Interior si Exterior (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:29)

    DanTeo [utilizator]

    Eu cred ca Dumnezeu prefera pe cele interioare, nu pe cele exterioare. Cel putin, asta ne-a transmis. Dumnezeu începe acolo unde se termina interesul personal. Ca si dragostea. Ce cauta El în showbizz si constructii? Doamne fereste!
  • +10 (16 voturi)    
    Afacerea răzgăndirea (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:36)

    Gabu [utilizator]

    ... o avea acțiuni la offshorul The Nation Redemption Cathedral!
  • +16 (22 voturi)    
    cu eleganta?!? (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:47)

    zaboo [utilizator]

    asta e lasitate, bre
  • +10 (12 voturi)    
    Mai e putin, mai e un pic. (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:48)

    Trojan.H [utilizator]

    Pina la marele nimic.
  • -11 (19 voturi)    
    Blandete sau ignoranta ? (Duminică, 10 aprilie 2016, 15:58)

    Elena [anonim]

    Domnule Teodorescu ,va dau un citat din cartea "Catehism Ortodox"- Editura Renasterea Cluj ,usor de citit si necesar de stiut pentru tot romanul !:
    " Prin Descoperirea sau Revelatia dumnezeiasca se intelege acea lucrare a lui Dumnezeu prin care El se face cunoscut oamenilor , impartasindu-le acestora adevarul despre fiinta , voia si lucrarile Sale.Scopul pentru care Dumnezeu se descopera oamenilor este ca ei sa creada drept in EL , sa-l cinsteasca dupa cuviinta si sa-I indeplineasca voia , pentru ca astfel sa se poata mantui ."
    Cred ca daca veti dori si veti vrea , citind mai cu discernamant si buna credinta , veti fi ajutat.
    • +5 (7 voturi)    
      "si sa-I indeplineasca voia" (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:13)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      sa ne arate most too happy-ul scrisorica prin care Dumnezeu i-a cerut ditamai templul
      • 0 (0 voturi)    
        pac la Rasboiul (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:33)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        nu pe HN
    • +2 (4 voturi)    
      doar un citat... (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:18)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      unii il iau de bun, pentru altii e doar literatura....acesta e semnul intelegerii, tolerantei si, de ce nu, al iubirii! Adica a nu impune cu forta un pct de vedere.

      Taxi a avut un vis si l-a povestit, altii au avut alte vise si le-au povestit. Iar noi, cititori sau ascultatori, alegem unul sau altul, dupa dorinte, putinte si necesitati! E atat de simplu, deh....
    • -5 (7 voturi)    
      Stimata D-na sau D-soara Elena, (Duminică, 10 aprilie 2016, 20:19)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Elena

      in primul rand multumesc Domnului ca exista oameni ca dv.

      Pentru mine este hilar sa vad cum unele "specimene" de pe aici pot da minusuri la citatul pe care l-ati postat. As fi foarte curios sa vad si argumentele lor, desi am mari indoieli ca ar avea vreo unul. Pot sa-mi explic acest comportament al lor doar prin faptul ca sunt niste indivizi care se hranesc zi de zi si exclusiv, cu ura cultivata constant de autoritati si mass media (interesant de vazut cine sta in spatele marilor trusturi scrise si audio vizuale de la noi) impotriva istoriei, religiei si mostenirii culturale a romanilor care este strans legata de Biserica Ortodoxa Romana.
      • +2 (4 voturi)    
        pentru press (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:34)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        Domnule press , va grabiti. Spuneti ca ati fi curios sa vedeti argumentele celor care nu sunt de acord cu mega-constructia. Apoi, fara a avea putina rabdare sa aflati argumentele ,ii jigniti pe acestia. E corect cum procedati ?
  • +12 (20 voturi)    
    mda (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:14)

    mad0nion [utilizator]

    a fost scarpinat de mana lunga a aparatului opresiv bor...
    • +1 (1 vot)    
      Sefii (Duminică, 10 aprilie 2016, 22:10)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui mad0nion

      Fostii lui sefi. Piate incasi actuali sefi!
  • +11 (27 voturi)    
    Suntem sau nu o tara libera? (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:20)

    Matei.M [utilizator]

    Daca artistii nu mai au voie sa-si exprime parerile fara sa fie facuti ipocriti, avari sau tradatori de neam, este clar, tara asta traieste inca in Evul Mediu. Europa este din ce in ce mai libera in gandire si mai independenta de biserica, iar noi construim catedrale monumentale, ca acum sute de ani. Grigore Lese a vazut ca-si pierde o parte din public, de aceea s-a intors la 180 de grade. Printul acela foto arata clar ca a fost informat. Felicitari artistilor care au avut curajul sa mearga pana la capat, cu riscul de a primi injuraturi, de a pierde public, de a starni controverse.
    • 0 (8 voturi)    
      ... (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:08)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

      Construim chiar si moschee monumentale, dar, alea nu mai deranjeaza pe dnii cantareti.
    • +2 (6 voturi)    
      Exprimarea unei pareri sau opinii (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:14)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

      Sunt cred cel mai fanatic aparator al liberului discurs. Exprimarea opiniilor este garantata prin Constitutie.

      Este o MARE gogomanie sa pretinzi ca opiniile altora care sunt impotriva opiniilor exprimate de tine inseamna ca "nu mai ai voie sa iti exprimi o parere".

      Ba da. Ai voie. Dar, si ceilalti au voie sa te numeasca ipocrit in virtutea opiniilor exprimate. Se cheama tot libertate de expresie.

      Ai picat lectia democratiei. Numai in dictatura anumite opinii nu pot fi puse in discutie, criticate, blamate.
    • -8 (10 voturi)    
      Catedrala (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:01)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Matei.M

      Nu este altceva decat un simbol pentru posteritate
  • +12 (16 voturi)    
    Ce e ma Grigore, (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:31)

    Susufler0 [utilizator]

    ti-au zis popii ca n-o sa te mai cheme nimeni sa canti pe la nunti si botezuri, daca nu te delimitezi de criticii Catedralei ? Atat a durat curajul tau, fronda ta ?
    PS. Deci, pana l-a urma, ne-ai mintit tu pe noi ! Ai lasat bisericile mici din lemn, pt Catedralele imense din sticla si beton, cu lifturi si polivalente.
    PPS. Daca astea te fac mai fericit, Grigore...
    • +3 (5 voturi)    
      hihi mi-ai amintit de vorba aia (Duminică, 10 aprilie 2016, 23:06)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      cu "bea, Grigore, aghiasma"...
      • +5 (5 voturi)    
        Adevarul e ca zicea cineva pe-aici ca (Luni, 11 aprilie 2016, 0:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        Grigore si-a dat acceptul sa participe la proiectul trupei Taxi cand inca nu se trezise iar cand s-a trezit a retractat. Dupa care s-a "aghezmuit" la loc. Haraso !
  • +15 (19 voturi)    
    grigore lese (Duminică, 10 aprilie 2016, 16:51)

    athos64 [utilizator]

    Vreau sa spun ca a fost prima data cand l-am admirat pe sententiosul Lese pentru faptul ca a ales sa participe la un asemenea proiect. Ma gandeam deja ca il judecasem, poate, gresit. Faptul ca s-a dezis stangaci de ceea ce initial sustinuse, este insa semnul limpede ca evaluarea mea initiala a fost corecta:

    Intr-adevar, nu era locul lui acolo. Inca o data, se dovedeste ca un artist bun nu presupune si un caracter pe masura, acesta trebuie in continuare dovedit.
  • +6 (6 voturi)    
    cine-i asta? (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:03)

    florin [anonim]

    cine-i personajul? ala care vorbeste-n dodii pe la tv.?
  • -6 (10 voturi)    
    Trupa 'Taxi' (Duminică, 10 aprilie 2016, 17:42)

    Tiberiu [anonim]

    Trupa si artistii care au insotit-o mai bine ar fi facut o cheta pt constructia unei bisericute de lemn care sa-si demonstreze "smerenia, blandetea si credinta" de care fac vorbire in videoclip. Asa, in visul lor, n-au facut altceva decat sa arate ca niste inspectori de constructii nemultumiti ca au vazut doar lifturi, parcari subterane si spatii auxiliare. Deci nu sptiul liturgic, nu policlinica, nu cantina pt saraci, nu spatiu destinat pelerinilor veniti de departe, nu biblioteca nici sali de conferinte etc. care sunt in proiectul catedralei..
  • -5 (11 voturi)    
    Obrazul subțire nu intr-un vers se ține! (Duminică, 10 aprilie 2016, 18:23)

    EllenaS [utilizator]

    Pe mine nu mă deranjează "melodia" creată! Fiecare e liber sa-si exprime trăirile artistice, dar spiritul de gașcă - demonstrat prin a-i pune pe cât mai mulți să repete un vers - mi se pare deșănțat! Urmeaza "Je suis Taxi"?
    • -7 (9 voturi)    
      Gasca (Duminică, 10 aprilie 2016, 19:50)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui EllenaS

      Da ce gasca ..ai zice ca au o misiune
  • +1 (5 voturi)    
    sa-l scoata! (Duminică, 10 aprilie 2016, 21:17)

    Orietta [anonim]

    Lese vine de la lasitate... nici nu trebuia invitat!
    sa puna pe altul in loc - clipul e genial si oamenii care apar - respect pentru toti si pentru fiecare dintre ei... mai putin pentru retractorul penibil.
  • +1 (5 voturi)    
    Mkt (Duminică, 10 aprilie 2016, 22:08)

    karula [utilizator]

    S a gandit, Grigore, ca si mai face putina imagine pe munca altora! Cand a constatat ca - l suna popii...o da la inors. Turnatorul securist!
  • -1 (1 vot)    
    Pro Grigore (Luni, 11 aprilie 2016, 14:54)

    munuc [utilizator]

    1. (pt doamna Ciobanu) Grigore Leșe nu este "cântarețul de muzică populară). Era suficient să-i spuneți pe nume. Îl știe o Lume.
    2. Domnul Grigore Leșe a avut tăria să recunoască că a greșit când s-a băgat în "proiect". Alții, nu.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă