​VIDEO Trupa Taxi a lansat o noua varianta a videoclipului "Despre smerenie"

de Alina Ciobanu     HotNews.ro
Miercuri, 11 mai 2016, 14:07 Life | Muzică

Taxi, Despre smerenie
Foto: Captura YouTube
Trupa Taxi a lansat miercuri, 11 mai, o noua varianta a clipului "Despre smerenie", dupa ce clipul formatiei a fost scos de pe Youtube la jumatatea lunii aprilie pentru a respecta decizia muzicianului de muzica populara Grigore Lese de a nu mai fi inclus in clip, pe motiv ca nu stia continutul piesei. Daca in varianta initiala a piesei-manifest alaturi de Dan Teodorescu apareau 33 de nume sonore din lumea muzicii, a teatrului si a literaturii, in noul videoclip apar 67 de personalitati. Printre acestea se numara Marius Manole, Ivan Patzaichin, Ioan Gyuri Pascu si Stela Popescu.

In noua varianta a clipului "Despre smerenie" nu mai apare Grigore Lese, insa celor 32 de personalitati care cantau versul "Dumnezeu prefera spatiile mici" impreuna cu Dan Teodorescu, s-au mai alaturat alti 35 de artisti. Pavel Stratan, Mihai Petre, Stela Popescu, Alina Manole si Mike Godoraja sunt printre personalitatile care apar in noua varianta a clipulu. Astfel, celor 33 de prieteni ( exceptie facand Grigore Lese ) ai trupei Taxi, in videoclip apar acum 67 de nume sonore din showbizul romanesc, muzicieni, sportivi si oameni de cultura.

In clipul "Despre smerenie" solistul trupei Taxi, Dan Teodorescu, canta despre un vis in care il intalneste pe Dumnezeu.

"Azi noapte am avut un vis: Catedrala Mantuirii Neamului romanesc era gata. M-am dus la Catedrala sa-l caut pe Dumnezeu. Nu l-am gasit. Sunt convins ca sigur era acolo. Pur si simplu nu l-am gasit eu, desi l-am cautat pana si-n salile polivalente, si in cele 12 lifturi, si in parcarea subterana si spatiile auxiliare. Nu l-am gasit, dar nu m-am mirat. Acolo totusi e o suprafata de 11 hectare".

Prima varianta a clipului a fost lansata pe 7 aprilie, iar in doar cateva zile a strans peste un milion de vizualizari pe canalul de Youtube si a starnit numeroase reactii pe retelele de socializare, aducand in atentia opiniei publice un conflict vechi intre cei care sustin construirea Catedralei si cei care sunt impotriva.

"Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici"
este versul pe care l-au rostit cele 34 de personalitati care apareau in prima varianta a videoclipului ( Dan Teodorescu, Dan Bittman, Cornel Ilie, Monica Anghel, Virgil Iantu, Andi Vasluianu, Dorina Chiriac, Stefan Banica, Robin Proca, Andi Moisescu, Dani Otil, Paula Chirila, Horia Moculescu, Toni Grecu, Irina-Margareta Nistor, Dan Byron, Teo Trandafir, Oreste Teodorescu, Pavel Bartos, Ada Milea, Calin Goia, Mircea Cartarescu, Horia Virlan, Guess Who, Laura Lavric, Andreea Esca, Razvan Simion, Alexandru Andries, Emilia Popescu, Grigore Lese, Mircea Baniciu, Alexandra Ungureanu, Oana Pellea, Victor Rebengiuc).

In noua varianta a clipului lansata miercuri, 11 mai, in care muzicianul Grigore Lese nu mai este inclus, la solicitarea sa, versul "Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici" este repetat si de Marian Ralea, Andrei Aradits, Marius Florea Vizante, Catalin Mitulescu, Pavel Stratan, Cristian Hrubaru, Ovi, Adrian Daminescu, Alin Dinca, Radu Gheorghe, Dana Dorian, Flavius Buzila, Ivan Patzaichin, Dan Fintescu, Tudor Ionescu, Carmen Tanase, Aurelian Temisan, Alina Manole, Nico, Marius Batu, Mike Godoroja, Benone Sinulescu, Ada Condeescu, Cristi Gretcu, Stela Popescu, Dragos Bucurenci, Daniel Iordachioae, Florin Ristei, Marius Manole, Monica Davidescu, Ioan Gyuri Pascu, Cosmin Vaman, Bebe Cotimanis, Mihai Petre, Kempes.

Noul clip este mai lung decat primul, are 6:16 minute, si se incheie cu o mentiune din Intaia Epistola a Sfantului Petru.

"Pe preotii cei dintre voi ii rog (...): Pastoriti turma lui Dumnezeu (...) nu pentru castig urat, ci din dragoste; (...) si voi, fiilor duhovnicesti, supuneti-va preotilor; si toti, unii fata de altii, imbracati-va intru smerenie"              
Petru (5, 1-5)



Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Un barbat din Bucuresti a ascuns 140.000 de euro in portbagajul masinii. Ce a facut iubita lui dupa o cearta

Un barbat de 46 de ani din Bucuresti a ramas fara 140.000 de euro pe care ii tinea ascunsi in portbagajul masinii.

61776 vizualizari

  • -41 (55 voturi)    
    Focul preferă lemnul și spațiile mici! (Miercuri, 11 mai 2016, 14:29)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Asta-i a doua variantă?
    • +33 (39 voturi)    
      na ficare dupa cum vedde lucrurile (Miercuri, 11 mai 2016, 15:05)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Unii cred ca dumneezeu prefera "lemnul si spatiile mici", cu alte cuvinte biserici micute, simple, nepompoase, altii masoara credinta in metrii cubi de beton turnati in catedrale de neam prost. ficare simte in felul lui credinta si manifestarrile ei.
      • +23 (31 voturi)    
        Acum Lese o sa vrea (Miercuri, 11 mai 2016, 16:25)

        eGerula [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        inapoi in videoclip. O sa spuna ca a inteles mult mai bine mesajul acum.
      • -20 (22 voturi)    
        Pute rău în spațiile mici de lemn, (Miercuri, 11 mai 2016, 21:22)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        nimeni nu le preferă.
        • +2 (4 voturi)    
          Serios? (Joi, 12 mai 2016, 11:33)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Ai intrebat tu pe toata lumea si chiar nimeni, nimeni nu le prefera?!? Unii tocmai spun in cintecul ala ca le prefera. Or fi fost satajati?

          Inteleg ca unora le pute tot ce nu e mall, tot ce n-are termopane, lifturi si aer conditionat. Dar nu inteleg de ce nu le permiteti altora sa creada altceva...
      • 0 (0 voturi)    
        bisericile mici (Joi, 12 mai 2016, 14:52)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        pai si daca se hotaraste Daniel sa faca 1 MILIARD de biserici mici, din lemn, din banii statului....e mai bine, pe placul lui Taxi sau cum???
        Ca unul nu prea inteleg mesajul asta a la Taxi...in, anti catedrala cica!!!
        Nu de alta dar sunt ferm convins ca, de fiecare data cand au fost prin occident si-au facut poze ba la vreun Dom, ba la vreo catedrala.

        Eu unul vrea un mesaj transant, impotriva bisericii pentru banii publici...restul sa dea frate cat vor si pentru ce vor.
        Vor sa isi faca palat pana la luna, sa isi faca, sa doneze fiecare si sa urce cu scara pana la domnul.
        Da sa nu vina nici taxi, nici arsinel si baba cloantza sa imi explice ce vrea "doamnul" (pentru ca prezima e din start proata...nici Taxi nici arsinel nu stiu ce vrea domnu, la fel cum nici Daniel nu stie.
        • +1 (1 vot)    
          hehe (Joi, 12 mai 2016, 17:00)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui neurino

          Taxi e o formatie care cinta, prietenii din videoclip sunt artisti. Nu sunt ong-uri care se iau la trinta cu constructorii sau cu guvernul.

          Ei doar atrag atentia asupra opulentei bisericii, opulenta care o indeparteaza din ce in ce mai tare de dumnezeu. Daca vrei masuri concrete, pichetari la guvern, etc, ia-te de guler cu ONG-urile, nu cu muzicantii
    • -32 (38 voturi)    
      A doua varianta (Miercuri, 11 mai 2016, 15:08)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      In cea de a doua parte trupa Taxi si invitatii vor sa dea lectii trupelor NATO despre ce strategii sa adopte in lupta cu dusmanul. Apoi, in a treia parte, vor da lectii neurochirurgilor despre operatiile pe creier..
      • +22 (24 voturi)    
        stai putin... (Miercuri, 11 mai 2016, 15:38)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

        biserica nu e facuta pentru credinciosi? caz in care acestia au tot dreptul sa aprobe(sau nu) ceea ce face aceasta!
        sau suntem in evu mediu cand popa facea cruciade impotriva infidelilor?!
        • -13 (17 voturi)    
          Dumnezeu cu stela si arsinel! (Miercuri, 11 mai 2016, 18:44)

          GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Sa nu-mi spuneti ca Razvan si Dani, Arsinel si Stela Popescu...... sunt credinciosi! Dar chiar va place videoclipul, muzica? Nu va duce cu gandul la o "Cantarea Romaniei" la misto? E o moda? E un trend? Participantii la videoclip sunt, inteleg, impotriva "catedralei" fiindca, acolo, Dumnezeu e greu de gasit! Ce ar fi daca s-ar impotriva si mizeriei morale in care traim, plagiatorilor, incultilor care ne conduc, smecherilor care strabat Romania cu steagul pe care scrie "interesul national"...?
          • +9 (9 voturi)    
            Dumnezeu cu Daniel! (Miercuri, 11 mai 2016, 22:52)

            Harold [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

            Ce ar fi daca ar face si Biserica toate acestea?
            • -1 (1 vot)    
              Cineva spune mai jos ce face biserica! (Joi, 12 mai 2016, 17:25)

              GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui Harold

              Biserica face mult mai mult pentru oameni chiar decat credeti dvs.! Doar incercati sa va informati! Atat!
              PS : Ciudat cum, desi ati spus o enormitate, ati primit 8 din 8 voturi in sus!
      • +17 (23 voturi)    
        Iar apoi (Miercuri, 11 mai 2016, 15:45)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

        Iar apoi sper sa urmeze un clip in care trupa Taxi sa dea lectii de bun simt si civism celor ca tine.
        • -15 (27 voturi)    
          Voi crede in lectiile trupei Taxi (Miercuri, 11 mai 2016, 16:03)

          Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui Soljenitin

          dupa ce isi vor fi impartit toate bunurile materiale saracilor si isi vor fi trait in singuratate si meditatie cateva zeci de ani. Pana atunci, iau, ca lectii de credinta si smerenie, scrierile sfintilor crestini,traitori sihastri din sec 3 si 4, scrieri cuprinse in lucrarea numita PATERIC. Numai bine.
          • +10 (20 voturi)    
            Cand traiesti in (Miercuri, 11 mai 2016, 16:32)

            eGerula [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

            singuratate si meditatie nu ai ce bunuri materiale sa aduni apoi sa imparti. Sfintii de care vorbesti tu au impartit eventual niste perne si paturi, material vorbind. Ce-au scris ei nu ma pricep eu sa comentez.
            Dar tu, dac-ai apucat sa scrii mesajul asta pe net, sigur n-ai impartit 'toate bunurile materiale' ale tale. Inainte de a da sfaturi la altii da-ne exemplul tau.
            Mai mult, cand traiesti in singurate nu poti da sfaturi despre cum sa traiesti si sa te comporti intr-o societate. Cred ca-i limpede asta, nu?!
            • -14 (20 voturi)    
              dragul meu (Miercuri, 11 mai 2016, 17:02)

              Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui eGerula

              nu poti sa-ti dai cu parerea despre Biblie sau alte invataturi crestine, devreme ce nici macar n-ai deschi aceste carti. O sa-ti spun o mica poveste: acum vreo 45 de ani eram student la Univ.Tehnica din Cluj,in prima sesiune, ca sa destinda putin atmosfera, un profesor ne explica,cum ca examenul e un paradox: unul care nu stie(studentul), incearca sa explice altuia care stie(profesorului). Asta afost lucrul amuzant ce mi l-a sugerat "lectia"de smerenie a trupei Taxi.
              • +7 (13 voturi)    
                cu alte cuvinte (Miercuri, 11 mai 2016, 18:27)

                vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

                vrei sa spui ca numai tu ai citit Biblia, si in infatuarea ta admiti ca nimeni altcineva nu este in masura sa faca comentarii pe tema discutata.
              • +3 (3 voturi)    
                Ia mai citeste o data ce-am scris. (Miercuri, 11 mai 2016, 23:19)

                eGerula [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

                Nu fac nici o referire la Biblie iar de scrierile sfintilor am spus ca nu comentez ptr ca nu ma pricep. Eu am comentat doar mesajul tau.
            • -5 (11 voturi)    
              Aveti dreptate! (Miercuri, 11 mai 2016, 18:52)

              GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

              Indiscutabil, aveti dreptate! Dar n-ar fi rau sa mai cititi, din cand in cand si ce-au zis sfintii! E la fel de adevarat ca, infinit mai important, este ce spune Arsinel despre "Catena" si cum nea Beni da cu peruca de pamant! Totusi, aplecati-va, intre doua manele, doi mici si doua beri, si asupra a ceea ce, cu sfiala, ne-au lasat sfintii parinti! Cum face Razvansidani!
              • +1 (5 voturi)    
                Stimabile, (Miercuri, 11 mai 2016, 23:27)

                eGerula [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

                daca eram fan Arsinel sau serveam mici intre doua beri n-as fi citit comentariile voastre pe HN. Ce s-a intamplat cu logica voastra? Chiar asa de orbiti sunteti?!
                Apropo, cine-i nea Beni sau Razvansidani?
                Te felicit ca ai timp sa citesti, cu sfiala, si sfintii parinti dar si sa tragi cu urechea la ce 'vorbeste lumea'. Vezi ca ti-a ramas niste mustar pe la gura.
                • 0 (0 voturi)    
                  Logica, bat-o vina! (Joi, 12 mai 2016, 16:31)

                  GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui eGerula

                  Nea Beni e Benone Sinulescu- cantaret roman de muzica popularea, mare doritor de susanele.
                  Razvan si Dani e un cuplu de prezentatori (sa nu-mi spui ca nu-i stii, pehlivanule) de renume mondial, care stie tot, absolut tot!
                  Cititi-i, totusi, si pe sfintii parinti, asa, cand va pierdeti putin din siguranta! N-am inteles ce are de-aface, aici, logica de care sunteti asa mandru! (Eu am fost profesor de logica! Aveti nevoie de meditatii? Vi le ofer gratis!)
          • +5 (9 voturi)    
            Voi crede in Catedrala (Miercuri, 11 mai 2016, 22:56)

            Harold [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

            dupa ce Daniel si gasca isi vor imparti bunurile cu saracii europei.
            • +2 (2 voturi)    
              si sa nu te informezi: (Joi, 12 mai 2016, 13:27)

              E pacat sa ai net [anonim] i-a raspuns lui Harold

              Biserica "lui Daniel",Ortodoxa si Romana, are peste 800 de centre social-filantropice in toata tara(azile, orfelinate, cantine pt saraci, spitale, scoli, gradinite, centre pt persoane cu nevoi speciale, centre pt victime ale drogurilor, ale traficului de fiinte umane, ale violentei in familie,centre pt persoane bolnave incurabil aflate in faza terminala etc)in care calugari si maicute, fara sa fie remunerati, au grija de mii de romani uitati de stat, de rude, de ong-urile ateiste sau de simplii"liber-cugetatori"care in viata lor nu au dus, in dar, macar un biscuite unui astfel de nefericit..Cate astfel de centre sunt finantate de trupa Taxi? Cati copii au infiat membrii ei? Preotul Tanase Nicolae din Valea Plopului, Prahova a infiat 432. Patrusute treizeci si doi!Cat priveste bunurile pe care le are "Daniel si gasca" sunt ale Bisericii, nu pleaca nimeni cu ele acasa, nu le impart neamurilor,nici nu le duc pe lumea cealalta..
              • +1 (1 vot)    
                Biserica are si mai multe (Joi, 12 mai 2016, 18:02)

                Harold [utilizator] i-a raspuns lui E pacat sa ai net

                BOR-ul are si masini luxoase, saraci in fata bisericilor, o tara saraca, preoti fara har, preoti exagerat de bogati, partizanate politice si tot asa.
                Impotriva acestei arogante pe care biserica se face ca nu o vede este canalizata si atitudinea multora fata de catedrala.
              • +1 (1 vot)    
                carmen (Vineri, 13 mai 2016, 11:23)

                buzdugan carmen [anonim] i-a raspuns lui E pacat sa ai net

                ma scuzati,este foarte adevarat ca biserica face foarte mult bine dar......aici totusi este vorba de prea multe miliarde aruncate in catedrala neamului.Nu ar fi mai normal sa foloseasca acei bani in aceleasi scopuri caritabile? Decat sa faca o catedrala a neamului?nu credeti ca avem prea suficiente biserici? de ce nu se zbate ,,prea fericitu,,sa faca un spital al neamului?????iar acolo ar face muuul mai mult bine,penru ca pe langa tratarea oamenilor ar oferii si foarte multe locuri de munca........
            • +1 (1 vot)    
              ? (Joi, 12 mai 2016, 16:35)

              GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui Harold

              Nu "Daniel si gasca" inseamna biserica ortodoxa romana!
  • +20 (30 voturi)    
    sa vina ura (Miercuri, 11 mai 2016, 14:47)

    nihilism [utilizator]

    si acum sa vina noul val de ura crestinesca asupra celor care au o alta parere....

    iubeste-ti aproapele se pare ca nu face parte din puparea de moastre si pelerinaje la Arsenie Boca
    • -8 (14 voturi)    
      Celebra corectie a Sf. Nicolae (Miercuri, 11 mai 2016, 15:21)

      Tiberiu [anonim] i-a raspuns lui nihilism

      aplicata ereticului Arie: Sfantul Ierarh Nicolae participa in calitate de episcop la primul Sinod Ecumenic tinut la Niceea in anul 325. Sinodul a condamnat erezia arianismului, care tagaduia divinitatea lui Iisus.
      Sfantul Nicolae este recunoscut la acest sinod drept un mare aparator al Adevarului si a dreptei credinte.
      Atat de puternic a argumentat Sfantul Nicolae si atat de incapatanat a fost Arie, incat, ingrijorat de ruptura care se putea face in Biserica, viitorul sfant i-a dat ereticului o palma in cadrul sinodului...
      • +11 (15 voturi)    
        frumoasa poveste (Miercuri, 11 mai 2016, 18:15)

        nihilism [utilizator] i-a raspuns lui Tiberiu

        bune invataturi are biserica. Daca nu te poti face inteles sau nu poti convinge pe celalalt, raspunsul este sa folosesti violenta.
        acelasi rationament il folosesti si cu copii tai?

        Si ISIS exact asa face prietene...da cu "palma"
        • 0 (0 voturi)    
          Revino-ti!!! (Joi, 12 mai 2016, 16:42)

          GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui nihilism

          Nene, esti bolnav? Unde ai vazut tu violenta la BOR? Cum de amesteci BOR-ul cu ISIS-ul? Nici Gheorghe Gheorghiu Dej nu indraznea sa spuna asemenea ineptii! Revino-ti!
      • +4 (6 voturi)    
        Sf. Nicolae nu a dat nici o palma (Joi, 12 mai 2016, 1:31)

        Fane [anonim] i-a raspuns lui Tiberiu

        Dupa cum se scrie la "Jurnalul Scotian" (cautati pe net si-l veti gasi) povestea cu palma data lui Arie e pur si simplu o scorneala neatestata istoric. O scorneala mediocra care-l pune pe Sf. Nicolae intr-o postura proasta si nemeritata.
        E regretabil ca folositi astfel de argumente nepotrivite si pe deasupra false pentru a apara valorile crestine.
    • +20 (20 voturi)    
      mie versul asta mi se pare graitor (Miercuri, 11 mai 2016, 15:52)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui nihilism

      "Nu l-am gasit. Sunt convins ca sigur era acolo. Pur si simplu nu l-am gasit eu"

      deci care-i problema... ? fiecare decide pentru el daca il gaseste la catedrala, in spatiile mici, in cele de lemn, de gheata sau in pustiu.
      • -7 (17 voturi)    
        O parere! (Miercuri, 11 mai 2016, 18:59)

        GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        Daca ma intrebati pe mine (sigur, nu ma intrebati, zic si eu asa...), Dan Teodorescu si alti domni si doamne din videoclip nu-l gasesc pe Dumnezeu nici in locurile mici, din lemn! Poate la .... farmaciile Catena!
      • 0 (0 voturi)    
        Ati cazut in plasa! (Joi, 12 mai 2016, 16:49)

        GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        In primul rand, versul nu e vers, e o ipocrizie "cantata" (daca asta e muzica?!), o manipulare ordinara, in sensul de comuna, adica faci pe "prostu'", pe novicele, ca sa-l determini pe ascultator sa creada exact INVERS : nu ca Danut Teodorescu n-a fost in stare sa-l gaseasca de Domnul ci ca Domnul, pur si simplu, nu era acolo! O ordinarie de doi lei, pentru prosti si prostii sunt prosti da' multi!
      • 0 (0 voturi)    
        Nedumerire (Joi, 12 mai 2016, 17:10)

        GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        Si mai am o nedumerire : chiar credeti ca asa ajungi la Dumnezeu, cautandu-l intr-un lacas sfant? Dl.Teodorescu este bascalios, fariseu, smecher, okey, dar dvs.? Oare nu te apropii de Domnul cu credinta? Dl.Teodorescu niciunde nu spune (si nici ceilalti "cantatori") ca ar crede in Dumnezeu, ei au o problema cu... "Daniel si gasca", cu banul public, cu convingerea ca au gasit un subiect de "exploatat"! Serios intreb : dvs. ce credeti, Arsinel iubeste mai mult pe Domnul sau banii?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu va revarsati, fratilor! (Joi, 12 mai 2016, 16:40)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui nihilism

      Draga "nihilism"-ule, dupa cum vezi valul de ura se revarsa peste cei care nu au o problema cu ridicarea catedralei NU asupra celor care critica construirea catedralei! Hotii striga "hotii"? A devenit mai periculos sa crezi in biserica ortodoxa romana decat sa fii fan plagiator Ponta ori liber cugetator "shoulder to shoulder" cu nea Ilici!
  • +1 (5 voturi)    
    Lemnul si spatiile mici (Miercuri, 11 mai 2016, 15:15)

    Anonim [anonim]

    http://www.cronicipebune.ro/wp-content/uploads/2016/02/ante.jpg
  • -3 (11 voturi)    
    catedrale (Miercuri, 11 mai 2016, 15:20)

    Miha [anonim]

    Nu sunt nici pentru, nici impotriva clipului sau a construirii catedralei. Vreau numai sa spun ca, in alt context, alti oameni de cultura importanti criticau cu aplomb nimicnicia si neputinta poporului roman, care nu a fost in stare sa construiasca una sau mai multe catedrale, in timp ce in vestul Europei se construiau nenumarate catedrale de o marime impresionabila. Oricum, nu este bine, iar oamenii de cultura "de bine" tin sa conteste orice initiativa. Desi pare logic ca banii pentru catedrala sa fie folositi pentru spitale si scoli, ma gandesc ca ar fi la fel de logic sa se foloseasca pentru aceste scopuri nobile si banii aruncati pe fereastra la CFR, Posta Romana,banii cheltuiti pe diversele agentii guvernamentale care consuma bani degeaba etc. In concluzie, chiar daca nu s-ar construi catedrala, banii tot n-ar fi directionati spre scoli si spitale, asa ca tot efortul este in van.
  • -14 (22 voturi)    
    Menopauza talentului (Miercuri, 11 mai 2016, 15:20)

    newlook [utilizator]

    Menopauza talentului insista!
    • -6 (10 voturi)    
      Da, ciudat! (Miercuri, 11 mai 2016, 19:02)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Ciudat cum (aveti dreptate) nimeni nu vorbeste despre penibila melodie si penibilul videoclip! Artistic vorbind, sunt un (doua) dezastru! Menopauza talentului, din pacate, este vesnica!
  • +12 (12 voturi)    
    Doctor Horroris! (Miercuri, 11 mai 2016, 15:22)

    Harold [utilizator]

    Ca raspuns la acest noua versiune, Ecaterina Andronescu va cere ca Guvernul sa-l faca academician pe Daniel.
    • -10 (14 voturi)    
      Iar membri trupei Taxi (Miercuri, 11 mai 2016, 16:41)

      Zugravu [anonim] i-a raspuns lui Harold

      si liota de artisti care-i insotesc, sa fie zugraviti in toate spatiile mici, de lemn..
  • -17 (19 voturi)    
    neastâmpărați mici (Miercuri, 11 mai 2016, 15:45)

    popescu_dtru [utilizator]

    trebuie să vă strigați nerozia de două ori, că o dată nu era de ajuns.
  • +26 (28 voturi)    
    Preferintele lui Dumnezeu (Miercuri, 11 mai 2016, 15:53)

    Vot [anonim]

    Eu nu stiu daca Dumnezeu prefera lemnul dar cu siguranta prefera spatiile mici, de marimea unei inimi.
    • +3 (5 voturi)    
      Underrated (Miercuri, 11 mai 2016, 16:49)

      gigicel [utilizator] i-a raspuns lui Vot

      Bravo! Underrated comment is underrated.
  • +19 (23 voturi)    
    Da (Miercuri, 11 mai 2016, 16:18)

    MPopa [utilizator]

    Oameni buni, eu sunt crestin ortodox, cred ca Biserica are nevoie de ierarhi si preoti, ca e nevoie de locase de rugaciune, ca e frumos sa existe si catedrale, dar vreau sa spun ceva: cei care au atacat trupa Taxi pentru acest videoclip au facut un mare deserviciu credintei si au reusit sa-i antagonizeze si mai mult pe cei care o contesta. Cand l-am vazut pe Rebengiuc spunandu-si cele cateva cuvinte mi s-a facut rusine de toate comentariile patrunse de bigotism pe care le-am citit. Poate-ar fi bine sa mai reflectam fiecare la parerile noastre si mai ales la libertatea fiecaruia de a gandi si spune ce crede.
  • -7 (15 voturi)    
    Prefera spatiile mici.... (Miercuri, 11 mai 2016, 16:54)

    Daniel [anonim]

    Atunci de ce toate vedetele cand se marita/insoara aleg catedrale imense sa isi faca nuntile? Cati din cei 67 au facut nunti/botezuri in bisericute mici de lemn? Aaaaa ... asa e ... ipocrizia asta .... Noi preferam spatiile imense in care sa dam bine in poze si pe "sticla".
    • 0 (0 voturi)    
      pai (Joi, 12 mai 2016, 11:23)

      camasa_neagra_la_gat [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      mai chiciosule ei vorbeau de dumnezeu nu de ei...dar e greu cu logica si pe de alta parte stii tu unde si-au facut aia toti nuntile? bati campii.
  • -9 (15 voturi)    
    videoclipul trupei Taxi (Miercuri, 11 mai 2016, 17:09)

    mesagerul [anonim]

    face parte din 'curentul' care bantuie periodic lumea artistica sub numele de "Mai avem nevoie si de iarba"..Cei drept aici au utilizat mai multa ca de obicei.
  • +7 (11 voturi)    
    Și eu ... (Miercuri, 11 mai 2016, 18:38)

    Adrian Luca [anonim]

    Eu cred că Dumnezeu preferă lemnul, lemnul și spațiile mici! :)
  • +11 (13 voturi)    
    Un protest superb! (Miercuri, 11 mai 2016, 19:19)

    TheRealGicaContra [utilizator]

    Mi-as dori ca videoclipul sa devina din ce in ce mai lung, sa fie completat cu toti cei care doresc sa sustina acest mesaj!
    • +1 (1 vot)    
      Ar fi "fara numar" (Joi, 12 mai 2016, 13:21)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui TheRealGicaContra

      Stiu ca in Ro sunt mult mai multi "fara scoala". Cu toate acestea, pe varianta ta, clipul ar fi mult prea lung sa poata fi pus pe youtube. :( Dintr-un simplu clip, a ajuns o metoda de lupta...
    • 0 (0 voturi)    
      Totusi (Joi, 12 mai 2016, 16:51)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui TheRealGicaContra

      Si totusi, aveti o explicatie pentru lipsa din videoclip a lui nea Nelu?
      • 0 (0 voturi)    
        Imi cer scuze! (Joi, 12 mai 2016, 19:05)

        TheRealGicaContra [utilizator] i-a raspuns lui GAVRILACHE

        Credeam ca eu sunt adevaratul Gica Contra dar uitandu-ma pe comentariile dvoastra de mai sus constat ca m-ati depasit cu mult.
  • +4 (8 voturi)    
    Eu cred ca Dumnezeu prefera lemnul si spatiilemici (Miercuri, 11 mai 2016, 21:20)

    Ana [anonim]

    Asta este oricat va impotriviti voi
    • -1 (1 vot)    
      Interesant! (Joi, 12 mai 2016, 17:36)

      GAVRILACHE [utilizator] i-a raspuns lui Ana

      Vedeti ce interesante sunt aceste subiecte? Ele ne ofera posibilitatea de a ne spune parerea indiferent daca avem sau nu argumente, daca avem suficienta educatie si practica intr-un domeniu! Iata ca, la intrebarea "Ce prefera Dumnezeu?", este suficient sa raspunzi : "eu cred ca Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici" si te-ai scos! Ba chiar mai faci si un cantecel de "cacao", un videoclip de doi lei...Sau, Ana fiind, si neavand loc in videoclip, repeti si tu acelasi raspuns in HN! Aveti un raspuns si la intrebarea : "Ce prefera Dumnezeu : micii sau Kebabul?"
  • -1 (9 voturi)    
    Cata perseverenta ... (Miercuri, 11 mai 2016, 23:33)

    un Revoltat [utilizator]

    Am inteles de prima data motivele videoclipului..., inclusiv si aspectul celor câțiva care pozează in creștini smeriți (dar ei , de fapt, aparțin altor culte si religii).
    Reeditarea e un fel de "Ba pe-a matii" : uite ca suntem mai multi care împărtășim chestia cu lemnul. Si cu spațiile mici.
    Am mai vazut si eu alte biserici si catedrale : Bazilica Sfântul Petru-Vatican, Sagrada Familia - Barcelona, Saint Paul - Londra, Catedrala din Koln, Domul din Milano, etc.
    Toate sunt clădiri reprezentative. Nu am vazut prea mult lemn in construcția acestora. Or fi fost facute doar pentru turiști? Sau poate au si ei biserici din lemn , mici, pe undeva?
    Sau pe aceia ii ocolește Dumnezeu? Pentru ca nu au fost in stare sa-si faca si ei ceva din lemn, mic si smerit?
    O mai bateți mult in cap cu clipul asta? Pe cand versiunea a 10-a?
    • 0 (0 voturi)    
      Ei, au avut şi catedralele alea lemn ... (Joi, 12 mai 2016, 10:46)

      Lomecuza [utilizator] i-a raspuns lui un Revoltat

      ... şi nu o scîndură-două, ci o grămadă de lemn ... dar numai la schelărie, cînd constructorii înălţau edificiul. :D
  • -1 (5 voturi)    
    taxi si toti de pe linga ei dspre smerenie- (Joi, 12 mai 2016, 0:03)

    nae ionescfu [anonim]

    vorba lui eugen Ionesco acolo in romanica nu se poate schimba nimic niciodata. asa si cu acest clip care de fapt nu a schimbat nimic decit aducind alti sclavi dornici de aparitii socante pe filmulete pe... cit de prost sa fi sa o ti ca surda in hora cu saptiul mic si totul din lemn. oricine stie ce inseamna o troita daca vrei! dar despre marele temple masonic nimic domnule Iantzu si nu numai? chiar nimic. cit priveste "casuta" lui bittman care este un monstru de prostie si de lipsa de gust chiar cu ramine? ei cinta despre spatiile mici? printre voi si turnatori la secu si oameni fara vreo morala ca deh au copii si nu stiu sa si creasca. dati-mi voie sa punctez toate astea pentru ca ei puncteaza. nu m-ar interesa viata lor dar cind vezi tu omule cum e cu spitalele care se inched pe capete cu doctori care pleaca in strainatate cu coruptii lor cu spagile si dezinsectiile falsificate nimic? stiu facturile astea cit singe s-a strins prin Campania dusa de biserici? Stiu ei cine a dat aviz la Colectiv pentru conertul apocalyptic? Stiu ei cine darima spitale si dece doctorii pleaca din tara? in niciun caz biserica. Nu stin fanatic religios nici practicant dar sint si eu acolo rugindu-ma pentru necredinta mea. Domnule Teodorescu esti un periculos si un om incapatanat. Stiam ca vei adduce alti sclavi care fac mantinela de ceva timp si vor sa apara pe ecran. Stiam ca nu te vei lasa. INsa tine minte la toate neghiobiile pe care le faci facind parte dintr-un arsenal de lupte ce se duce impotriva crestinismului in general. Sper sa nu te inflentzeze masonul Iantzu in a nu face si o piesa despre templul masonic ce se va ridica si de care toti tac inclusv voi. Sa va fie rusine!
    • 0 (2 voturi)    
      Biserica are o vina MARE! (Joi, 12 mai 2016, 10:26)

      Harold [utilizator] i-a raspuns lui nae ionescfu

      o vina mare cat catedrala.

      Biserica s-a inhaitat cu politica (in special cu PSD-ul).

      Sa-i fie rusine bisericii!
  • +5 (5 voturi)    
    Eu cred ca ... (Joi, 12 mai 2016, 2:00)

    Carcalete [utilizator]

    ... biserica de care se vorbeste in videoclip este cea de pe dealul Academiei Militare.

    Si dupa ce o sa o gasiti si o sa o vizitati o sa vedeti ca Dumnezeu prefera lemnul, lemnul si spatiile mici ...
  • +5 (5 voturi)    
    Evident ca (Joi, 12 mai 2016, 6:01)

    Incomod [anonim]

    Dumnezeu prefera lemnul si spatiile mici...D'aia dupa o vreme, cam toti ajungem imbracati in lemn si insirati pe spatii mici ... :)
  • +1 (1 vot)    
    perfect (Joi, 12 mai 2016, 9:36)

    PaulPastout [anonim]

    rezonabil să nu fii de acord cu Catedrala, însă să susții asta pt că Dumnezeu ar prefera lemnul este teologic scandalos, iar omenește este de o aroganță scrântită. Cel care se smerește nu pretinde că știe ce preferă Dumnezeu, ci respectă învățătura tradițională, iar aceasta nu prevede defel o exclusivitate a vreunui material de construcție sau vreo dimensiune anume.
  • +4 (4 voturi)    
    Bai Lese (Joi, 12 mai 2016, 9:58)

    brifcor [utilizator]

    Picasi de fazan !
    E mult mai fair sa refuzi decat sa te dezici.
    Te-ai facut de bacanie. Rusine !
  • 0 (4 voturi)    
    Dezbinare (Joi, 12 mai 2016, 10:19)

    mb [anonim]

    Treziti-va! toate-s facute pentru a dezbina pe romani. Suntem crestini, ce Dumnezeu!!! Altceva nu puteti dezbate? Omul si-a castigat dreptul de a avea o opinie. Daca nu esti de acord cu ea, mergi mai departe. Cu siguranta ca noi toti la un moment dat vom intelege ce inseamna smerenia. Cand vom fi judecati pentru faptele noastre. Cand vom intelege ce trebuia sa facem si n-am facut. Ce-i cu adevarat smeriti nici nu stiu sa defineasca smerenia pentru ca deja sunt sfinti. Imi pare rau pentru TAXI si pentru cei din videoclip. Eu nu sunt in masura sa contest un proiect vechi de peste 100 de ani (costructia Catedralei), care se dorea ca o jertfa adusa lui Dumezeu pentru victoriile purtate de romani pentru independenta si integritatea Romaniei si nici ei nu ar fi trebuit sa o faca, macar din respect. Dar in era globalizarii, independenta si integritatea nu mai inseamna nimic si cei din videoclip stiu cel mai bine, ca doar ei ne otravesc mintea cu toate acele mizerii de emisiuni... dar nici ei nu-s de vina, ca trebuie sa manance o paine, sa conduca o masina de lux, sa stea intr-o vilisoara micuta....cat o biserica, dar nu de lemn? Mai mult ca oricand avem nevoie de acea catedrala. DE PIATRA!!!
    • +1 (1 vot)    
      Fara PIATRA ... (Joi, 12 mai 2016, 11:56)

      TheRealGicaContra [utilizator] i-a raspuns lui mb

      Beton si termopane...
  • -1 (5 voturi)    
    Dumnezeu prefera... (Joi, 12 mai 2016, 10:37)

    Beatrice [anonim]

    Mesajul piesei e minunat : Lemnul inseamna natura, curatenie, simplitate. Spatiile mici sunt sufletele oamenilor, interiorul, intimitatea spirituala ....Adevaratii credinciosi inteleg, restul, atat de... dens, din pacate, NU. Protesteaza in diverse moduri, de cele mai multe ori vulgar, primitiv... Dumnezeul lor trebuie neaparat sa ajunga in...Guiness Book...
  • -1 (3 voturi)    
    parere. (Joi, 12 mai 2016, 12:18)

    MirceaOrdean1 [anonim]

    ”Trupa Taxi a lansat o noua varianta a videoclipului "Despre smerenie"

    Încurcă-i, drace.


    Îndrăznesc a vedea, în gestul celor de la Taxi, dor de reflectoare.

    Adică, un gest cît se poate de omenesc..


    În ce privește textul...

    "Azi noapte am avut un vis: Catedrala Mantuirii Neamului romanesc era gata. M-am dus la Catedrala sa-l caut pe Dumnezeu. Nu l-am gasit. Sunt convins ca sigur era acolo. Pur si simplu nu l-am gasit eu, desi l-am cautat pana si-n salile polivalente, si in cele 12 lifturi, si in parcarea subterana si spatiile auxiliare. Nu l-am gasit, dar nu m-am mirat. Acolo totusi e o suprafata de 11 hectare".”
    .

    ... ține un pic de oratorie.

    Una - prin definiție - partizană.
    .
    .
    Aici ed e întrebat vreun d Teodorescu despre a căta pe Dumnezeu.
    Iar apoi de-ai privi ochii. Mesajul nonverbal în general.
    .
    Care va trăda maximă legătură cu subiectul.
    .
    E nostim, aici, că de te afli precum domnul în chestiune n-ai vreo tulburare, de-așa joacă.
    .

    A căuta pe Dumnezeu (presupuînd că așa ceva se face - divinul altminteri picînd sau ba din Cer, peste sufletul nostru) este o treabă de executat cu maximă... smerenie.
    Adică, zic eu, în chestia respectivă nu-ți mai arde de glume, comunicate de presă și similare.
    .

    În rest, și ticălos aflîndu-mă, meditez cum se va prezenta d. Teodorescu la ultimele-i zile.
    De viețuit sub soare.

    Ori băieții și fetele care glumesc acum, alături de dînsul.
    .

    LE VIN tot eu în ajutor.

    La momentul cu pricina nu vor mai fi ei, cei de la 2016.

    Chit că privirea, tresăltările sâ le rămîn de observat.
    .
    ÎNTREBAȚI că cum vor ședea simțirile mele la groaznicele momente cu pricina.

    Păi... nu știu.
    .
  • -2 (4 voturi)    
    opinie (Joi, 12 mai 2016, 12:46)

    MirceaOrdean1 [anonim]

    Poate vă scapă un amănunt.


    TRUPA TAXI A EXCELAT prin seriozitatea aparte a producțiilor muzicale.


    Iar acum îi pălește grija de smerenie, respectiv de subiecte înalte.
    .

    Poate-i de pus cu reflectoare ale observației, pe dînșii...

    De ce-mi saltă mie iute în minte ideea de criză a vîrstei?
    .

    Ultima nefiind neapărat o chestie de alăturat hormonilor..
  • 0 (2 voturi)    
    Dumnezeu, lemnul si spatiul mic (Joi, 12 mai 2016, 13:48)

    neurino [utilizator]

    agitatia asta Taxi imi aminteste de un celebru incident prin Oltenia cand unia au ars de vii ca sobolanii in biserica (biserica mica, stramta si inghesuita, fara usi in altar si cu lumanari inauntru o luat foc).

    Eu unul nu pricep daca ii doare asa de tare spatiile mici de ce nu fac petitie cerere pentru ca alde Daniel 6Company sa isi faca biserica cu banii lor si nu cu banii statului...In rest, fiecare e liber sa isi faca ce biserica vrea si cum vrea, daca stange Daniel bani de la populatie poate sa isi faca turn si pana la luna...eu stiu sigur ca nu ii dau un cent.
    Si mi se pare abject ca Daniel sa ceara bani din bugetul public, restul e cancan, inclusiv ce face acum Taxi.
  • -2 (2 voturi)    
    Eu cred (Joi, 12 mai 2016, 16:01)

    Calin [anonim]

    Eu cred ca BOR trebuia sa ia initiativa mai demult. Acum e deja tarziu. Deja turma a scapat de sub control. Sper doar ca megacatedrala sa mai lumineze umpic mintile unora. Oricum nu cred ca se mai poate reveni la adevarata credinta, dar macar e un inceput.
  • 0 (0 voturi)    
    Mulți (Joi, 12 mai 2016, 19:18)

    Paul [anonim]

    Totuși suntem mulți, doar că ei sunt mai organizați.
  • -1 (1 vot)    
    smerenia (Joi, 12 mai 2016, 19:56)

    emilia [anonim]

    Prefer o slujba la catedrala cu un singur preot decat la un concert cu toti cei 67! Dumnezeu sa-i ierte se cred si ei ,,ceva '' nu sunt !
  • +1 (1 vot)    
    mega-politica (Sâmbătă, 14 mai 2016, 17:24)

    Harold [utilizator]

    Intrebare: De ce Biserica si PSD-ul se sustin reciproc?

    Raspuns: Pentru ca le plac spatiile mari.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă