Presa internationala despre romanii care au huiduit-o pe Madonna: Vedeta e curajoasa cand canta in Europa de Est

de Dumitrina Galantonu     HotNews.ro
Joi, 27 august 2009, 18:22 Life | Muzică

Mii de fani au huiduit-o pe Madonna dupa ce aceasta a vorbit in timpul concertului de la Bucuresti despre discriminarile la care sunt supusi tiganii in tarile din estul Europei, noteaza Sky News.

"Exista multe cazuri de discriminare a tiganilor in Europa de Est si acest lucru ma intristeaza foarte tare, in special pentru ca noi credem in toleranta - tigani, homosexuali, oameni care sunt diferiti. Toti trebuie tratati la fel, nu uitati asta", a  declarat vedeta.

Multi dintre cei 60.000 de spectatori aflati la concert si-au aratat dezaprobarea prin huiduieli, insa Madonna nu a reactionat, mai noteaza Sky News.

Sky News mai scrie ca in Romania exista peste 500.000 de oameni de etnie roma, dar cifra reala ar fi undeva in jurul a doua milioane. Tiganii din Romania sunt minoritatea cea mai dezavantajata social si economic, cu un nivel ridicat de analfabetism.

Examiner.com scrie si despre amenintarile cu moartea pe care le-a primit cantareata in Serbia, dar si despre preotii bulgari care cer anularea concertului Madonna, programat in ziua Sf. Ioan Botezatorul.

Madonna ar trebui sa primeasca o medalie pentru curajul de a canta in aceste tari est europene, mai scrie Examiner. "Fanii ei o vor cu siguranta acolo, asa ca bravo ei ca nu se clatina in fata amenintarilor si a criticilor".

"Am huiduit-o pentru ca mi s-a parut falsa. Cu ce ocazie ne spune ea asa ceva?", le-a spus un tanar de 23 de ani celor de la Associated Press.


Citeste mai multe despre   






















8674 vizualizari

  • +5 (13 voturi)    
    Romanis (Joi, 27 august 2009, 18:46)

    Side [anonim]

    Am vazut un filmulet pe net. Mi s-a parut ca a spus ca "romanies and gypsies" sunt discriminati. Cred ca a facut confuzie intre Romani (rromi) si Romanians (restul romanilor).
    A mai fost dicutia asta cum 4-5 luni. atunci nu s-a rezolvat nimic.
    • +10 (24 voturi)    
      nu cred (Joi, 27 august 2009, 19:21)

      Gabbone [anonim] i-a raspuns lui Side

      shtie ea foarte bine ca doar ii are prin preajma si canta cu ei. Unii isi zic "roma people" iar altii mai putin pretentiosi "gypsy people". Ai zeitei amici probabil ca sunt "romani". A shtiut ea bine ce a predicat acolo si ma bucura faptul ca publicul a reactionat in dezacord (spre deosebire de vitele din vest care aplauda automat orice mentionare anti-rasism, pro "green environment, etc)
      • +4 (4 voturi)    
        NOI AM VRUT SA CANTAM (Vineri, 28 august 2009, 1:09)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Gabbone

        dar din cauza prafului inhalat ne-a iesit un sunet mai gutural.
        Iar pe tigani nu i-am discrimina niciodata daca am avea alte arme....
        • +3 (3 voturi)    
          Discriminare ? (Vineri, 28 august 2009, 12:52)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui rov

          Ce noi ii discriminam tiganii ? si mai ales ca le spunem rromi dar tot occidentul le spune tigani ( gypsy ) ?

          Sa ma lase sa se duca de unde a venit cu aerele ei de diva obosita, ca jumatate din concert a fost playback.

          Cum ar fi ca tigani din america sa se numeasca "amerrican" ca sa nu mai faca discriminare.
      • +11 (11 voturi)    
        tu le intinzi mana si ei iti au gatul (Vineri, 28 august 2009, 1:44)

        Patitu [anonim] i-a raspuns lui Gabbone

        In marea mea toleranta am angajat ptr. diverse treburi, de cateva ori tigani. Pana nu te fura cu ceva n-au stare, n-au cuvant, ajungi in alta parte cu ei. Si atunci de ce mi-as crea singur probleme, cu ce ma ajuta statul sau concetatenii ? Vreti exemple ? Mi-a fost mila de unu cu table, burlane si l-am lasat sa fixeze o scurgere la casa.. M-am trezit ca au găurit cu de la sine putere acoperisul (tabla) montand ceva table indoite, chipurile sa protejeze de zăpadă, pe care au si stabilit un pret 20 de milioane - pentru lucrarea nesolicitata. Va dati seama ca am turbat si i-am scos afara in suturi. Au venit vreo trei zile pe la poarta si pe urma au spart geamurile la casa. Va dati seama politie, plangere penala si toate povestile din dorinta de a te incurca cu tiganii. Am dat un exemplu pasnic, NU Madonna nu stii cine sunt tiganii, si nu stii ca avem autoritati incompetente !
        • 0 (0 voturi)    
          cu o buna parte din ei.... (Sâmbătă, 29 august 2009, 15:14)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui Patitu

          ....nu ai ce te-ncurca,ii saluti si te duci mai departe. buna ziua la toata lumea
      • +11 (11 voturi)    
        bravo Romania!!! (Vineri, 28 august 2009, 7:57)

        atreus [anonim] i-a raspuns lui Gabbone

        Ma bucur! Ma bucur! Ma bucur! Este minunat ca publicul din "europa de est" mai este inca VIU. Ce inseamna "VIU"? Ca are pretentii, vrea spectacol si nu este pur si simplu entuziasmat doar pentru ca cineva spune despre altcineva ca e grozav. Pana la urma fiecare isi face propria parere si asta e cel mai cinstit! Ma bucur ca nu inghitim orice galusca (veche si vopsita) care a fost candva star de calibru mondial! Cat despre faptul ca au huiduit cand a venit vorba de tzigani, asta e iar bine, macar asa va afla lumea ca populatia majoritara a romaniei nu se identifica asa de tare cu ceea ce fac tziganii! BRAVO ROMANIA!!!
    • -3 (5 voturi)    
      Romanians (Joi, 27 august 2009, 19:55)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui Side

      si eu am auzit la fel
  • +11 (11 voturi)    
    Si, trebuia Sky News sa va spuna? (Joi, 27 august 2009, 18:48)

    Madonul [anonim]

    Ati urmari-o in toate gaurile in care s-a bagat, si trebuia sa va spuna Sky News ca la Bucuresti "diva" a fost huiduita? LoL
  • +21 (27 voturi)    
    nu stie despre ce vorbeste (Joi, 27 august 2009, 19:01)

    andrei [anonim]

    sa vina sa stea putin prin Romania, sa ii cunoasca mai bine si apoi sa vb despre discriminare...asa au zis si europenii inainte de integrarea noastra in UE si acum s-au procopsit cu problema prin Italia, Irlanda etc. Acum simt pe pielea lor cum e treaba cu etnia rrrroma si se comporta si mai radical decat noi... :) Sigur ca da bine sa vb despre discriminare pt cei care nu cunosc problema dar daca insista daramam scena cu ea cu tot!
  • +10 (26 voturi)    
    . (Joi, 27 august 2009, 19:03)

    radukku [utilizator]

    homosexualii probabil nu ar trebui sa fie discriminati. Multi din ei au avut contributii uriase pentru umanitate in arta, muzica si cultura in general. Sa nu uitam ca "stramosul nostru", Traian, era homosexual (sau bisexual) convins, la fel ca multi alti conducatori din lumea antica. Insa tiganii (majoritatea), deocamdata nu au avut o contributie pozitiva prea mare, mai mult, cei din Romania au o contributie negativa uriasa asupra imaginii si sigurantei cetatenilor. Tiganii se bat in haite, turme intre ei. Homosexualii dpdv social sunt mult mai integrati decat tiganii. Primii vor sa se integreze si sa fie acceptati, iar tiganii nu vor nici in ruptul capului sa renunte la prostiile lor desprinse din evul mediu.
    • -4 (18 voturi)    
      rusine (Joi, 27 august 2009, 21:06)

      Viorel [anonim] i-a raspuns lui radukku

      Ancient sources on Trajan's personality and accomplishments are unanimously positive. Pliny the younger, for example, celebrates Trajan in his panegyric as a wise and just emperor and a moral man. Dio Cassius admits Trajan had vices like heavy drinking and sexual involvement with boys, but added that he always remained dignified and fair.

      V-as ruga sa nu mai faceti afirmatii gratuite despre homosexuali si istorie. Homosexualitatea a existat din cele mai vechi timpuri mai ales in lumea pagana (care avea si zei de acest fel). Dar majoritatea lumii o vedea exact ca ceea ce este: un viciu. Nu cred ca exista oameni fara vicii, si toata lumea ar trebui sa ii inteleaga pe homosexualii care lupta cu acest viciu; dar rusine celor care il trambiteaza ca act de normalitate.
      • +4 (4 voturi)    
        . (Joi, 27 august 2009, 22:14)

        benga [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

        zici ca e un viciu, la fel ca fumatul, alcoolismul, sau chiar sexul din placere. Care e diferenta dintre aceste vicii si homosexualitate? E doar diferenta de numar. 90% din oameni au baut alcool sau beau regulat, aprox. 80% au fumat, fumeaza sau au incercat sa fumeze, iar sex din placere si nu din ratiuni de inmultire, cred sunt 99% din cei care si-au inceput viata sexuala. Relatii cu persoane de acelasi sex? Poate nici 1% din populatia Romaniei.
        Deci e tot un viciu ca oricare altul, dar diferenta asta de toleranta e data de practicanti. Daca ar fi 50% homosexuali in Romania cred ca nici dvs nu vi s-ar mai parea asa de anormal.
      • +4 (6 voturi)    
        . (Joi, 27 august 2009, 22:27)

        radukku [utilizator] i-a raspuns lui Viorel

        "Traian, si apoi Hadrian, sunt doar doi dintre monarhii ale caror inclinatii homosexuale nu mai constituiau un secret pentru nimeni. In fapt, Traian era acompaniat in toate campaniile militare, inclusiv in cele dacice, de amantul sau, alaturi de care se afisa ostentativ, ori de cate ori avea ocazia."
        http://www.descopera.ro/cultura/2851087-homosexualitatea-in-lumea-antica
        Nu cred ca e viciu, mai degraba e preferinta. Homosexualitatea era vazuta ca ceva normal in antichitate ca apoi in Evul Mediu sa fie considerata o plaga a societatii. Uita-te la diferentele de progres din cultura si alte domenii. In Evul Mediu au stagnat pe cand in antichitate au progresat. Poate ca nu a progresat datorita homosexualilor, dar era o societate mult mai deschisa spre ideile altora si nu se cerea urmarea unui anumit standard cum sa iti traiesti viata. Ce ne-am face acum daca nu erau designerii vestimentari (majoritatea gay)? Poate ca purtam peruci din alea albe in stil englezesc:)
        • 0 (0 voturi)    
          nu stiu ce este homosexualitatea... (Sâmbătă, 29 august 2009, 16:02)

          muky [utilizator] i-a raspuns lui radukku

          ...dar, in primul rand ,in natura nu stiu daca sunt cazuri(ar fi impotriva firii si a creatiei);
          sa presupunem ca la un moment dat ,omenirea ar fi devenit homosexuala,100 %,ma intreb -ar fi disparut rasa umana?-in orice caz,nu stiu daca omul se naste cu inclinatii homosexuale,eu cred ca orientarea homosexuala e o optiune a individului,care dupa mine, e o deviatie de la firesc;probabil,veti spune,ca si a fi stangaci,sau ambidextru,e tot o deviatie;da,dar nu afecteaza lantul biologic al procrearii;din celelalte puncte de vedere si ei sunt oameni ca noi,cu vise si sperante,cu bune cu rele si tot tacamul de zi cu zi;atata timp cat nu deranjeaza pe cei cu inclinatii firesti(adica nu-i agreseaza sexual,verbal sau prin gesturi obscene),nu avem ce sa le reprosam. cu bine
    • 0 (0 voturi)    
      si mai mult (Vineri, 28 august 2009, 0:16)

      io [anonim] i-a raspuns lui radukku

      Si mai rau, Traian era pedofil!
      • 0 (0 voturi)    
        ........... (Vineri, 28 august 2009, 11:25)

        Gini [anonim] i-a raspuns lui io

        Vai esti varza omule. Ce are homosexualitatea cu pedofilia?
    • 0 (0 voturi)    
      nu "prostiile"din evul mediu deranjeaza... (Sâmbătă, 29 august 2009, 15:43)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui radukku

      ....acelea sunt obiceiuri,si atata timp cat nu intra in contradictie cu legile tarii in care traiesc,e ok;
      felul lor de a fi deranjeaza,si anume(vorbesc de marea majoritate,mai sunt si exceptii):
      -nu le place munca
      -le place sa fure,sa cerseasca,sa se ocupe cu tot felul de smecherii,prin care sa excrocheze oamenii,si in special strainii.
      -sunt (marea majoritate)certati cu apa si sapunul;fac exceptie cei din comunitatea gaborilo si a celor care practica meserii(caldarar,lingurar etc.,dar nu toti,din pacate)
      -prefera sa nu se instruiasca,dar sa primeasca tot felul de ajutoare din partea statului sau organizatii din exterior,care le aduc ajutoare si incearca sa-i ajute sa se integreze in societate;dar din pacate ,nu au pe cine.
      -intr-un cuvant ,ei sunt stat in stat si fac cam ce vor si ce-i taie capul;daca te legi de ei si vrei sa-i aduci la "adevar",imediat se considera ca-i discriminare si vezi doamne invoca toate drepturile omului(si ceva pe deasupra);sa fiu sincer,nu stiu cum se va putea rezolva problema tiganilor in general,si mai ales a celor din Romania in special.o sa convietuim cu ei atat timp cat se va putea;sa speram ca in timp se vor mai da si ei pe brazda,dar din pacate acest lucru se va intampla dupa f.f. mult timp(estimez eu). sa auzim numai de bine
  • +6 (10 voturi)    
    vreau adevarul (Joi, 27 august 2009, 19:21)

    un nefericit de la concert [anonim]

    incep sa cred ca daca nu apareau comentarile in presa straina despre fluieraturile de la concertul Madonei, acele persoane care se numesc ziaristi..dar nu sunt....continuau sa laude concertul
    a fost un fiasco din toate punctele de vedere
    daca ziaristilor le este frica...sa nu piarda contractele de publicitate legate de acest eveniment ...sa nu ne mai abureasca cu ce frumos a fost...
    nu imi vine sa cred ca poti sa aburesti atatia oameni care au fost acolo..sa negi realitatea evidenta...incredibil...rusine atat pot sa spun si cred ca daca ati avea putina onoare ati relata adevarul..si atat fara sa-l infloriti
  • +12 (20 voturi)    
    madonna e o fufa proasta (Joi, 27 august 2009, 19:23)

    i-hate-people [anonim]

    cautati stiri despre concertul fufei de la Londra si sa vedeti acolo ce huiduieli a primit.nu mai plecati urechea la orice stire aparuta in cine stie ce revista de scandal si incercati sa nu mai fiti atat de lingai.
  • +16 (20 voturi)    
    curajosi sunt est-europenii (Joi, 27 august 2009, 19:23)

    iul [anonim]

    Curajos sunt eu ca traiesc in Romania fara sa am pile, milioane de euro furati de la stat sau parinti parlamentari. Medalii ar trebui sa primeasca pensionarii care nu-si permit medicamente.
  • +19 (25 voturi)    
    Sa vina in Ferentari si in Rahova sa stea o saptam (Joi, 27 august 2009, 19:28)

    danio [anonim]

    Sa vina in Ferentari si in Rahova sa stea o saptamana in unul din blocurile de acolo...fara statutul de vedeta...Sa vedem daca mai e asa entuziasmata. Sa vorbesti din limuzina-ti protejata si sa dai sfaturi de pe scena e foarte usor.
    • +3 (7 voturi)    
      bravo! (Joi, 27 august 2009, 21:15)

      lyth [utilizator] i-a raspuns lui danio

      ai pus punctul pe "i"; sunt de acord cu tine
    • 0 (0 voturi)    
      2 ore in rahova (Vineri, 28 august 2009, 16:11)

      Poppsq [anonim] i-a raspuns lui danio

      2 ore sunt de ajuns in Ferentari si Rahova sa simta putin rromanes flavour. intr-o saptamana este jefuita, violata, ingropata cu tot cu trupa iar scena este demult topita in cazane
  • +9 (15 voturi)    
    azil politic (Joi, 27 august 2009, 19:34)

    ion voicu [anonim]

    pai daca tiganii (pardon, rromii) sint discriminati in romania, ce-ar fi sa le acorde SUA azil politic?
    asta i-ar face fericiti si pe americani ca si garanti ai libertatii omului, si pe rromi ca si eventuali cetateni americani, si in mod sigur si pe romani.
    pe de alta parte am senzatia ca un sondaj de opinie in toate tarile europei occidentale cu privire la rromii din romania ar elucida in mare masura de ce si in ce fel sint discriminati tiganii (pardon, rromii) in romania.
    • +4 (4 voturi)    
      Daca i-ar tine americanii 10 ani... (Vineri, 28 august 2009, 0:53)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui ion voicu

      pe urma m-as muta cu ei in cartier.
      In america e cea mai mare democratie, iar asta inseamna si respectarea stricta a legii.
      Doar doi politisti adevarati pun cu botu pe labe o satra intreaga.
      Vorba aia domesticesc oamenii PRICEPUTI si fiare salbatice....
  • +6 (12 voturi)    
    Despre tigani .... (Joi, 27 august 2009, 19:39)

    ZyklonB [anonim]

    Avem o mare problema in Romania.
    Intrebarea este: Cum o rezolvam?
    Integrare in societate si alte rahaturi d-astea?
    Nu va agitati, chiar daca o canta marea Madonna si nu cheltuiti banii aiurea.
    Pur si simplu nu tine chestia cu rasa asta.
    Trebuie procedat altfel.
    Dar cum ?
    • -2 (4 voturi)    
      da (Joi, 27 august 2009, 23:51)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui ZyklonB

      Raspunsul este ZyklonB. Din belsug pentru ca jigodiile sunt capabile sa supravietuiasca si chiar sa capete imunitate. Normal de altfel, atata timp cat traiesc de la nastere si pana la moarte in cel mai insuportabil miros din lume.
    • +3 (3 voturi)    
      vise taica.. (Vineri, 28 august 2009, 1:04)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui ZyklonB

      Si eu ma gandesc sa mai prind o revolutie cu 500 de nasturi in tolba.... Cum se zice un nastur ajunge la 23 de haine...
      Dar pana la urma de ce sa ne sacrificam, trebuie sa ne organizam sa facem legi, forte de politie.....a.... forte de politie- CARE SA APLICE LEGEA, CUM SCUIPA PE STRADA BORATUL, SA-I RUPA BOTU INSTANT, SA AUNGA SA SCUIPE-N SAN DE FRICA !
  • +5 (5 voturi)    
    Tarani! (Joi, 27 august 2009, 19:39)

    pambucika [anonim]

    ce pretentii de la toti taranii! de-aia fug toti cand aud de romani,la tiganie suntem primii,da sa iasa in strada sa isi ceara drepturile in fata guvernului, n-au curajul (ba da,show cu chitara si cosciuge)
  • +3 (7 voturi)    
    :) (Joi, 27 august 2009, 19:39)

    toro [utilizator]

    Madonna nu o reactionat la huiduieli!? Probabil numai poate de parerea romanilor. Obosita :)
  • +5 (7 voturi)    
    curat curaj, coane.... (Joi, 27 august 2009, 19:44)

    marian [anonim]

    "Madonna ar trebui sa primeasca o medalie pentru curajul de a canta in aceste tari est europene"

    Pai chiar, a riscat mult saracuta! cat pe-aci sa o pateasca.... dar daca ii dam o medalie pentru curaj?
    si dupa asta va fi cam asa:
    "Calica-i era haina, dar straluceau pe ea
    Si crucea Sfantul Gheorghe s-a Romaniei Stea ."

    Mai bine si-ar aminti de prima indatorire pe care o are pentru biletele vandute: sa cante bine!
  • -2 (10 voturi)    
    muzical nu are nimic de spus, nu se compara cu MJ (Joi, 27 august 2009, 19:51)

    nelu [anonim]

    se stie ca madona este adepta a kabalei, rit esoteric iudaic; este logic sa promoveze toleranta fata de minoritati de orice fel, facand astfel serviciu evreilor.
  • +11 (13 voturi)    
    medalie (Joi, 27 august 2009, 19:55)

    madolena [anonim]

    vino, mancatzash, la noi in sector, nu mai stiu numaru', ca numar pan' la trei, ca-ti da bajetii medalii de curaj daca ai tiupeu sa ne vizitezi intre 01:00 A.M. - 5:00 A.M.
  • +5 (9 voturi)    
    propunere (Joi, 27 august 2009, 20:04)

    I [utilizator]

    sa primeasca o medalie de aur cei care traiesc cu o astfel de etnie.

    In rest, sunt de acord cu mesajul cantaretei. Eu sunt tolerant cu tiganii dar doar cu cei care se stiu comporta (da, exista!). Nu o sa tolerez niciodata furturile, cersetoria si alte indeletniciri.
    Problema nu e toleranta, cat lipsa de educatie din randurile lor.
  • +6 (10 voturi)    
    Eu am huiduit organizatorii... (Joi, 27 august 2009, 20:05)

    Laura [anonim]

    Cand m-am dus la concert stiam la ce sa ma astept...o centurista batrana de new york si un spectacol vulgar cu mesajele ei radical progresive. Intr-un cuvant: muzica pop.

    La ce nu ma asteptam era proasta organizare din partea Laurei Coroianu de la eMagic. Dupa ce ca au luat spaga de la Ashkenazi (Radisson) ca sa-i faca reclama cazand-o pe batranica acolo cu atata tam tam, pe noi ne-au pus in praful parcului izvor. Nu wc-uri, nu bauturi, nu nimik.

    Nu mai merg nici o dta la o porcarie de marca eMagic / Laura Coroianu.
    • +3 (5 voturi)    
      buna expresie (Joi, 27 august 2009, 20:49)

      opinia [anonim] i-a raspuns lui Laura

      Excelenta caracterizarea cu "centurista batrana de New York." Super.

      Ideea e ca stie (ea sau...altii) cum sa scoata banii. Oricum e ultimul turneu. Poate un ultim tun. :)

      Din punctul asta de vedere, jos palaria pt ea. S-a descurcat in viata. Si inca foarte bine. Cel putin din acest punct de vedere este o artista.

      Concertul? kitsch!
      • +1 (1 vot)    
        Si tu poti sa te descurci in viata (Vineri, 28 august 2009, 13:04)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui opinia

        Incearca sa te prostituezi in diverse moduri si o sa ai si tu succes in viata. Nu e greu. Dar nu pot admira pe nimeni care face asa ceva.
    • -1 (1 vot)    
      corect (Joi, 27 august 2009, 21:20)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Laura

      si eu i-am dat ca sa vina la noi la gara la Astoria
  • +1 (7 voturi)    
    Vine Lady Gaga-Baba sa ne dea lectii ... (Joi, 27 august 2009, 20:31)

    Cetateanul turmentat [anonim]

    si 60.000 de pacalici se duc s-o asculte: oare oamenii astia chiar nu-si folosesc creierul?

    De cand a ajuns M-et-adona sa dea lectii in vreun domeniu? Ea e doar o masina de zburdat si behait pe scena, si atat!
  • +1 (5 voturi)    
    Paiul din ochiul unuia si barna din al altuia (Joi, 27 august 2009, 21:05)

    valachus [utilizator]

    Baba a fost si in Italia in turneu in vara asta, de altfel cica e in parte italianca, i-a dat cumva mana sa ii educe pe italieni despre cum e bine sa traiasca in armonie cu tiganii?
  • 0 (6 voturi)    
    madonna=rahat cu poleiala (Joi, 27 august 2009, 21:06)

    marius [anonim]

    Hahaha... cine ne da noua lectii de democratie, moralitate si toleranta... o curva care s-a lansat in show-biz cu filme porno si care nu are nici voce si nici vreun talent special. A avut norocul sa apara pe scena exact atunci cand producatorii de muzica se gandeau sa lanseze o prezenta rebela care sa-i atraga pe tineri. Restul e doar marketing destept si agresiv. Madonna e doar un bun produs de marketing, ca o marca de margarina sau de bere. Daca dai jos poleiala, ramane doar Veronica Ciccone, o creatura stearsa si fara talent dar inzestrata cu mult tupeu si cu o parere foarte gresita despre sine, despre valoarea pe care ea nu o detine de fapt.
    • 0 (0 voturi)    
      Bravo (Joi, 27 august 2009, 23:37)

      ADIK [anonim] i-a raspuns lui marius

      Scurt si cuprinzator/
    • 0 (0 voturi)    
      subscriu (Sâmbătă, 29 august 2009, 16:20)

      muky [utilizator] i-a raspuns lui marius

      cu bine
  • +1 (5 voturi)    
    Curajoasa? :)) (Joi, 27 august 2009, 21:08)

    Imperialistu [anonim]

    Frate, curajoasa rau! Ai zice ca a cerut drepturi egale pentru femeie, intr-un concert tinut la Mecca. Presa internationala e plina de prosti.
  • +2 (6 voturi)    
    CUM SUNT DISCRIMINATI TIGANII IN ROMANIA?? (Joi, 27 august 2009, 21:20)

    Roman American [anonim]

    Chiar sunt curios, toata lumea vorbeste de discriminare, as dori si eu niste exemple...
    • +2 (6 voturi)    
      ? (Joi, 27 august 2009, 21:45)

      ileana [anonim] i-a raspuns lui Roman American

      n-ai auzit spotul ala de la radio, cand o tziganca zice , la telefon : "sunt o femeie de etnie rroma"....parca eu cand sunt la o firma pt. un post spun ca-s blonda cu ochi verzi................
      se discrimineaza singuri! prin comportament si atitudine!
      iar noi le acceptam discriminarea pozitiva!
    • 0 (0 voturi)    
      gigel (Duminică, 30 august 2009, 12:27)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Roman American

      Si eu as dori sa stiu ... poate diva lu peshte crede ca pe aici se intampla ce se intampla prin '50 cu afro-americanii pe la ei prin america. Pe vremurile alea tiganii erau primii prin PCR... intrebati-va bunicii, care mai aveti. La ei negrii voiau sa se duca la scoala dar nu puteau. La noi e invers. Tata e profesor si se ruga de ei sa vina la scoala.... La noi tiganii au drepturi depline de multa vreme insa sunt prea inapoiati ca sa se poate integra in vreo societate moderna.
      Nu exista solutii radicale, ca ajungem sa fim nasizti. Nu cred ca exista ura fara motiv. Eu de exemplu nu mai merg cu taximetristi tigani. Am mers de cateva ori si mereu au fost probleme. Am avut bunavointa fata de ei, dar acum inteligenta ma impinge sa ii discriminez. Discriminare e cand vorbesti de ceva fara sa cunosti ( gen Madonna, sau UE ). Cand te bazezi pe statistici infioratoare si spui ca tiganii sunt de evitat nu poti fi acuzat de discriminare.
  • -1 (5 voturi)    
    cioara (Joi, 27 august 2009, 21:25)

    kronk [anonim]

    Nu v-ati prins.Gagica babatie e o cioara vopsita.A incercat sa o imite pe MM(marlyn monroe)si de atunci a ramas blonda.Lourdes (fisa)e parca luata din ferentari.Miine poimiine o sa auzim manele marca Madonna.Cu salam parizer si alti garoi.Eu ma rid de pe acum.
  • -2 (8 voturi)    
    ba chiar a fost curajoasa intr-o Romania carcotasa (Joi, 27 august 2009, 21:46)

    mitza [anonim]

    Ea crede in drepturile celor "slabi". Daca nu ar crede si nu ar da o mana de ajutor, nu ar fi infiat 2 copii din Africa.
    Si da, a avut curaj sa spuna asta in Ro, pentru ca adevarul doare si pt ca noua, romanilor, nu ne place sa nu avem dreptate. Noi suntem atat de aroganti incat consideram ca detinem adevarul absolut, si de aceea nimeni nu are dreptul sa aiba o alta opinie.
    Sunt tiganii cum sunt, "nehalitii", dar si noi ne auto-educam si ne educam copiii sa "nu devina tigani", condamnam tiganii din fasa si ii ridiculizam de mici.
    Si reusim sa ne deosebim? Dupa utimele gusturi muzicale ale romanilor n-as spune.
    • +4 (6 voturi)    
      Adevarul doare? (Joi, 27 august 2009, 22:05)

      Roman American [anonim] i-a raspuns lui mitza

      Care este acest adevar? Eu am crescut in Bucuresti intre tigani...romanii sa ii ridiculizeze pe tigani de mici...hai sa fim seriosi. La cea mai mica 'ridiculizare' veneau cu gasca si iti taiau pofta. Cine vorbeste de discriminare habar nu are cum este sa traiesti sau sa cresti in locuri unde traiesc tigani!
  • 0 (2 voturi)    
    Da (Joi, 27 august 2009, 21:57)

    qwerty6 [utilizator]

    S-a mai scris si-n presa noastra cat de prost a fost concertul, n-a zis numai SkyNews. Vezi aici de exemplu: http://www.timeoutbucuresti.ro/muzica/6354/4805783/madonna-game-over.html
  • -2 (6 voturi)    
    "noi" si "ei" (Joi, 27 august 2009, 22:34)

    Geo [anonim]

    Probabil ca daca "noi" romanii, am incerca sa facem ceva pentru ca "ei" tiganii, sa se integreze, sa urmeze o scoala, sa aiba sanse egale la obtinerea unui loc de munca, probabil ca nu ar fi ajuns in situatia aceasta. Dar citind mesajele de mai sus, imi dau seama ca "noi" suntem problema, noi si mentalitatea noastra care nu ne lasa sa progresam. Desigur ca e mult mai usor sa critici, sa te aperi, sa cauti diferente, in loc sa te apropii de celalalt, sa-l asculti si sa-ti dai seama ca de fapt nu e atat de diferit decat tine. E mai usor sa fi ignorant decat deschis.
    • +2 (2 voturi)    
      pai (Joi, 27 august 2009, 23:52)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Geo

      muta-te in ferentari si fii deschis acolo. Lasa lectiile de viata pentru altii mai destepti ca tine, corectule draga.
    • +2 (2 voturi)    
      sa fim seriosi (Vineri, 28 august 2009, 1:05)

      m-vic [anonim] i-a raspuns lui Geo

      dar nu-i opreste nimeni sa mearga la scoala, sa-si gaseasca serviciu...ei se tin deoparte. sunt destui oameni perfect integrati in societate care arata exact ca ''ceilalti'' tigani, dar pentru ca nu se poarta ''tiganeste'', absolut nimeni nu are ceva cu ei. ala e rasism si discriminare, cand omu' nu ti-a facut nimic, n-are un comportament amenintator, dar tu-l urasti din cauza culorii lui. si rasisti din astia sunt putini in romania. mult mai putini decat in orice tara de la vest de noi.
    • 0 (0 voturi)    
      . (Vineri, 28 august 2009, 1:09)

      sep [utilizator] i-a raspuns lui Geo

      probabil nu ai iesit inca din casa. stai linistit, vin ei peste tine :)
    • 0 (0 voturi)    
      eroare (Duminică, 30 august 2009, 12:37)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Geo

      Eu cred ca majoritatea romanilor sunt toleranti. Sa mergem la nesfarsit pe intoleranta si sa inghitim ca gainile mesajele de pe la UE si altii mi se pare o dovada de prostie. Tiganii nu sunt marginalizati din princina prejudecatilor car din pricina comportamentului. Cum spun multi pe aici, dupa ce te fura o data, de 2 ori, nu mai vrei sa lucrezi cu ei. Poate nu cunoasteti dar pe vremea comunistilor nu prea puteai sa n-ai loc de munca. Statul iti facea rost de servici si trebuia sa te duci acolo, altfel intrai in puscarie. Au incercat si cu tiganii si au constatat ca mai bine inchid ochii si ii lasa asa.
      Eu cred ca nu isi gasesc de munca pentru ca sunt needucati, nu au cultul muncii, al ordinii si cauta mereu sa fure. Stim cu totii ca inainte de criza era o mare lipsa de forta de munca in domeniul constructiilor, loc in care ar fi putut lucra cu toata lipsa lor de educatie si nu cred ca patronii nu i-ar fi angajat daca dovedeau ca vor sa munceasca. Totusi pe santierele patriei nu prea ii puteai vedea in schimb aveam chinezi De ce oare ?
  • +1 (3 voturi)    
    ce e aia rom? (Joi, 27 august 2009, 22:49)

    Vasile Porojan [anonim]

    cine ma lamureste , de ce in media romaneasca se scrie rom, cu un singur r? se doreste ca rom (tigan) sa fie fix prescurtarea de la roman, pentru a genera in continuare confuzii?
  • 0 (0 voturi)    
    tigani (Vineri, 28 august 2009, 0:42)

    cristian [anonim]

    daca parasuta asta vrea sa vada cit sunt de discriminati tiganii la noi sa ia o familia de oriunde si sa-i tina la ea in curte o luna
    dupa ce ii fura tot ,ii vinde copii pt organe si pe ea o trimite pe centura la produs sa vedem ce mai are de zis ca nu mai scapa de ei nici cu mascatii
    m.....e madona
  • 0 (0 voturi)    
    of, ignoranta unor occidentali (Vineri, 28 august 2009, 0:55)

    m-vic [anonim]

    nu-i discrimineaza nimeni pe tigani. ei ne discrimineaza pe noi restul.
  • +1 (1 vot)    
    Cata impartialitate... fata de majoritate (Vineri, 28 august 2009, 10:45)

    anonim [anonim]

    Ce articol imbecil scris de cateva minti "luminate" din birourile New York-ului.
    "Am huiduit-o pentru ca mi s-a parut falsa. Cu ce ocazie ne spune ea asa ceva?"
    Cat de imbecila este afirmatia de mai sus spusa cica de un tanar de 23 de ani. Adica afirmatia lui reprezinta conceptia tuturor romanilor.
    BAH! Nu va este rusine?
    Eu cred ca tanarul a vrut sa spuna altceva. A vrut sa spuna ca intradevar parea falsa si ca s-a simtit jignit pentru ca cineva care nu are habar de situatia reala din Romania (mafia tiganeasca, hotia tiganeasca, tupeul tiganesc, etc.) are tupeul si nesimtirea sa ne spuna noua ca suntem intoleranti.
    De discriminare vom putea vorbi numai dupa ce acesti tigani se vor integra in societate si vor respecta legile tarilor gazda.
    Am ajuns ca majoritatea sa fie discriminata de o mana de banditi.
  • 0 (0 voturi)    
    tiganii suntem noi (Vineri, 28 august 2009, 12:16)

    stromboli [anonim]

    la concertul madonna am avut onoarea sa stau linga faimoasa trupa parazitii. cheloo si ombladon erau insotiti de un card de pitipoance, "fata am luat decat 2 sucuri" si doua-trei matahale cu frunte ingusta. linga grup, un cuplu pe la 45 de ani, el cu fata de strungar la 23 august, ea bucatareasa, genul de oameni care si-au rupt banii de la gura ca sa vina sa o vada pe madonna si, in mod evident, este primul concert din viata lor. de unde si reactia femeii, stupefiata si apoi nervoasa, atunci cind a fost impinsa violent de una din fetele din grupul de pitipoance care, la rindul ei fusese imbrancita de celelalte, atunci cind baietii si-au facut loc in mijlocul lor cu bratele pline de bere. femeia a asteptat scuze, nu au venit asa ca s-a intors si a imbrancit-o, la rindul ei, pe, ghinion, chiar nevasta lui Cheloo. Asta, cu pupilele mici-mici, iese din grup, ia femeia de fata, ii strange intre degete figura, o imbranceste urland injuraturi de vreo 4 ani in timp ce ea incerca sa ingaime ceva apoi, cind sudorul sare sa o apere, il ia la pumni si imbranceala pe sotul. Nimeni nu s-a bagat, bietii oameni ai muncii fiind tavaliti prin praf de vedete, matahalele sarind si ei sa le dea suturi in fund.
    credeam sincer ca e ceva de capul parazitilor dar sunt doar niste golani japati cu fitze de staruri.
  • 0 (0 voturi)    
    Bila alba ! (Vineri, 28 august 2009, 12:23)

    Desteptu [anonim]

    O bila alba pentru cei care au huiduit-o pe Madonna ! De ce anume e vedeta e greu de explicat !
  • 0 (0 voturi)    
    e adevarat ca discriminam majoritatea tiganilor (Vineri, 28 august 2009, 21:12)

    em [anonim]

    pt ca: ne opunem hotiei lor; ne opunem mizeriei pe care o fac; pt ca nu suntem de acord cu trandavia si cersetoria acestora.
    Discriminam majoritatea tiganilor, deoarece nu putem fi de acord cu haosul, cu necinstea, cu nerespectarea unei morale minime.
    Ii discriminam pt ca nu suntem de acord ca ei sa ocoleasca orice legi scrise si nescrise ale oricarei societati civilizate.
    Nu spun ca toti tiganii sunt rai. Unii (din pacate putini) pot fi mult mai buni decat noi.
    Insa, majoritatea tiganilor NU VOR sa traiasca in rand cu lumea. Majoritatea NU VOR sa munceasca. NU VOR sa pastreze curatenia. NU VOR sa isi vada de treaba lor si sa te lase sa iti traiesti viata linistit si in siguranta.
    Aduc o completare la ce a afirmat madona si spun: Noi discriminam pe toti cei care starnesc haos, pe cei ce strica linistea societatii, indiferent de natie si de culoarea pielii.
  • +1 (1 vot)    
    Madona ca si Campina, Lisabona, Finlanda, etc. (Sâmbătă, 29 august 2009, 6:56)

    hotnewsfil [utilizator]

    Smechera ce foloseste abuziv numele Madona, intinandu-l, este, de fapt, o " coada de topor tampita", care a recitat textul ce i-a fost bagat pe gat de sefii organizatiei care apara "drepturile" tziganilor din Romania. Acesti sefi populisti, ipocriti si profitori nu le amintesc tziganilor de obligatiile pe care le au acestia fata de adevaratii cetateni ai Romaniei, fata de legile acestei tari. Ei, "sefii", nu isi indeamna co-etnicii sa munceasca cinstit, sa nu fure, sa se spele, sa nu arunce gunoaiele in locuri pubice, sa isi trimita copiii la scoala, sa ii spele macar o data pe an, sa nu ii agreseze, verbal si fizic, pe cei care nu le onoreaza consistent munca de cersit, sa nu vorbeasca in gura mare peste tot, sa nu mai fure recoltele taranilor, sa se multumeasca si numai cu cateva milioane castigate prin munca cinstita, fie ea si necalificata, sa nu vrea sa castige zeci de milioane usor, din furt si cersit.
    Liz Rosengerg, cea care a umplut lumea cu jigniri profunde aduse Romaniei, dupa ce si-a burdusit buzunarele cu banii romanilor nostalgici, ar fi trebuit sa cazeze o familie de tzigani, nespalati de cateva luni, in apartamentul in care a stat profanatoarea numelui Madona (5000 pezi), in pat cu ea, sa se racoreasca impreuna cu copiii ei, in piscina hotelului. Asta ar fi fost o dovada credibila de nediscriminare etnica din partea smecherei -ipocrite -tampite.
    Smechera intineaza numele Madona asa cum fac cei pe care ii numeste "de etnie Roma", atunci cand batjocoresc numele Lisabona, Campina Finlanda, date puradeilor jegosi.
    Cei care organizeaza asemenea resapari de foste cantarete, aceasta fiind si pentru ei o sursa de venituri grase, ar trebui sa le puna conditia, fostelor vedete, sa isi controleze tampenia, sa nu pronunte ale cuvinte decat textul cantecelor.
    Aceasta tampita, incurajata ca ii crestem averea, este convinsa ca poate sa indeplineasca si onorabila functie de "coada de topor" preluata de la tziganii-sefi din Romania, adepti ai "ce vreti sa omor?
  • +1 (1 vot)    
    discriminat (Sâmbătă, 29 august 2009, 8:02)

    IOnel [anonim]

    Ma simt discriminat pentru ca:
    -sunt obligat sa suport nesimtirea tiganilor
    -ne fura fara frica de lege
    -nu stiu de impozite, desi o parte a lor au masini de lux si case nemasurate
    - strica tot ce prind in cale precum o invazie de lacuste
    -dau muzica lor tare
    -se considera victime pentru a trage foloase
    Recunosc ca nu toti sunt asa si ca o parte a romanilor au asimilat comportamentul lor
  • 0 (0 voturi)    
    CONFUZIA MADONNA (Sâmbătă, 29 august 2009, 8:11)

    Victor Danc [anonim]

    nu este adevarat ca romanii au huiduit-o pe madonna. romanii au huiduit vorbele ei. diva nu este de condamnat, pentru ca habar n-a avut ce a spus. ea s-a gandit ca da bine la public sa aminteasca de discriminare, mai ales ca avea alaturi trupa de tigani rusi cu care se intelege de minune. or fi tiganii rusi cum or fi, dar de unde sa stie madonna cum sunt ai nostri?
    nici cei ce au huiduit vorbele ei nu sunt vinovati, ci doar satui pana in gat de tigani. din toata europa, romanii sunt cei mai satui de aceasta etnie. am prieteni care considera ca un tigan bun e un tigan mort. nici chiar asa. dar de aici si pana la a crede ca tiganii nostri sunt discriminati e cale lunga.
    cand vezi reportaje in care tiganii sustin ca fura de la vecini ca sa nu moara de foame te-apuca jalea. iti vine sa le dai o gaina din cotet, pe care tu te-ai chinuit s-a cresti prin munca cinstita. daca o faci, a doua zi ti le va fura pe toate, iar politia ii va ierta, fiindca nu mai e loc in puscarie. ceea ce denota ca romanii sunt discriminati in tara lor, iar nu tiganii.
    personal, refuz categoric sa fac orice intelegere cu un tigan ori cu unul pe care il banuiesc ca ar fi. ca sunt si romani care traiesc printre ei si au acelasi comportament. nu primesc de la un tigan nimic, nici daca imi da pe gratis. a doua zi tot imi va fura ceva, ori imi va da in cap la coltul casei, ca sa-mi fure porcul din cotet. oricum, o bucurie mai mare decat intrarea tarii noastre in europa nu este decat libera circulatie. acum, toti europenii vor putea vedea si ei, pe propria piele, cum e cu tiganii romani. si au posibilitatea de a-i proteja ei cat vor. cu cat mai putini tigani in romania, cu atat mai bine. sa se descurce si europa cu furturile, talhariile si crimele lor, fata de care tiganii le prezinta justificarea ca n-au ce manca. in plus, daca tiganii fura acum din europa, vor fura mai putin de la romanii de la care, si asa, nu prea mai au ce fura. de unde sa fi stiut madonna toate acestea?
  • +1 (1 vot)    
    si eu am huiduit-o (Sâmbătă, 29 august 2009, 11:07)

    jj bkl [anonim]

    eu am fost la concert si am huiduit-o puternic. nu pentru ca ceea ce spunea ea nu era adevarat ci pentru ca nu era momentul si locul potrivt pentru a aminti despre asa ceva. cine este ea si ce stie despre romania pentru a avea dreptul sa spuna acele lucruri. sa viziteze tara, sa vada cum traim noi si apoi sa spuna ca la noi exista dicriminare. romania este una dintre cele mai liberale tari dn europa la capitolul minoritati. mesajul madonnei a fost unul corect in sine dar adresat cui nu trebuie, intr-un moment cand nu trebuia asa ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    una si alta (Luni, 31 august 2009, 11:36)

    mimo [anonim]

    Acum drept vorbind face muzica buna. E intr-adevar o artista care a reusit sa se adapteze mereu vremurilor astfel incat sa fie in topuri si sa fie ascultata de toata lumea.
    Dar cu tiganii nu stiu... E foarte usor sa te pui tu ca vedeta sa tii discursuri despre rasism, ca cica sa dai un exemplu, ca si cand daca am venit sa te ascultam ce canti ascultam orice ne zici. Ar trebui sa le tina discursuri din acestea americanilor care au o mare aversiune fata de nativii americani si fata de negri, cu toate ca au un presedinte negru.
    Ar mai fi multe de spus, dar nu prea merita.
  • 0 (0 voturi)    
    Trebuia huiduita mai tare (Miercuri, 2 septembrie 2009, 22:04)

    em [anonim]

    eu zic ca tot ce a spus nu a fost din nestiinta sau din greseala, ci a fost intentionat. Pur si simplu a vrut sa vada pana unde se poate intinde coarda cu romanii. A fost un experiment pt a vedea cat de toleranti suntem la gogosile pe care altii incearca sa ni le bage pe gat, cat de toleranti putem fi noi atunci cand suntem acuzati de vini pe care nu le avem.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri