Medicii Dan Negoianu si Stanley Goldfarb, de la sectia de urologie a Universitatii din Pennsylvania, au publicat un studiu in 'Journal of the American Society of Nephrology' in care explica faptul ca ca nu exista probe concrete care sa demonstreze ca un consum zilnic mai mare de apa este benefic pentru sanatate si nu inteleg de unde a aparut aceast mit.
"Excesul de apa este benefic doar in cazul persoanelor care traiesc in zone cu clima calda si uscata sau in cazul atletilor", se precizeaza in studiul specialistilor.
Unele studii sugereaza ca un consum mare de apa ajuta organismul sa elimine sarurile si ureea, insa nici unul nu a scos la iveala vreun beneficiu concret al cresterii consumului de apa.
In plus, medicii spun ca desi deshidratarea poate scadea fermitatea pielii, nu se poate demonstra ca un consum crescut de apa imbunatateste aspectul acesteia.
Organsimul uman are nevoie, in medie, de 1,5 litri de apa pe zi sau chiar de mai mult, atunci cand este supus unui efort fizic intens sau expus unor temperaturi mai inalte. Oamenii tind insa sa uite in general ca o parte insemnata din aceasta cantitate ne este furnizata si de alte lichide si chiar de mancarea consumata in decursul unei zile.

































i'm sick of it
pai nu!?