Cronica de film

Frumoasa si bestia- Basme si crize

de Ioana Raluca Popescu     HotNews.ro
Vineri, 17 martie 2017, 12:17 Life | Prin oraş

Filmul Frumoasa si bestia
Foto: CineMagia
​Disney revine pe marile ecrane cu o noua adaptare dupa desenele animate care ne-au incantat copilaria. "Beauty and the Beast/Frumoasa si bestia" in 2017 nu reinventeaza roata, dar a reusit sa "scandalizeze" pentru ca regizorul si scenaristii au decis sa dezvolte un personaj lasat in umbra, Le Fou, devenind astfel singura productie care contine "primul moment exclusiv gay" din istoria grupului Disney.

My dear Belle, you're so ahead of your time. This is a small village, and it's small-minded, as well. But small also means safe. (Maurice)


Bill Condon a incercat sa readuca farmecul unei povesti care nu avea nevoie de o readaptare dar cum in ograda Disney, planul este sa se recicleze orice pentru incasari, "Beauty and the Beast" este de astazi in programul cinematografelor si pe noi ne intereseaza daca merita sa scoatem bani din buzunar pentru un bilet.


Sursa foto: CineMagia.ro

Intre Belle (Emma Watson) si Bestie (Dan Stevens) nu exista chimie, cei noi actori incearca sa se ridice la nivelul asteptarilor fanilor, dar esueaza lamentabil. Watson se chinuie sa cante, iar Stevens este lasat pe mana CGI-ului de care s-a ales praful.

Cu siguranta, toti ne aducem aminte de aspectul Bestiei din animatie, de aerul sau leonin. In varianta din 2017, Bestia aduce cu un tap si dupa atatea noutati in materie de efecte speciale, ramai dezamagit de produsul final.


Sursa foto: CineMagia.ro

Dinte toate personajele, Gaston este cel care iese cel mai bine in evidenta. Luke Evans este adevarata vedeta a filmului si este pacat ca Disney a ales sa mearga pe un drum binecunoscut si sigur cand putea sa construiasca o poveste din perspectiva personajului negativ. "Maleficent" a beneficiat de sustinerea producatorilor, doar o aveau pe Angelina Jolie in rolul principal - de unde si zvonurile unei continuari la orizont. "Cinderella" a avut potential enorm, dar ca un experiment puteau s-o aduca in prim plan una dintre surorile vitrege, pentru a prezenta intreaga naratiune, insa pare mai degraba "indicat" sa te feresti de idei noi si sa continui cu ce stii mai bine.

"Beauty and the Beast/Frumoasa si bestia" este filmul in care Gaston este prezentat drept un capitan trecut prin experienta razboiului, cu multe traume ascunse, aspecte care ar fi fost utilizate imediat in alte productii - cum ar fi de exemplu, serialul "Once Upon a Time" unde scenaristii nu se sfiesc sa contureze personaje negative care evolueaza.

Unde este Gaston, il gasim si pe Le Fou (Josh Gad), personaj care a fost "vedeta" articolelor aparute in ultimele saptamani. De exemplu, Coalitia pentru Familie a facut un apel catre romani, prin intermediul unui mesaj postat pe pagina de Facebook, prin care ii indeamna sa contacteze Centrul National al Cinematografiei pentru a interzice filmul „Frumoasa si bestia” in cinematografele romanesti, dand exemple tari precum Malaezia si Rusia, unde pelicula Disney este interzisa minorilor sub 16 ani, din cauza „unui moment gay”.

Le Fou danseaza cu un barbat la finalul filmului. Le Fou crede ca Gaston ii este prieten. Il respecta si incearca sa fie si el, curajos, frumos si mandru. Le Fou afirma la un moment dat ca "se agata de oameni" si Le Fou este cel care are taria de caracter sa-l infrunte pe Gaston si sa realizeze ca actiunile capitanului nu au cele mai bune intentii. Trebuie infierat un asemenea personaj! Interzis copiilor sa vada cum cineva este in stare sa aiba coloana vertebrala si sa "aleaga" ce este corect. Draga Coalitie pentru familie, n-ai priceput nimic!

Revenind la film, o sa duceti dorul vocilor actorilor din animatie. Emma Thompson nu se ridica la nivelul Angelei Lansbury, iar scena dansului din Belle si Bestie este vaduvita de vocea si gingasia prezentei Doamnei Potts si a lui Chip. Nici remake-ul duetului dintre Celine Dion si Peabo Bryson nu are farmec si stralucire, cu toate ca Ariana Grande si John Legend sunt doi artisti de exceptie.

"Beauty and The Beast" ramane o alta incercare din partea Disney de a strange bani de pe urma nostalgiei fanilor. Macar merita o iesire pana la IMAX.

Ioana, cand ia o pauza si nu mai e workaholica, se uita la filme si seriale cat e ziua de lunga si scrie despre ele pe edgeandback.ro. O gasiti si pe Facebook.



Citeste mai multe despre   























12484 vizualizari

  • -5 (33 voturi)    
    Disney-propaganda... (Vineri, 17 martie 2017, 12:50)

    OvidiuStoica [anonim]

    Dinsey a decazut, si-a pierdut relevanta si valoarea artistica, traieste din amintirea a ce a fost candva, si, la fel ca Hollywod, a devenit un instrument de propaganda a stangii culturale.
    • +7 (19 voturi)    
      Teoria conspiratiei (Vineri, 17 martie 2017, 19:02)

      pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui OvidiuStoica

      Walt Disney Company a avut in 2016 venituri de 55 miliarde de dolari, adica 1/8 din PIB-ul Romaniei. Profitul net a fost de peste 9 miliarde de dolari, in crestere. Deci sub raport economic o duce foarte bine. The Jungle Book, Finding Nemo, Ratatouille, WALL-E, Toy Story, Tangled, Monsters University, Frozen, Inside Out sunt doar cateva dintre filmele cu care aceasta companie ne-a rasfatat in ultimii ani. Filme foarte reusite. Nu vad deci asa zisa decadere sau pierdere a relevantei artistice.

      Insa inteleg mai bine de unde vin aceste asa zise "critici". Din partea unui ultraconservatorism specific adeptilor unei bazaconii ideologice numita conspiratia marxismului cultural, o inventie penibila a cercurilor paleo-conservatoare din SUA.

      Conform acestei tampenii ideologice Occidentul este prada a unei uriase conspiratii marxiste, care are drept scop final destramarea valorilor civilizatiei occidentale si instaurarea relativismului moral.

      Este o ineptie fara nici un fel de validitate.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Frankfurt_School#Cultural_Marxism_conspiracy_theory
  • -7 (31 voturi)    
    Le Fou (Vineri, 17 martie 2017, 12:58)

    stani [utilizator]

    Probabil ca autoarea articolului nu a vazut filmul altfel nu inteleg cum de i-au scapat toate detaliile/subtilitatile sexuale din coregrafia si din versurile melodiei prin care Le Fou isi face intrarea in poveste. Eu o sa amintesc doar doua scene ce-mi vin acum in minte:
    1. Le Fou spune despre Gaston ca l-a muscat de burta, asta in timp ce-si ridica bluza pentru a arata muscatura.
    2. Le Fou, urcat pe masa fiind, merge in "patru labe" printre picioarele lui Gaston spunand ca lui Gaston ii place sa traga (impuste) pe la spate.

    Iar "subtilitati" de acest fel mai sunt prin film.
    Deci dragi parinti, cum vi se par aceste doua scene descrise de mine mai sus? Credeti ca sunt "safe" pentru copiii vostri?
    Asa cum am spus si intr-un alt comentariu, nu sunt pentru interzicerea filmului ci pentru clasificarea lui la AP (cu acordul parintilor). Fiecare parinte e liber sa decida ce e bun sau nu pentru copilul sau.
    • +7 (19 voturi)    
      /// (Vineri, 17 martie 2017, 14:36)

      Elenap [anonim] i-a raspuns lui stani

      Daca un copil este inca suficient de inocent incat sa nu inteleaga aluziile, atunci nu vad cum l-ar afecta acest film.
      Iar daca un copil deja intelege aluziile de mai sus, nu vad cum interzicerea filmului l-ar mai putea proteja de ceva.

      Asta, desigur, doar din punctul meu de vedere.
      • -10 (18 voturi)    
        ... (Vineri, 17 martie 2017, 15:50)

        stani [utilizator] i-a raspuns lui Elenap

        Cel mai probabil copiii ca nu vor intelege mesajele dar ei au tendinta sa imite personajele dintr-un film. Iar in acest film, prin miscarile/gestica pe care o afiseaza pe ecran, Le Fou este cat se poate de gay. Insusi regizorul a caracterizat scena care-l are protagonist pe Le Fou ca fiind, citez: "... a nice, exclusively gay moment in a Disney movie.". Concluzia mea ar fi ca Disney ne-a adus pe marele ecrane un "gay simpatic" care sa fie pe placul tuturor, dar mai ales al copiilor.
        • +7 (23 voturi)    
          Copiii nu devin homosexuali, se nasc asa (Vineri, 17 martie 2017, 18:26)

          pro_bono [utilizator] i-a raspuns lui stani

          Conceptia din spatele ideilor exprimate de tine este ca homosexualitatea ar putea fi contagioasa printr-un efect de imitatie. Ceea ce este fals. Exista studii care arata ca nu exista efecte negative asupra copiilor crescuti in cupluri homosexuale, deci cum ar avea efecte o minuscula scena dintr-un film oarecare, din multimea de filme vizionate de copii de-a lungul copilariei ? Orientarea sexuala nu se poate schimba, este determinata de factori genetici, hormonali, etc, nu de eduatie si vizionarea de filme.

          Our findings revealed, for the first time, that young children adopted early in life by lesbian and gay parents were as well-adjusted as those adopted by heterosexual parents. Our results suggest that lesbian and gay adults can and do make capable adoptive parents. We found no significant differences among families headed by lesbian, gay, or heterosexual parents in terms of child adjustment, parenting behaviors, or couples’ adjust-ment. http://people.virginia.edu/%7Ecjp/articles/ffp10b.pdf
          • -9 (13 voturi)    
            Nature / Nurture (Sâmbătă, 18 martie 2017, 15:08)

            Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

            Iata ce inseamna "well adjusted" pentru o lesbiana feminista:

            http://davidthompson.typepad.com/davidthompson/2016/12/an-eighteen-year-project.html
        • +7 (11 voturi)    
          Exemplul evident care vă confirmă teoria. (Sâmbătă, 18 martie 2017, 21:39)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui stani

          Piaţa locurilor de muncă s-a prăbuşit după ce majoritatea copiilor români au ales să devină magicieni fiindcă s-au uitat la Abracadabra.
    • +2 (4 voturi)    
      @stani (Duminică, 19 martie 2017, 18:06)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui stani

      Deci, este ok iubirea dintre o femeie si un tap (zoofilie???) dar nu este ok iubirea dintre doi barbati...

      Hmm... dubla masura ?
  • +10 (20 voturi)    
    /// (Vineri, 17 martie 2017, 14:28)

    ElenaP [anonim]

    Coalitia pentru familie este indignata de o scena in care apare un personaj gay.
    Dar nu are nimic impotriva iubirii dintre o femeie si un tap.
    Mi se pare hilar.
  • -9 (21 voturi)    
    Coloana vertebrala (Vineri, 17 martie 2017, 15:24)

    adro [utilizator]

    << ...Le Fou este cel care are taria de caracter sa-l infrunte pe Gaston si sa realizeze ca actiunile capitanului nu au cele mai bune intentii. Trebuie infierat un asemenea personaj! Interzis copiilor sa vada cum cineva este in stare sa aiba coloana vertebrala si sa "aleaga" ce este corect.>>

    In primul rand sa nu uitam ca filmul, fiind o fictiune, are in spate un autor care a inserat deliberat in scenariu aceasta combinatie particulara de strutz si camila. Un om cu "coloana vertebrala", dar cu un anumit defect (vazut din perspectiva unei parti a publicului adus ca sa fie "educat" in sala de cinema, insa nu chiar un defect in vizunea scenaristului, desigur), care se doreste a fi innobilat de trasatura mai buna.

    Pentru a intelege mai bine situatia dau un alt exemplu de strutzo-camila de care oamenii care au un simt moral nu se lasa pacaliti: Ce parere aveti despre politicienii corupti care incearca sa-si indulceasca imaginea (nu dau exemple, le cunoasteti) facand gesturi caritabile? Ar putea fi scenariul pe care si-l creeaza ei la fel de premeditat precum cel care-l zugraveste pe Le Fou? Sau poate chiar exista politicieni care traiesc un astfel de dualism bine-rau la modul sincer... Ii face asta sa fie exemple onorabile de filantropi pe care sa le vindem copiilor?
    • -9 (17 voturi)    
      O observatie pertinenta (Vineri, 17 martie 2017, 15:53)

      stani [utilizator] i-a raspuns lui adro

      Sunt intru totul de acord cu exemplul dvs.
    • +7 (17 voturi)    
      ... (Vineri, 17 martie 2017, 21:22)

      Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui adro

      Compari mere cu pere.

      Politicienii nu se nasc politicieni / hoti.

      In schimb ne nastem cu o orientare sexuala, care dupa o vreme se manifesta.

      NU este o alegere.
      Daca ii explici asta unui copil, care nu a fost invatat din familie ca gay = rau, copilul respectiv o sa treaca mai departe, eventual o sa ceara niste lamuriri si gata. Case closed. Doar in mintea voastra, bigota, gasiti ca asta este anormal.
      Si da, este dreputul vostru sa va exprimati o opinie, dar este dreptul meu sa zic ce cred despre ea.
      Nu este vorba de logica de ong sau alt ceva.(poti sa folosesti cate hastaguri vrei).

      Iar despre victimizarea care vi-o faceti, cum ca "oh nu, vine stanga marxista si vrea sa-mi impuna nu stiu ce"// nu nenica, nu. Iti bagi singur batz-ul la spite din mers. Pur si simplu nu ai dreptate.

      - nu este o alegere
      - copii care sunt crescuti de gay, nu sunt mai dammaged decat cei crescuti de cupluri hetero/ si sunt mai fericiti decat cei din institutii. > exceptii vor fi peste tot, si la cei crescuti de gay, si la cei crescuti de hetero, si la cei crescuti de sistemul de asistenta sociala, >> exemplul care tot il dati a fost demontat. Acei copii intervievati erau sictiriti ca li s-a destramat familia in momentul in care unul dintre paritnti a realizat ca este gay si nu hetero, > deci veneau dintr-o familie hetero > iar unul dintre parinti s-a recasatorit gay.
      Care sunt sansele ca la un divort, copilul sa fie fericit > prin urmare acel studiu a fost viciat. > nu are de-aface cu orientarea, are de-aface cu divortul.

      - nu esti gay, nu fa sex gay
      - nu-ti place casatoria gay, nu te casatori gay.
      - nu-ti plac paradele gay, nu te du la parada.
      Dar nu le interzici sa faca parade, au stat prea mult timp ascunsi. Rolul paradei este tocmai asta: prea mult ascunsi, here we are, deal with it!
      • -5 (19 voturi)    
        mai documenteaza-te (Vineri, 17 martie 2017, 22:58)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

        nu se naste nimeni homsexual, nu este ceva genetic. s-a demonstrat stiintific.
        • +9 (15 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 18 martie 2017, 2:37)

          Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Adran

          De fapt, mai documenteaza-te tu:
          https://www.newscientist.com/article/dn26572-largest-study-of-gay-brothers-homes-in-on-gay-genes#.VHDtrfmsWSo

          https://www.theguardian.com/science/blog/2015/jul/24/gay-genes-science-is-on-the-right-track-were-born-this-way-lets-deal-with-it
          • -3 (15 voturi)    
            Hai sa ma documentez de unde vrei tu (Sâmbătă, 18 martie 2017, 14:30)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

            Lasand la o parte faptul ca articolul la care ne trimiti e evident afiliat unei anume ideologii, si ca nici n-are importanta daca te-ai nascut gay sau ai devenit, hai sa vedem CE SCRIE DE FAPT.

            Scrie ca "e cel mai mare studiu", apoi vedem ca asta inseamna doar 409 de frati gay.
            Cercetatorul PRESUPUNE ca diferentele din zona respectiva a genomului au legatura cu comportamentul sexual. Citim mai jos ca nu se stie exact nici care gene sunt, nici cum functioneaza. Doar s-au observat niste diferente intr-o zona a genomului.
            Sunt curios cum poate cineva demonstra DE CE apar acele diferente in genom si cum poate demonstra ca acele diferente nu exista ca urmare a comportamentului homosexual ci ele determina comportamentul gay. Adica un campion la haltere ridica o greutate mare pentru ca asa s-a nascut, cu muschi puternici, sau are muschi puternici pentru ca ridica tone la antrenamente, timp de multi ani.
            Mai departe citim ca NU E NUMAI CHESTIE DE GENETICA. Hopa! "Trasaturi complexe cum ar fi orientarea sexuala depind de factori MULTIPLI, atat DE MEDIU cat si genetici." Apoi scrie ca doar genele singure, au o mica influenta.

            Pe de alta parte, daca e genetic, eu vad ca se fac analize prenatale, si copiii cu Sindrom Down, de exemplu, sunt in cea mai mare parte avortati. Nu sugerez nimic, dar ma intreb, de ce folosim o dubla masura? Exista o multime de malformatii si defecte genetice cu care se nasc copiii, totusi ele asa se numesc, defecte si malformatii, nu spune nimeni ca sunt normale si ca trebuie promovate. Culmea e ca sustinatorii libertinismului sexual sunt de obicei si sustinatori ai avortului. Imi imaginez ce scandal si ce represalii ar fi nevoit sa suporte cineva care ar face avort pe motiv ca fetusul prezinta caracteristici genetice gay.
          • -8 (16 voturi)    
            Continuare... (Sâmbătă, 18 martie 2017, 14:32)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

            Fiecare trasatura comportamentala are un corespondent genetic. Studii facute pe criminali violoenti (imi amintesc de un studiu facut in Finlanda pe aproape 800 de criminali) a descoperit ca acesti criminali violenti aveau o anumita trasatura genetica comuna. Ce facem? Ii lasam sa fie criminali, ca daca "s-au nascut asa" trebuie sa faca ce le vine?

            Poate exista si o gena a "homofobiei", ia nu ii mai persecutati, ca asa s-au nascut.

            Asta se intampla cand iti mai folosesti si creierul, nu citesti doar titlul si te bucuri ca a mai aparut un articol care iti sustine ideologia. Daca are eticheta de "stiinta" nu inseamna ca acolo e adevarul absolut.

            Dupa cum spuneam la inceput, in definitiv nici nu prea conteaza cum ai ajuns gay, criminal, hot, cleptoman, idiot etc. O fapta nu e rea sau buna in functie de predispozitiile cu care te-ai nascut tu. Practic asta e EDUCATIA, dobandirea de obiceiuri bune si reprimarea tendintelor rele.
            • +5 (13 voturi)    
              ... (Sâmbătă, 18 martie 2017, 15:37)

              Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Skipper1

              Ai zis ca este si gentica: adica ne nastem cu chestia asta.
              New scientist, si the guardian: apartenenti la o ideologie?
              Factori de mediu: apa, aer, mancare, crestere- > se aplica peste materialul cu care te-ai nascut. Studiile pe gemeni sunt relevante pentru ca factorii de mediu sunt indentici. In schimb un geaman se naste cu o gena activa, altul cu una inactiva. -> material genetic identic, folosit (sau configurat sa spunem) de catre corp diferit.

              Comparatia cu gena criminalior (cam cretina zic eu, pentru ca iar se compara mere cu pere): criminalul iti va incalca dretpurile. Homosexualii nu ti le vor incalca, dar si le cer pe a le lor. Sa le interzici niste drepturi nu este in sine un drept.

              Da sustin avortul si dreptul de avort. Daca niste parinti afla ca fatul are gena gay, au tot dreptul de a renunta in prima perioada. La fel as poate discuta daca ar fi o gena cu predispozitie spre religie.

              Imi folosesc creierul si imi dau seama ca actiunile si comentariile celor ca tine se rezuma la faptul ca sunt bigoti, si ca interpretati / mulati informatiile prezente astfel incat sa reiasa ca a fi gay este rau.
              • -7 (9 voturi)    
                Tu esti bigot (Duminică, 19 martie 2017, 0:07)

                Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

                Scrie in asa zisul studiul DAT DE TINE, ca genele singure au un efect foarte mic si nu sunt hotaratoare. Unde e "interpretarea" bigota? Tot ce nu-ti convine tie e "bigot"?

                Inteleg ca e nasol sa-ti dai singur cu tesla, dar sa mai si minti e chiar mai nasol.

                Comparatia o fi cretina, dar esti mult mai cretin daca nu esti capabil sa iti argumentezi jignirea.

                De ce ti se pare ca unele drepturi sunt batute in cuie si altele nu? De unde sunt "drepturile" astea?

                Criminalul e nefericit daca nu poate sa omoare. Nu are si el dreptul de a fi fericit si de a nu fi persecutat pentru niste apucaturi cu care s-a nascut, fara nici o vina? E EXACT logica voastra cretina.

                Homosexualii au EXACT aceleasi drepturi ca toata lumea. Au dreptul de a se casatori cu o persoana de sex opus, pentru ca asta inseamna casatorie. Dreptul de a schimba definitia casatoriei nu il are nimeni, deci nu sunt homosexualii discriminati in vreun fel.
                • +5 (9 voturi)    
                  ...part1 (Duminică, 19 martie 2017, 2:16)

                  Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Skipper1

                  Ha, bravo, cumva ai reusit sa faci negrul rasist.
                  nterpretarea ta bigota este: "Homosexualii au EXACT aceleasi drepturi ca toata lumea. Au dreptul de a se casatori cu o persoana de sex opus, pentru ca asta inseamna casatorie. Dreptul de a schimba definitia casatoriei nu il are nimeni, deci nu sunt homosexualii discriminati in vreun fel."

                  Daca vreti sa nu se numeasca casatorie, de ce partenerul coalitiei, BOR, s-a opus legii parteneriatului civil?
                  Nu sunt eu in masura sa spun daca sunt cretin sau nu, dar comparatia este cretina si "nu tine apa".

                  Articolul Guardian:
                  But each of these genes has a small effect on the trait so do not reach traditional levels of statistical significance. In other words, lots of genes which do influence sexual orientation may fall under the radar. But scientific techniques will eventually catch up. => adica nu s-au mappat toate genele care determina orientarea sexuala. Sau, putem deduce, si combinatia de gene.


                  Genes are far from the whole story. Sex hormones in prenatal life play a role. For example, girls born with congenital adrenal hyperplasia (CAH), which results in naturally increased levels of male sex hormones, show relatively high rates of same-sex attractions as adults. => adica, nu gene, dar ceva DE DINAINTE DE NASTERE, poate determina orientarea sexuala.


                  Genes could themselves nudge one towards a particular sexual orientation or genes may simply interact with other environmental factors (such as sex hormones in the womb environment) to influence later sexual orientation.=> iar, ceva DE DINAINTE DE NASTERE, poate determina orientarea sexuala.
                • +7 (9 voturi)    
                  ...part 2 (Duminică, 19 martie 2017, 2:26)

                  Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Skipper1

                  The brains of gay and heterosexual people also appear to be organised differently. For example patterns of brain organisation appear similar between gay men and heterosexual women and between lesbian women and heterosexual men. Gay men appear, on average, more “female typical” in brain pattern responses and lesbian women are somewhat more “male typical”. => adica ceva ce nu tine de "alegerea" orientarii sexuale, constructia creierului, determina orientarea sexuala.


                  Remember, sexual orientation is a pattern of desire, not of behaviour or sexual acts per se. It is not a simple act of will or a performance. We fall in love with men or women because we have gay, straight, or bisexual orientations and not because of choice. So let’s stop pretending there is choice in sexual orientation. Who truly “chooses” anything of substance anyway? Surely our choices are the result of things we didn’t choose (our genes, personalities, upbringing, and culture). => nu-ti alegi ce doresti, pur si simplu doresti. *"upbringing, and culture" sunt constructe care se aplica peste materialul cu care ne nastem, altfel, daca upbringing si culture ar avea un factor detrerminant in orientarea sexuala, nu ar mai fi gemeni cu orientari diferite.

                  DECI, singura concesie care o sa o fac este urmatoarea. Orientarea nu este doar in gene Este data si de ce gene sunt active, si de factori din timpul sarcinii.Dar ne nastem cu orientarea asta.
                • +5 (9 voturi)    
                  ...part 3... (Duminică, 19 martie 2017, 2:32)

                  Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Skipper1

                  iar vis-a vis de ce ai scris tu cu caps lock, scrie clar vis-a vis de aspectul biologic, nu cel genetic: "“This study knocks another nail into the coffin of the ‘chosen lifestyle’ theory of homosexuality,” says Simon LeVay, the neuroscientist and writer who, in 1991, claimed to have found that a specific brain region, within the hypothalamus, is smaller in gay men. " =>
                  Adica constructia creierului, ceva, ce nu este o alegere difera la barbatii gay.

                  Ambele studii spun ca nu este doar o gena responsabila pentru orientarea sexuala. Adica? Adica vorbim de mai multe gene. Adica? Adica trebuie aflat care sunt si cum interactioneaza, si ce determina la nivel biologic.

                  ADICA?

                  Adica ai ales tu sa interpretezi bigot. Poti sa ma faci, si sa ma spurci cum vrei. Tot bigot ramai. Faptul ca nu-ti place rezultatul studiilor nu inseamna ca ai dreptate cand fortezi adevarul pe viziunea ta.
      • -5 (15 voturi)    
        Am ajuns la adevarul absolut... (Sâmbătă, 18 martie 2017, 14:44)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

        Orice cercetator si orice cercetare pe care o citesti obiectiv iti arata ca domeniul comportamentului e un domeniu foarte complex, in care sunt implicati multi factori si in care in cea mai mare parte se bajbaie si se fac presupuneri.

        Pentru propagandisti, insa, totul e foarte clar, s-a ajuns la adevarul absolut si nimeni nu mai are voie sa il contrazica. Ei stiu totul, desi cel mai probabil au citit doar titlul unor studii.
        • +7 (13 voturi)    
          ... (Sâmbătă, 18 martie 2017, 15:40)

          Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Skipper1

          Iar voi stiti adevarul conform caruia fiecare persoana LGBT a ales sa fie asa...

          Cumulul de factori care il mentionezi functioneaza cu materialul genetic cu care te nasti.
          • -5 (9 voturi)    
            Iar tu continui sa minti (Duminică, 19 martie 2017, 2:19)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

            Eu n-am spus ca TOTI homosexualii au ales sa fie asa. Am spus in schimb ca asta nu are importanta, pentru ca binele si raul nu se modifica in functie de predispozitia cu care te-ai nascut tu.

            N-a ales nimeni sa devina alcoolic si sa doarma prin santuri, sau sa moara inecat in propria voma, sau sa se imbolnaveasca de cancer, sau ajunga la puscarie. Totusi toate sunt situatii in care s-a ajuns treptat, nu printr-o singura alegere ci prin mai multe, in timp. Unele predispozitii sunt ereditare, dar asta nu e un cec in alb care iti permite sa faci orice iti vine, pentru ca daca asa te-ai nascut, e ok si trebuie sa fii socotit "normal".
            • +1 (5 voturi)    
              ... (Duminică, 19 martie 2017, 10:37)

              Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Skipper1

              Iar tu continuui sa compari mere cu pere.

              Tu continui sa afirmi ca relatiile de acelasi sex sunt rele, ca persoanel gay fac ceva rau. Dar a face rau implica o alegere. A fi gay nu este o alegere. Nu este o boala.
              A fi alcoolic este o boala, o boala care este tratabila.
              A fi gay nu este o boala. Nu este o alegere.
              Iar a cere ca persoanele LGBT sa se poata casatorii in acelasi sex nu-ti ia din dretpturile tale sau a altora.
              • 0 (4 voturi)    
                hehe (Luni, 20 martie 2017, 10:36)

                camasa_neagra_la_gat [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Bucuresti

                Andrei_Bucuresti...esti foarte TARE!!!
                dar te lupti cu o moara de vant (skipper1) prea indobitocit ca sa mai inteleaga si sa accepte si alte opinii decat cele cu care a fost infestat de BOR.
                • +1 (3 voturi)    
                  Judecata de trei parale (Luni, 20 martie 2017, 13:44)

                  Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui camasa_neagra_la_gat

                  Daca cineva ca interlocutorii dumitalle mai da duminica pe la biserica e clar indoctrinat. Dar daca urmareste zilnic filme si seriale marca Disney e imun la orice influente.
                  • 0 (2 voturi)    
                    ... (Luni, 20 martie 2017, 22:22)

                    Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Setalcott

                    nu m-as duce la biserica, ori alt lacas de "cult" nici platit. Nu se intampla nimic acolo. Singura usurare care o simiti este la portofel si la creier.
  • -7 (13 voturi)    
    n-am nimic (Sâmbătă, 18 martie 2017, 14:09)

    mgs [utilizator]

    cu persoanele de orientare sexuala pentru acelasi sex. Dar nu-mi place aceasta dorinta de a afisa vadit cu o oarecare mandrie aceasta orientare.
    Recunosc ca "afisarea" acestor orientari nu poate schimba radical pe ceilalti dar daca ai vedea zi de zi "paine" pe masa... la un moment dat ai gusta si incet incet ti-ar intra in alimentatia ta zilnica.
    Si oricum sa nu ne amagim. O relatie cu parteneri de acelasi sex nu poate fi niciodata propusa ca un model... in primul rand pentru ca fructul acestei relatii nu poate fi unul normal. Copii vor fi mereu infiati sa in cel mai bun caz "facuti" cu cineva din afara cuplului. Deci tocmai din acest aspect aceste relatii nu pot fi puse pe acelasi pedestal cu relatiile heterosexuale.
    Si in acest gand nu cred ca am nimic de-a face cu teoriile conspirative...
  • -6 (12 voturi)    
    Valori culturale (Sâmbătă, 18 martie 2017, 15:19)

    Setalcott [utilizator]

    Orientarea sexuala e innascuta si fixa, dar sexul e fluid, un construct cultural, un spectru continuu, si ni-l schimbam cu o cerere verbala la politie. Asta pana trecem puntea de-heteronormativizarii si descoperim si virtutile schimbarii orientarii sexuale, ca asa e in post-modernism: totul e in schimbare, si ce-a fost ieri nu mai e azi.

    https://www.youtube.com/watch?v=gGpZSefYvwM

    https://www.youtube.com/watch?v=OtecintZXqs
  • +1 (11 voturi)    
    Din tantar armasar (Sâmbătă, 18 martie 2017, 19:14)

    Matei [anonim]

    "Momentul gay" despre care se vorbeste e mic si nesemnificativ; coalitia pentru familie isi iroseste energia demna de scopuri mai nobile. Adevarata problema e ca filmul e complet lipsit de subtanta. Nu prea inteleg cum, dupa un articol intreg in care critica superficialitatea filmului, autoarea conchide cu "Macar merita o iesire pana la IMAX."
    • +4 (12 voturi)    
      "scopuri mai nobile" (Sâmbătă, 18 martie 2017, 21:52)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Matei

      De exemplu, să facă ceva cu privire la copiii care zac drogaţi cu heroină în braţele cerşetorilor. Locuind în provincie, nu văd aproape deloc homosexuali care să se manifeste pe stradă, însă copii de până-n 5 ani morfinomani văd zilnic şi mi-e ruşine şi de mine şi de concetăţenii mei că nu există o iniţiativă civică ce să dorească să remedieze acestă situaţie. Şi iată - "Coaliţia pentru Familie", căreia cică-i pasă de viitorul copiilor, deranjată profund de un personaj flamboiant. Cum să nu-i dai în mama lor şi cum să nu realizezi că nu sunt altceva decât instrumentul lui Putin??
      • -1 (7 voturi)    
        De ce trebuie sa faca ei si nu tu? (Duminică, 19 martie 2017, 10:34)

        Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

        De ce nu faci tu, daca esti asa sensibil? In loc sa pierzi timp pretios comentand aici? Sau fa o "Coalitie pentru salvarea copiilor drogati:". De ce tot altii trebuie sa rezolve ce vrei tu? Au vreo obligatie in plus?
        N-am vazut nici asociatii pro gay facand ceva pentru copiii drogati, in loc sa fie preocupate de parade gay, de casatorii si parteneriate. Banuiesc ca nu te-ai dus sa le reprosezi asta.

        Sigur ca trebuie facut ceva pentru cauzele de care amintesti, dar mi se pare teribil de idioat obiceiul de a inchide gura oricui aduce o problema in atentia publicului, cu motivul "sunt si alte probleme mai importante".
        Tu, cu banii si timpul tau consideri ca ai dreptul sa faci ce vrei, dar altii, nu, trebuie sa rezolve ce vrei tu, ce consideri tu important. Al cui instrument esti?
        • +1 (7 voturi)    
          Eu nu mă numesc "Coaliţia pentru familie" (Duminică, 19 martie 2017, 15:19)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

          Oamenii respectivi se bat cu pumnu-n piept cum că vor să protejeze copiii. E vorba de priorităţi. Dacă pentru ei homosexualul de pe ecran e un bai mai mare decât sclavia, e evident că nu merită să fie luaţi în serios.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi