Accesorii, haine la moda si branduri de lux la noul centru comercial Baneasa Shopping City. Investitia de peste 150 milioane euro isi deschide portile vineri, 18 aprilie, si se transforma pentru un week-end in "Orasul surprizelor", oferind mini concerte de vioara, chitara si flaut, reprezentatii de acrobatii si jonglerii, precum si spectacole de break dance.

Mall-ul din Baneasa are 220 de magazine, restaurante si spatii de distractie. Aici vor putea fi gasite branduri precum Oasis, Miu Miu, Pimkie si Ralph Lauren. Majoritatea magazinelor vor fi deschise in sistem de franciza.

Piata cosmeticelor va fi completata de produsele Douglas, in timp ce printre marcile de bijuterii se numara So Chic, Zen, Goldas, Cellini, Swarovski, Micri Gold Bijuterii, Jwava, Adorri si Oxette.

Baneasa Shopping City lanseaza si un spatiu de servicii pe trei niveluri, sub denumirea de „Food & Fun City”.

La parter sunt restaurante de tip fast-food, in timp ce la primul etaj exista restaurante stilate. La etajul al doilea unde va fi zona de club, lounge si spa.

Zona Comerciala Baneasa este parte integrata in Proiectul Baneasa, estimat la peste 1,8 miliarde de euro. Potrivit Michael Lloyd, CEO la Baneasa, "BSC este cel mai mare shopping city din Sud-Estul Europei". Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare.