Ce spun cititorii HotNews.ro despre Mandinga: In afara Romaniei, manelele nu plac! Mai bine venea Bute sa cante

de Cosmin Navadaru     HotNews.ro
Duminică, 27 mai 2012, 15:38 Life | Muzică

Costi Ionita the Producer, in fata unui clasament fictiv
Foto: Hotnews
"Ce limba e aia? Esperanto?", intreaba ironic unul dintre cititorii HotNews.ro, criticand modul in care a fost reprezentata Romania la Eurovision 2012. "Si-asa ne confunda europenii capitala cu Budapesta, mai ramane sa aiba dubii si despre limba oficiala". "Nu limba romana, nu vreo referinta in "versuri" despre Romania, nu haine romanesti, pana si silicoanele-s frantuzesti". Printre criticile aduse de internauti piesei Zaleilah: are "iz oriental", "ar "incanta" un public de discoteca dintr-un sat din sudul tarii", "numai buna de dansat din buric", "manea (si aia cantata dupa ureche)", "manea moderna", "craci si topaiala" sau chiar plagiat dupa "Ai si eu te pego". "Piesa reflecta intocmai cultura adoptata de masele populare din Romania in momentul de fata".

Alte comentarii acide ale cititorilor HotNews.ro:
  • "Draga Elena Ionescu, ai voce pentru nuntile de joi, nu pentru Eurovision."
  • "la Eurovision e necesar sa se cante live, nu te primeste nimeni cu calculatorul si nici nu poti face playback... La astea suntem campioni"
  • "kitch infiorator compus de un baietandru agramat ale carui "succesuri" se numesc Yanika, Baiatul de aur, Bibilou de portelan s.a.m.d."
  • "Costii Iioniita nu intelege ca nu toata Europa e maneliista" (aluzie la mesajul scris pe Facebook de compozitorul piesei Zaleilah: Suntem "mandrii" ca suntem romani!).

Cum comenteaza cititorii HotNews.ro prestatia Romaniei (selectie realizata pe baza comentariilor postate de cititorii nostri zilele trecute, la articolele despre Eurovision 2012):
  • Leo MC: "Mandinga n-avea ce cauta intr-un concurs la care se canta live".
  • mihai: "Vocea live a fost patetica. De altfel nici melodia nu-i grozava, dar a fost ultra promovata la noi in tara..."
  • Maria: "Concluzia: in afara de Romania, manelele nu plac!"
  • petru: "Diferenta imensa intre interpretarea live si varianta radio la piesa noastra. In varianta live a pierit tot farmecul."
  • eu: "cand te duci cu o manea (si aia cantata dupa ureche)... nu trebuie sa ai pretentii prea mari".
  • Gryphus: "prea multa lalaiala, parca e o manea moderna".
  • vai: "pute a manea de la un km. nu-i de mirare, cand ne reprezinta Costi Ionita prin Mandinga, deja ar trebui sa ne oprim si sa ne evaluam valoarea tarii in care traim..."
  • R.A. Muresan: "Atita muzica proasta la un loc nu poti asculta decit la Eurovision, care a devenit soi de Cintarea Europei".
  • sile: "Deci nu deranjeaza pe nimeni ca Elena noastra falseaza de la un cap la altul (pe o manea de Costi Ionita!), ea e favorita... Bine am ajuns".
  • Inna: Romania, care a prezentat o chestie caraghioasa, fara nimic, dar absolut nimic interesant... Nu tematica, nu originalitate, nu gust, nu eleganta, nici macar nu este in limba romana .. nu ne reprezinta deloc pe noi.. poate politica romaneasca, si desigur minoritatea roma".
  • profesorul: "Piesa Romaniei a fost penibila, se vede clar influenta tiganiei si mahalagismului prezente in societatea romaneasca in ultimii 20 de ani. Romania a avut o mare ocazie sa devina ceea ce merita in 1989, dar, inca o data, comunistii ne-au tinut sub papuc. Piesa reflecta intocmai cultura adoptata de masele populare din Romania in momentul de fata si merita cu prisosinta un loc codas. Sintem printre ultimii din Europa, cam la tot ce se poate imagina. In afara de imigranti, probabil..."
  • Florin: "Din pacate si piesa asta este una din multele MANELE - HipHop, Rnb, Dance, etc. pe care le ascultam in ultima vreme tot mai des la radio. Parca toate piesele romanesti difuzate de posturi in ultimul an au iz puternic de manele".
  • ampersand: "Daca n-as fi citit presa [...] nici prin gand nu mi-ar fi trecut ca formatia asta are vreo legatura cu Romania. Nu limba romana, nu vreo referinta in "versuri" despre Romania, nu locuri din Romania, nu haine romanesti, pana si silicoanele-s frantuzesti, sa fie de bon-ton, unde mai pui cei zece negri mititei. Sigur, nu am pretentia ca o asa formatie pestrita sa cante "vin' mandruta-n papusoi sa te-nvat un blues de pe la noi" sau sa danseze hora batraneasca in vreun camin cultural, dar, totusi, chiar nimic, nimic romanesc, e cam jenant... P.S. Ce limba e aia? Esperanto?"
  • kraigher: "S-au saturat de manelele pe care le asculta si ei pe toate strazile si pietele din toate orasele Europei. Cred ca luat destule puncte. Ajunge!"
  • paganini: "jalnica reprezentare.....[...] macar daca a fi fost muzica lautareasca adevarata !!!"
  • ion: "Ar trebui sa se termine odata cu aceste piese romanesti cu iz oriental. Noi nu suntem nici turci nici arabi nici tigani. Majoritatea melodiilor noastre sunt leganate, lalaite, cu tente maneliste. M-am saturat de acest gen".
  • anar1975: "Sunt emigrata de multi ani intr-o tara europeana si am votat Romania atunci cand a trimis piese bune, ca a celor de la Sistem sau a lui Traistariu. Dar nu voi accepta sa contribui la promovarea perpetua a unor nonvalori, votandu-le doar pentru faptul ca m-am nascut in Romania! Si iti garantez ca nu e vorba de "a fi Romania iubita sau nu" in exterior... doar ca, in general pe aici nu "merge" cu "PCR"urile (pile/ cunostinte/ relatii) cu care romanii sunt obisnuiti de zeci si zeci de ani".
  • Cri: "Pentru cine cantam? Mergem la Eurovision cu piese care - probabil - ar "incanta" un public de discoteca dintr-un sat din sudul tarii, adica cu iz de manea, numai bune de dansat din buric. De altfel, nici nu conteaza ce oferim la concurs. Conteaza in proportie de 30% cati romani "de afara" mai au bani si bunavointa de a trimite SMS-uri pentru Romania, iar restul, 70% este determinat de cum suntem in relatii cu celelalte tari, in special cu vecinii. Ori, pe noi nu ne-a votat deloc Bulgaria, Ungaria, Serbia, Ukraina. Despre ce sa mai vorbim?"
  • bogdan: "Sa comparam cum suna piesa pe CD si cum a sunat aseara live.... Am avut senzatia ca e alta piesa.... Din pacate la Eurovision e necesar sa se cante LIVE, NU TE PRIMESTE NIMENI CU CALCULATORUL SI NICI NU POTI FACE PLAYBACK.....La astea suntem campioni si cu siguranta am fi castigat fiecare editie... Deci in concluzie, daca vrem sa castigam trebuie sa trimitem VOCI".
  • Dragos: "Poate n-am auzit bine, dar piesa e cantata in spaniola!? Si-asa ne confunda europenii capitala cu Budapesta, mai ramane sa aiba dubii si despre limba oficiala. Romania nu pierde nici o ocazie de a-si pune in evidenta provincialismul".
  • evoque: "Melodia prezentata de mandinga a fost un talmes-balmes, iar modul de a incepe o melodie pe scena rostind numele formatiei este un truc din epoca de piatra a iesirilor pe scena. Se dovedeste din nou ca cei care trimit reprezentanti la eurovision nu au nimic cu profesionalismul si managementul unei asemenea competitii, parca nici nu au vazut ce pregatesc altii."
  • Gog: "Ne-am situat surprinzator de bine pentru jegul cu care am candidat. Inca o victorie a lui Lazescu si a "profesionismului" TVR! Trimiti sa ne reprezinte un kitch infiorator compus de un baietandru agramat ale carui "succesuri" se numesc Yanika, Baiatul de aur, Bibilou de portelan s.a.m.d."
  • sanduionescu2012: "Draga Elena Ionescu, ai voce pentru nuntile de joi, nu pentru Eurovizion."
  • TataOmidu': "Hai, mai frate, lasati/,a cu muzica asta de manelisti, milogi, si cersetori!"
  • Costel Petre: "S-ar putea primi mai multe voturi de la romanii izgoniti de Romania prin Europa, dar noi, "capsunarii", cum ni se spune la Bucuresti, nu apreciem in mod deosebit manelele."
  • andrei: "Vocea a fost vai de capul ei. Mai bine venea Bute sa cante, ca la box nu prea stie saracul". Craci si topaiala. Costii Iioniita nu intelege ca nu toata Europa e maneliista".
  • rusine!: "nu vede/aude nimeni ca asta a plagiat? Cred ca din mindria de a fi roman, nu a vrut sa se dezica si a plagiat "Ai si eu te pego". Nu a fost o copie la indigo, asa ca a iesit o mare tiganeala".

Reprezentanta Romaniei la Eurovision a fost criticata, zilele acestea, atat de catre presa internationala, cat si de catre artisti din Romania.

Mandinga - criticata de Marcel Pavel

Marcel Pavel (locul 8 la Eurovision 2002, alaturi de Monica Anghel), a declarat saptamana aceasta, pentru presa bucuresteana, ca nu vede Zaleilah intre primele cinci ale Europei.

"Zaleilah este o piesa cu influente orientale, la fel ca majoritatea melodiilor compuse de Costi Ionita. Pot spune ca nici de data aceasta nu s-a dezmintit Costi! Probabil ca reteta piesei a fost inspirata de tara care organizeaza Eurovisionul, Azerbaidjan. De altfel, si anul trecut a castigat finala o melodie cu astfel de influente".

"Trupa este una buna, baietii de la instrumente sunt foarte priceputi, insa sunt convins ca emotiile o vor face pe Elena sa clacheze. Fata este frumoasa, se misca bine, dar sa fim sinceri, nu are voce!"
, a mai declarat Marcel Pavel.

Mandinga - ironizata de presa straina

De asemenea, agentia Associated Press a ironizat piesa Zaleilah, pe care a descris-o ca fiind dominata de o "frenezie tiganeasca", iar Elena Ionescu (solista trupei) a fost caracterizata ca "fierbinte".

Conform AP, Zaleilah este o melodie "exotica", un "talmes-balmes global", o adunatura de trompete cubaneze, salsa si cimpoaie. Agentia de presa a atacat si faptul ca versurile sunt in limba spaniola si engleza, speculand posibila dorinta a celor de la Mandinga de a atrage voturile spaniolilor. 

Mandinga a obtinut locul 12 (cu 71 de puncte) la Eurovision 2012, nu dintre cele mai rusinoase clasari ale Romaniei, dar sub asteptari (in conditiile in care sondajele online si casele de pariuri o situau printre favorite)


Citeste mai multe despre   



















9972 vizualizari

  • 0 (28 voturi)    
    Huh? (Duminică, 27 mai 2012, 16:03)

    Lea [anonim]

    Domne, io un lucru nu pricep: unde va erau mandretele de comentarii acide acum 2 zile? Cand fata aia canta fara sa auda nimic in casca....nu v-am auzit zicand "A, pai ce-i trebuie? La nunta maneaua se canta dupa ureche oricum". N-am auzit pe nimeni plangand de rusine ca ne-am calificat in semifinale cu asa dezastru de muzica. N-am auzit pe nimeni indignandu-se ca iote, ajunseram si-n finala....cu porcaria asta. Si, dintr-o data, dupa finala se trezira si ai nostri; ca sa vezi ce prostie de cantec, manea, tiganie, si asa mai departe...

    Dragi romani, mai am o intrebare: voi daca nu va indica nimeni cum sa ganditi nu puteti s-o faceti singuri?
    • +13 (17 voturi)    
      gresit! (Duminică, 27 mai 2012, 17:38)

      Algernon [anonim] i-a raspuns lui Lea

      ...unde le erau mindrele comentarii cind a fost selectata melodia asta sa ne reprezinte la Eurovision?!
      • -9 (9 voturi)    
        nu-i bagati in seama pe plafonati! (Duminică, 27 mai 2012, 21:16)

        traian [anonim] i-a raspuns lui Algernon

        Nu trebuie sa supere pe nimeni ca ,din pacate,dupa 20 de ani de ceva mai multa libertate manelele sau muzica de acet tip sunt poate singura dovada ca in lumea muzicala romaneasca se mai intampla ceva!
        Ii las la o parte pe plafonatii care cred ca dincolo de Fugaru sau de alti compozitori agreati de propaganda de PCR si gasca lor de asa zise vedete promovate pe baza de indicatii si nu de valoare la radio si tv nu mai exista nimic!
        Din fericire Cel de Sus este intodeauna la datorie si ne scapa definitiv de non valori!
        Iar acum este buna si importanta muzica apreciata de tineri!Restul sunt povesti si orgolii nemasurate ale unor plafonati din generatiile care i,ncep sa nu mai conteze!
        • +4 (6 voturi)    
          de acord: manele, ghiveci, kitch etc. dar.... (Luni, 28 mai 2012, 9:41)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui traian

          Mi se pare definitoriu pentru noi, romanii lui 2012:
          1. pana nu s-a aflat rezultatul la Eurovizion, nimeni nu a criticat nimic, dar absolult nimic, legat de Mandinga si piesa manelistului Costi. Toata lumea astepta ...
          2. sa ne inchipuim ca , de ce nu, la Eurovision orice este posibil.....Mandinga castiga....
          Voi va inchipuiti ce as fi citit eu aici, in loc de critici si ironii?
          Mama, ce mandrie nationala, ce de felicitari...sa nu-mi spuneti ca nu era asa.
          In fine, dupa razboi multi viteji se arata.
          Asta-mi arata, daca mai era necesar, cat de "obiectivi" suntem, cat de verticali si de cinstiti, de corecti suntem.
          Din pacate, vad lucrurile astea , zilnic, citind stirile politice....le tratam la fel.
          O sa iau minusuri...pentru ca nu ma inscriu in curentul "oficial", nu merg cu haita, asa este aici, pe Hotnews, dar m-am obisnuit.
          Tine de aceeasi corectitudine , cinste romaneasca....pacat.
          • +2 (4 voturi)    
            cand ai dreptate (Luni, 28 mai 2012, 11:43)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            iti dau "+".
            cand nu, nu:))
    • +1 (7 voturi)    
      Gandesc singuri (Duminică, 27 mai 2012, 17:47)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Lea

      Gandesc singuri, dar o fac in sens negativ. Critica in speranta ca asa isi dovedesc valoarea.

      Mie nu mi-a placut melodia, dar locul 12 este o performanta foarte buna. OK, nu este excelenta, nu iesim in strada si nu-i asteptam la aeroport ca pe niste invingatori, dar sa ne pastram proportiile si bunul simt: merita felicitati, pentru ca locul 12 in Europa este foarte bine. Sunt destule tari care nu s-au calificat in finala, iar dupa noi mai sunt inca 14, unele chiar mari, Franta, Marea Britanie etc.

      Toate comentariile astea vin de la niste oameni care nu sunt locul 12 nici macar la ei in cartier la orice proba si-ar alege, la sotron, la sah, la biliard, la mancat de mici, baut de bere, numarul de la pantofi, orice. Pun pariu ca majoritatea n-au fost locul 12 la nimic nici macar in liceu, la orice materie, dar pe net se dau grozavi.

      Era unul care zicea ca mai bina canta Bute, ca la box nu se pricepe... e bun comentariu, asa, ca bascalie, dar daca autorul chiar crede asta... sa se duca, dom'le, in ring cu Bute, chiar si cu o mana la spate si legat de picioare si sa-l vedem, are curaj? Chiar sa ai tupeul sa spui ca un campion mondial nu se pricepe la box doar pentru ca a aparut unul mai bun care l-a batut mar, e prea de tot.

      Si nu inteleg de ce Hotnews promoveaza astfel de comentarii. Asa, ca sa credem cu totii ca ne-am facut de ras. Nu, nu ne-am facut de ras, am avut o prestatie onorabila uitandu-ne la nota si locul obtinut.

      Si daca o sa ziceti ca multe din punctele noastre sunt de la capsunari si de la fratii de peste Prut, ei bine sa nu uitati ca altii au mult mai multi frati, vezi fostele sovietice si fostele yugoslave, care se voteaza intre ele la greu si obtin mai multe puncte "frateste" decat am obtinut noi.

      Asa ca eu zic sa ne pastram decenta.
      • +7 (9 voturi)    
        Mi-e ruşine cu Mandinga (Duminică, 27 mai 2012, 18:44)

        Iorest [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        Felicitări pentru ce, monşer? Pentru că a cântat fals şi a promovat un kitsch ruşinos? Mulţumesc, nu i-am votat, nu-i caut să-i ascult, nu m-am simţit reprezentat de ei, deci... mă bucur că am scăpat de Mandinga şi sper să dispară din istorie.

        Comentariile sunt de la oameni care nu au fost pe niciun loc nicăieri? Te dezamăgesc, monşer... Eu zic să-ţi deschizi mintea şi să citeşti mai adânc comentariile. Nu am cântat niciodată, dar am organizat specacole unde promovam muzica de calitate, de la populară până la jazz. Şi chiar am educat gusturile muzicale prin ceea ce am făcut.

        E clar că noi am luat puncte de la românii din Spania şi Italia. Dacă deschideai bine ochii, remarcai că fostele republici sovietice nu s-au votat prea mult între ele. Mai consecvenţi au fost balcanicii, fapt care a adus-o pe isterica aia din Albania între primele locuri.
        • -4 (8 voturi)    
          Era sa cred ca asa e... DAR NU E ASA (Luni, 28 mai 2012, 2:36)

          Ana [anonim] i-a raspuns lui Iorest

          Am citit articolul si chiar am crezut ca asa e. M-am gandit ca romanii au trimis la Eurovision o tiganie, un kitch si ca s-a facut o treaba ca atatea altele in ultima vreme.
          Am cautat melodia pe youtube si... surpriza: o supermelodie, atragatoare, fascinanta, un show impresionant si un viitor slagar.
          DA, nu are specific romanesc (as fi vrut sa aiba asa ceva si, totusi, sa fie fascinanta petnru orice european), pare ca ar avea anumite (dar nu evidente) inspiratii orientale dar tot asa ati putea sa spuneti ca are inspiratii spaniole, fata forteaza puternic cu nurii, poate ca nu are cea mai buna voce (dar nu as spune ca falseaza - poate niste probleme de la sonorizare care, ca si cantaret, te pot impiedica sa urmaresti perfect linia melodica).
          Dar... sa fim seriosi, e un cantec muncit, un show frumos si asa cum spune cineva mai inainte, a primit locul 12.
          Eu zic ca e rusine sa vorbiti de rau atata munca si rezultatele astea. In fine, va doresc succes in cele bune!
    • +10 (12 voturi)    
      Caută în arhivă (Duminică, 27 mai 2012, 18:25)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui Lea

      Caută comentariile articolului care anunţa că ne va reprezenta Mandinga şi te vei lămuri. Nu trebuie să fie omul sărac cu duhul ca să remarce că Mandinga e un caraghioslâc care ne face de ruşine. Eu am scris şi ieri că Eurovisionul de anul acesta a dat o lecţie românilor. Un spectacol care a început cu muqamul cântat de Alim Qasimov, celebrul interpret azer de muzică tradiţională (caută-l pe youtube cântând cu fiica sa), care a continuat cu momente ca Loreen (frumoasă, naturală, discretă şi inventivă) şi a culminat cu băbuţele de la Buranovo, nu poate include penibilităţi ca maneaua Mandingăi şi ca piţiponcăreli ca reprezentanta Bulgariei şi Elena de la Mandinga. Românii trebuie să ridice ştacheta. Ne-am compromis în Europa, măcar prin cultură să ne salvăm.

      Am văzut ieri un mesaj puternic, transmis de băbuţe şi de Loreen: naturaleţe, simplitate, imaginaţie, tradiţie.
      • +3 (5 voturi)    
        Mandria romanului il face sa mearga inainte (Duminică, 27 mai 2012, 19:59)

        astrud [anonim] i-a raspuns lui Iorest

        Nu e nicio lectie data romanilor! Echipa care a jurizat isi va vedea de treaba in continuare si la anul il vor trimite chiar pe Costi in persoana. La noi nu se merge pe firul faptelor catre cauza. Se pune vina pe influente socio-geografice dar pe care o piesa ca cea a Suediei le-a invins. Noi nu invatam ca nu avem cantareti, sportivi, filozofi, politicieni ci doar gimnasti.
  • -9 (17 voturi)    
    asta-i site de intelectuali, de balta! (Duminică, 27 mai 2012, 16:08)

    dorel [anonim]

    vad aici numai comentarii de intelectuali, cuvinte alese, frate romania se duce de rapa cu voi nu cu mandinga!
    • +5 (5 voturi)    
      Juriul rusinii (Duminică, 27 mai 2012, 21:02)

      Roman [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Clasamentul final al Selectiei Nationale:

      1. Mandinga – Zaleilah – 22 de puncte (10 puncte juriu si 12 televot)
      2. Electric Fence - Sun-ta – 19 puncte (12 puncte juriu si 7 televot)
      3. Catalin Josan – Call my name – 18 puncte (8 puncte juriu si 10 televot)

      Cum a votat juriul (12 puncte):

      George Natsis (compozitor, presedintele juriului): Mandinga – Zaileilah
      Dan Teodorescu (reprezentantul Romaniei la ESC 2000): Mandinga – Zaileilah
      Mihai Ogasanu (compozitor): Mandinga – Zaileilah
      Cornel Ilie (solist formatia Vunk): Electric Fence – Sun-ta
      Eduard Carcota (compozitor): Electric Fence – Sun-ta
      Luminita Anghel (solista vocala): Electric Fence – Sun-ta
      Liliana Levintza (impresar, organizator evenimente muzicale): Electric Fence – Sun-ta
      Dana Dorian (critic muzical, profesor de canto): Electric Fence – Sun-ta
      George Zafiu (DJ Europa FM): Catalin Josan – Call my name

      Publicul a votat pe locul 2 pe Catalin Josan cu "Call my name", pe cand juriul a votat Electric Fence cu "Sun-ta" pe locul 1 (alta "tiganie")

      http://www.youtube.com/watch?v=q0iX4nzP_bY&feature=related

      si pe Mandinga cu "Zaleilah" pe locul 2.

      Eu pot sa inteleg ca publicul din Romania sta prost cu cultura muzicala dar cum poti sa explici votul presedintelui juriului, compozitorul George Natsis, care a dat punctaj maxim lui Mandinga cu "Zaleilah"? Sau ceilalti compozitori care au votat "Zaleilah" sau "Sun-ta". Un compozitor asculta altfel muzica decat un profan. Un compozitor adevarat (nu cel care lipeste "loop"-uri pe calculator) asculta orchestratia, armonia (etc.), este interesat de valoarea intrinseca a muzicii si nu de "parada modei" sau miscarile de "aerobic" executate de "muzicieni". Un compozitor onest are rol de formare a gustului consumatorului de muzica (si) prin votul responsabil pe care il da in astfel de momente importante, ca participarea Romaniei la Euroviziune.

      Singurul membru al juriul care nu a votat cu 12 puncte o "tiganie" a fost George Zafiu. Cinste lui!
  • -11 (15 voturi)    
    ba voi sunteti tigani, nu noi (Duminică, 27 mai 2012, 16:16)

    dor [anonim]

    nici nu merita sa va zic ceva, deci ce citesc aici e boala mintala , perversiune a creierului, nu sunteti normali!
    • +3 (5 voturi)    
      Ia un exemplu de muzică frumoasă (Duminică, 27 mai 2012, 18:30)

      Iorest [utilizator] i-a raspuns lui dor

      Pentru voce de te furnică spatele, vezi Doina Aldea Teodorovici - Ş-aşa-mi vine: http://www.youtube.com/watch?v=E_Fd6QGTZiU

      Vezi Tudor Gheorghe - Muge un cerb:
      http://www.youtube.com/watch?v=eD4dkZ7qjYY&feature=related
      • -1 (3 voturi)    
        Vai de capul tau. (Luni, 28 mai 2012, 10:14)

        g [anonim] i-a raspuns lui Iorest

        Ai 80 de ani? Astea sunt cintece de secolul 21?
        • 0 (2 voturi)    
          Ai dreptate, (Luni, 28 mai 2012, 17:12)

          zit [anonim] i-a raspuns lui g

          nu sint de secol 21, sint (sau sper sa ramina) "de mai multe" secole ... Si nu trebuie sa ai 80 de ani ca sa le asculti, poate nici macar prea multa "ureche" muzicala, ci doar suflet ... La exemplele date de "iorest", zau, mai bine te abtineai sa scrii !
        • 0 (0 voturi)    
          Hahaha! Incultură crasă! (Joi, 31 mai 2012, 12:53)

          Iorest [anonim] i-a raspuns lui g

          Măi, "g", matale dacă asculţi vocile astea metalice afone, crezi că toată lumea face la fel? Eu am 27 de ani, dar asta nu înseamnă că trebuie să ascult în mod tâmp sunete stridente venind de la despuiate pseudo-artiste. Zic să mai asculţi muzică bună, dezvoltă şi IQ-ul.
  • -1 (13 voturi)    
    Patentat în România (Duminică, 27 mai 2012, 16:20)

    Andrei [anonim]

    Chiar dacă acest articol este cam necioplit, nu mă pot abține să afirm urmatoarele: populația României este împărțită în critici de dreapta și critici de stânga. Oricum ar fi situația, ea este mereu criticată de careva. Niciodata nu avem o directie clara. Nu am auzit in Anglia sa-l critice cineva pe candidatul lor, chiar dacă nu a primit punctaj nici măcar cât România. Dar asta se întâmplă pentru că ei sunt oameni educați ALTFEL. La noi însă, gunoaiele societății își exprimă părerea, reușind să influențeze pe alții. Iar astfel de gunoaie găsești și pe Mediafax, dar și pe HotNews. Pe lângă cititorii comentatori realiști, aceste gunoaie fac zarvă în țară, de dragul proastei lor educații, bazate pe cei 7 ani de-acasă, în care părinții lor au fost absenți. Observ cazul Bute - un român pentru care cântă imnul țării noastre. El ne ridică moralul. Azi-noapte însă a avut neșansa să piardă, ceea ce este normal în orice sport, mai ales după 30 victorii în lanț. Vreau să vă spun că sunt total scârbit de felul în care cei care stau în fața ecranelor și sparg semințe, judecă un om care își obține faima prin trudă și schimbul de pumni. Dar este normal să judecăm, zic unii. Este însă EXACT ceea ce ne face atât de josnici ca nație - se numește lipsa de RESPECT, SOLIDARITATE și EDUCAȚIE. Adică, într-un singur cuvânt, este vorba despre mentalitatea MANG.
    • +6 (6 voturi)    
      anglia (Duminică, 27 mai 2012, 17:26)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      or fi englezii educați altfel, dar reprezentantul lor a fost engelbert humperdinck, un artist de o valoare incontestabilă, un intrepret ale cărui piese au trecut proba timpului cu succes. atunci cînd or rezista piesele trupei mandinga 40 de ani, n-o să mai criticăm prestația. până atunci, piesa și interpretarea au fost proaste.
    • +14 (14 voturi)    
      Zalleluiah! (Duminică, 27 mai 2012, 17:34)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      Everybody say.....
      Vamos, vamos, vamos,vamos alla, (ahi)
      vamos, vamos, (asi), vamos (muevete)
      vamos, vamos, vamos, vamos alla (arriba arriba)
      (asi asi, vamos alla)

      Dragă Andrei, în caz că ţi-a scăpat, clipul - prezentat a fi drept oficial - e filmat în Dubai! Ce-o fi având de-a face Burj Khalifa cu Azerbadjanul, cu "arriba arriba" - Speedy Gonzales era mexican - cu cimpoaiele scoţiene, cu Mi chico bonito un poco negrito ooh, yeah şi, peste toate, cu România, mi-e peste puterile mele de înţelegere.

      "When you make me feel so special
      I am dreaming, I am dreaming
      Oooh..."

      Mai lipsea "To be continued, me poco negrito..."
    • +1 (1 vot)    
      comentariul tau (Luni, 28 mai 2012, 11:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      e bun in privinta lui bute si total pe langa subiect in cazul eurovision-mandinga.
      => "-".
  • +1 (9 voturi)    
    she's hot (Duminică, 27 mai 2012, 16:24)

    ginelush [anonim]

    nu inseamna neaparat ceva sexual, sau la misto.

    asa cum hit/lovitura, ineseamna succesul unui cantec, hot inseamna, tare, super, la moda.

    deci, poate fi admirativ. trebuie vazut in context.

    cat despre frenezie tziganeasca, da cam asa este. este numai o comparatie, nu mi se pare la misto.
    daca trupa de tobosari a lui draghici a avut succes, pieasa prezentata de mandinga, cam aduce ceva frenezie tziganeasca.

    prezentarea a fost una plina de viata, de frenezie.

    albania a luat nota mare cu o tipa iesita din star wars.

    se pare ca fenezia nu mai este la moda, ca se apreciaza mai mult cantecele melodioase.
    nici roboteii irlandezi n'au avut succes.

    iar engelbert humperdik, ultimul loc..

    se schimba moda.
  • -3 (7 voturi)    
    eh, cautatori de noduri in papura se gasesc... (Duminică, 27 mai 2012, 16:46)

    Radu [anonim]

    dar problema - principala, zic eu - este alta. ok, au fost si piese mai bune, a contat la vot si originea etnica (slavii cu slavii, nordicii cu nordicii), deci n-am fi avut cine stie ce sanse sa fim primii. n-am priceput insa de ce sonorizarea a fost atat de proasta pe scena, in timp ce orchestratia se aude mult mai bine pana si-n reclama cu farmacia aia care a sponsorizat trupa??? s-au dus ai nostri acolo cu o coloana sonora defectuoasa sau vina pentru volumul redus apartine gazdelor?
  • -6 (8 voturi)    
    complex (Duminică, 27 mai 2012, 16:50)

    Kris [anonim]

    Avem noi complexul tiganilor...
    Dar un tigan e singurul roman cu un Grammy!
    Melodia nu e nici buna nici rea...asta ofera Romania la ora asta...nu suntem noi buricul pamantului
    • +10 (12 voturi)    
      ok (Duminică, 27 mai 2012, 17:18)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Kris

      un grammy nu mai e de mult un reper al valorii. în ziua de azi grammy-urile le primesc cei care fac cea mai proastă și comercială muzică, drept dovadă tona de premii grammy pe care o primesc „artiștii” hip-hop. no further comment.
  • +15 (15 voturi)    
    Ce chichirez galceava?! (Duminică, 27 mai 2012, 16:56)

    sohil [anonim]

    Nu stiu de ce va agitati atat pentru un concurs unde e clar ca nu castiga cel mai bun, ci acela care primeste cele mai multe voturi. Vi s-a parut, cumva, piesa turcilor mai buna decat a noastra? Si cu toate astea a primit voturi cu nemiluita. Show-ul a fost frumos, ca de obicei, pana cand a inceput votarea. Oricum nu am nici o pretentie de la acest pseudo- eveniment. De ce nu pomeniti nimic despre finlandezul-horror care a anuntat punctajul acordat de conationalii sai, o mostra de tembelism( n-am inteles niciodata atractia asta maladiva catre personaje oribile!)?
    Da, Elena a cantat slab, dar Humperdinck a cant foarte bine si nu i-au dat voturi. E clar ca departajarile se fac pe criterii de neintels sau de neacceptat.
  • +9 (13 voturi)    
    ja (Duminică, 27 mai 2012, 17:00)

    gigi [anonim]

    țigănism metamorfozat . peste jumătate din piesele prezentate la selecția națională au fost mult mai bune ca asta. dar ce să le faci iubitorilor de manele din tvr ? poate să le dai o carte să citeasca și le recomanzi sa asculte un phoenix, poate, poate, la anul or nimeri-o.
  • +7 (11 voturi)    
    Ce promovezi aia esti ... (Duminică, 27 mai 2012, 17:03)

    xprtpro65 [anonim]

    Tigani promovam tigani suntem ... asa ca nu trebuie sa fim suparati.
    Si ne mai intrebam de ca toata europa ne ironizeaza si ne asimileaza lor ...
  • +10 (14 voturi)    
    Locul ocupat de Mandinga este mincinos (Duminică, 27 mai 2012, 17:12)

    Roman [anonim]

    Daca am scadea punctele pe care le-a primit de la Moldova (12 puncte), Spania (10 puncte), Grecia (7 puncte), si Israel (6 puncte), unde au votat romanii, Mandinga ar ramane cu 36 puncte, adica s-ar clasa pe locul 21 (din 26).

    http://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_2012
    • +3 (3 voturi)    
      corect (Duminică, 27 mai 2012, 17:35)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Roman

      perfect adevărat, dar vin cu o completare: comunități de români există și-n portugalia, franța și cipru. deci mai putem scădea vreo 9 puncte de la cele trei țări.
    • +1 (1 vot)    
      Pai sa scadem si la altii, atunci (Duminică, 27 mai 2012, 18:34)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui Roman

      Pai sa scadem si la slavi voturile altor slavi si la ex-sovietici voturile altor ex-sovietici, mai umblam si pe la Grecia/Cipru putin, vedem si nordicii cat de cinstiti au fost si asa pe ce loc ajungem?

      Una peste alta, nu suntem nici cei mai rasfatati din punct de vedere al punctelor "fake", dar nici cei mai vitregiti.
  • 0 (6 voturi)    
    nu merita (Duminică, 27 mai 2012, 17:32)

    nicu [anonim]

    Din pacate atat Euroviz. cat si alte concursuri internationale in special din zona artei sunt folosite pentru "premieri politice" si dupa alte criterii decat cele artistice. Suedia a fost slaba, in nici un caz de marele premiu dar sa nu uitam ca la anul se joaca la ei. Cred ca si reprezentanta Suediei se mira de premiu. Rusia a fost de toata jena cu babele alea scalambaindu-se dar la ce te poti astepta intr-o fosta republica URSS. Sarbul intr-adevar a fost bun. Cat despre ai nostri chiar mi-au placut: o melodie vesela, antrenanta, cu tonus, cu ritm, bine interpretata care iti ramane in minte si-ti creaza buna dispozitie. Piesa era de cel putin primele 5 locuri. Daca pot reprosa ceva este ca n-au cantat in romaneste pana la urma o limba latina, frumoasa si europeana. Nu trebuie sa ne fie rusine cu limba noastra. Din pacate si pot da scris, Romania nu va catiga niciodata Euroviz. In primul rand e suficient sa citesti comentariile si sa vezi cat de grabiti suntem in a murdari, huidui, carcoti, cleveti; cat de dezbinati si ghiftuiti cu ura si umori. Romanii nu vor putea realiza nimic important dus pana la capat pentru ca pur si simplu nu sunt in stare. A dovedit-o si istoria. Se va gasi intotdeauna o masa critica de idioti care sa distruga totul. Eurovizionul e daca vreti si o stare de spirit.
  • -3 (3 voturi)    
    nici prima nici ultima (Duminică, 27 mai 2012, 17:40)

    adi [anonim]

    daca as fi facut eu clasamentul ar fi fost pe locul 4.
    Prezenterea ei a fost placuta,fara momente stanjenitoare,sincera (cea ce nu pot sa spun pentru
    70% dintre participanti) a trait veritabil cea ce prezenta.
    Veti mai auzi de ea......
  • +4 (6 voturi)    
    Catre criticii criticilor (Duminică, 27 mai 2012, 17:45)

    hic sunt leones [utilizator]

    In asteptarea meciului de box, am zis sa pierd cateva ore cu Eurovizionul.
    Am ascultat toate melodiile, unele mi-au placut, altele nu, am vrut ca Romania sa se claseze cat mai sus pana cand... am ascultat prestatia Mandingai care s-a dovedit mai jalnica decat a Patriciei Kass (o participanta de acum cativa ani) dupa 10 ore de stat in fum de tigara si baut tuica intr-un club de noapte.
    Melodia poate sau nu sa placa insa interpretarea ar fi trebuit sa fie fara gres asa cum au fost cele ale reprezentantelor Suediei - castigatoarea a carei voce suna in final la fel de curat si proaspat ca in timpul concursului; Spaniei - care, indiferent de locul ocupat, ne-a incantat; a Azerbaijanului - care daca ar fi castigat, n-ar fi dat nastere la comentarii decat in mintea unor cretini; Macedoniei - voce minunata pe o piesa mediocra etc, sa nu mai spunem de marele Humperdinck care, din pacate, a venit cu o piesa execrabila si a Italiei - preferata mea - care a venit cu o melodie in genul regretatei Amy Winehouse.
    Deci mai usor cu nationalismul tampit: atat timp cat trimiteti afoni sa ne reprezinte (ba nu, mai degraba sa scripcareasca pe scena un chici in limba spanioleasca, cu trompete de salsa, cimpoaie scotiene, putina amestecatura de limba englezeasca si bulane goale - singurul aspect care denota romanism si pentru care fuseram laudati), nu va asteptati sa fim gustati de europeni.
  • +6 (8 voturi)    
    Asta este MUZICA? (Duminică, 27 mai 2012, 18:03)

    Dan [anonim]

    sraca mea iubita Romania, unde este cultura noastra? Muzica proasta inventata de tigani este la putere, si nimeni nu se sinchiseste...cred ca la guvern au ajuns tigani si isi fac de cap.!
    De cand romani au devenit negri si arabi? Nici nu este o formatie romaneasca si care a fost reactia marelui public romanesc? Asta este nivelul cultural la care a ajuns Romania...Rusine celor care a promovat aceasta MIZERIE RUSINE ca ne face de ras in lume!
    Ridicati prestigiul Romaniei nu il injositi!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Lectia 1: Hai sa nu mai fim orbiti de rautate (Duminică, 27 mai 2012, 18:17)

    Mary [anonim]

    Bine ca dati vina pe 'sudisti', de parca voi ati fi pui de Mozart ori Haydn. Pot sa pun pariu cu oricine din tara asta ca in afara de sud, restul tarii vuieste de manele, de la Oradea la Alexandria ori Timisoara catre Galati. Dar cum, sa recunoastem noi, cand e mai bine sa aratam cu degetul spre altul pentru a scapa de vina? Deh, ne aratam lipsa de respect si proasta educatie DIN NOU. Eu zic ca vina este a tuturor, iar comparatia cu sudul este o prosteala a unui individ lipsit de judecata. Vreau sa stiu si eu unde erau concurentii valorosi 'vestici' cand s-a facut selectia, caci nu i-am vazut.. se ascundeau oare prin dulap? Nu ma mai mira, suntem buni si renumiti doar la critica. Din cate imi amintesc Traistariu e sudist, iar el a obtinut cea mai buna clasare de pana acum la Eurovision, timp in care 'multimile de valori' non-sudiste se ascundeau dupa perdea ori le era rusine sa nu se faca de ras. Nu stiu care este faza cu sud-est-nord-vest, insa eu stiu un singur lucru: suntem bagati impreuna in ce cream. Ori cand e vorba de Hagi si Dobrin, fotbalul romanesc cel mai bun isi are originile in sud-est? Ori cand venim in Costinesti sau la mare si dansam pe manele de ne rupem, pierdem notiunea localizarii teritoriale? Ei vedeti, este vorba de nedreptate. Iar aceasta nedreptate o cream impreuna prin astfel de stiri si o lansam si promovam mai departe. Nu-i corect, fratilor. Va salut.
    • 0 (0 voturi)    
      sudistii si televiziunile lor (Duminică, 27 mai 2012, 20:06)

      astrud [anonim] i-a raspuns lui Mary

      Dragul meu dar posturile de tv sunt toate de la "sudisti" si cand e sa vezi un meci de fotbal numai de echipa din prelungirea Ferentari (Steaua) se vorbeste, pe ritmuri de manele. Ce sa faca restul tarii care a fost pastrata de Voiculescu in saracia culturala decat sa inceapa sa danseze asa cum ii este cantat. De valorile ne-sudiste nu auzi tu dar ele exista. Ai sa le auzi si in muzica usoara nu doar in Jazz. Buricele goale si pantofii intorsi in sus la varf in Bucurdistan se gasesc, nu in Bistrita, Suceava sau Timisoara.
    • +1 (1 vot)    
      Lectia 2- sofisme (Duminică, 27 mai 2012, 20:27)

      eugeni [anonim] i-a raspuns lui Mary

      1.Daca nu suntem pui de Mozart in mod obligatoriu nu avem ureche muzicala si ne plac manelele.????
      2. Cineva trebuie sa munceasca cand altii se ocupa de castigat bani din batut mingea sau cantat la nunti joia.
      3. Din multimea care incearca sa "impuste francu' " pe parloage sau crasme, joia, este inerent sa apara niste talente :), restul de neimpliniti bat barurile. :)

      4. A fost o gluma, politic incorecta ......
    • 0 (0 voturi)    
      Lectia 3 - Memorie subreda (Luni, 28 mai 2012, 7:07)

      Piata Sudului [anonim] i-a raspuns lui Mary

      Stimata Mary,

      Cand te mai trezesti emitand cogitatiuni intepate, ia-ti lecitina inainte, si roaga pe cineva care stie geografie sa te asiste in elaborarea textelor intru apararea Sudului nostru ilustru.
      In primul rand, Traistariu e la fel de sudist ca toti ceilalti nascuti in Piatra Neamt - dar asta e o confuzie oarecum normala daca locuiesti in Capitala. Doi, n-a obtinut "cea mai buna clasare de pana acum la Eurovision". Asta au facut-o, pe rand, Luminita Anghel (asta da, sudista) si Paula Seling cu Ovi (ea din Baia MAre, el din Botosani - deschis spre interpretare conform notiunii tale de "sudist").
      Asa ca, in loc de concluzie, ar fi recomandabil sa renunti la a elabora enunturi de o complexitate mai mare decat "muica, ce se scumpi prazu'", si ai grija ca, pana ai terminat de citit ce scrie aici, ti s-a ars loboda.
  • 0 (2 voturi)    
    www.last.fm (Duminică, 27 mai 2012, 18:21)

    Mirela [anonim]

    Nu avem muzicieni de valoare in .ro.
    Intrati pe net, si vedeti cata muzica de calitate este.
  • +1 (1 vot)    
    groaznic! (Duminică, 27 mai 2012, 18:41)

    Codruta N [utilizator]

    Am cautat melodia numai ca sa vad despre ce e vorba - si am dat peste chestia aia pentru care am renuntat sa ascult posturi de radio (care, de oarece vreme incoace, numai cu din astea zgarie lumea pe creieri - nu ca ar fi "rele" neaparat insa le dau EXAGERAT de des)!
    Ce are, deci, chestia aia in ea, ca sa "reprezinte Romania"? adica: din ea, ce anume este (macar pe departe) "romanesc"?
    Piesa in sine nu e nicidecum "buna" dar nu e nici propriu-zis "rea" - e "usoara" si atat! Daca as auzi-o mai rar, ar fi chiar "suportabila" - dar nici macar textul nu e in lb. romana. Deci: ce "reprezinta" ea?
    Poate o tzara fara identitate?
  • +1 (1 vot)    
    embleme (Duminică, 27 mai 2012, 19:13)

    Angoasat [utilizator]

    Romania sa fie schimbata ca nume cu Dacia ,iar capitala sa fie mutata la Brasov..astept sugestii
    • 0 (0 voturi)    
      Da, numia ca (Luni, 28 mai 2012, 1:48)

      RaduC [anonim] i-a raspuns lui Angoasat

      esenta problemei o reprezinta locuitorii tarii. Ca sa dai alta fata Romaniei, pe ei, pe locuitori trebuie sa-i schimbi. Apucaturile lor au terfelit Romania si la fel se va intampla si cu Dacia daca nu schimbi modul de a se comporta al locuitorilor.

      Mergi la radacina problemeleor care au adus tara in halul asta de degradare; identifica-le pe toate; abia dupa aceea poti veni cu solutii de imbunatatire a situatiei, adecvate.
  • -1 (1 vot)    
    marea tiganeala (Duminică, 27 mai 2012, 19:27)

    gabriel [anonim]

    Tiganeala ..s-apoi ce mama masii avem noi cu cimpoiul....?
  • +2 (2 voturi)    
    Mandinga (Duminică, 27 mai 2012, 20:08)

    Radu [anonim]

    Insuccesul asta nu se poate imputa catecului ci celor care l-au ales sa ne reprezinte. Cred ca cei ce fac selectia finala au nevioe de o educatie muzicala serioasa. Iubitorii de manele nu trebuiesc lasati sa-si faca mendrele, sa li se permita libertati de opinie pe reprezentari nationale. E nevoie de mai multa consideratie si responsabilitate cand ne angajam in proiecte de reprezentare romaneasca.

    Incultura si incompetenta au devenit la ora asta carcteristicile principale ale societatii romanesti. E o relaitate ingrozitoare, Nu mai exista niciun domeniu din viata noastra ramas nealterat de impostura, lipsa de cultura si educatie, lipsa de cunostinte specifice si profesionalism. Semnalele ca ne indreptam intr-o directie periculoasa au existat inca din 1990 cand s-a trecut cu tavalugul prostculturii peste tot, si bun si rau, fara nicio exceptie. Am asistat pasiv (ca de obicei) la toate aceste rasturnari de valori si iata-ne acum ajunsi fatalmente tot ca de obicei in situatia in care o generatie noua lipsita de repere sanatoase, considera ca Mandinga a fost pe nedrept desconsiderata. Pt ea, (pt aceasta generatie) Mandinga este o creatie muzicala de exceptie, iar pe mine asta ma ingrijoreaza foarte mult; educatia si cultura romaneasca e intr-o profunda degradare, devalorizare. Gustul indoielnic (ca sa nu zic prostul gust) imi pare generalizat, extins la nivelul intregii natiun si asta ma ingirjoreaza foarte tare. Trebuie sa facem ceva sa schimba situatia ca nu-i de gluma. Daca vrem sa nu disparem ca natie va trebui ca incepand cu acest moment sa incetam sa mai trecem cu vedere peste orice mojicie, marlanie, minciuna , peste orice abatere de la morala, educatie, valoare autentica. TREBUIE SA REINSTALAM VALORILE IN TARA ASTA CACI NUMAI ASA NE VOM PUTEA SALVA SI NUMAI ASA VOM PUTEA SA NE SCHIMBAM CONDITIA DE VIATA IN MAI BINE!
  • +1 (3 voturi)    
    text (Duminică, 27 mai 2012, 20:38)

    Nicolette Orghidan [anonim]

    Păcat că nu s-a-nțeles adevăratul mesaj al piesei. În plus, presa, presa face și desface: ea te urcă, ea te-aruncă în groapa cu lei. Acolo, la Baku, se pare că și presa a fost potrivnică.Timorată ușor, solista noastră a avut și publicul împotrivă. Nu vreau să găsesc scuze, dar aici, în România ar trebui schimbate regulile ...jocului. Așadar, cred că alt format și alt tip de desfășurare a preselecției pieselor pentru Eurovision.
    • +1 (1 vot)    
      si care ar (Luni, 28 mai 2012, 2:06)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui Nicolette Orghidan

      fi fost acel mesaj neinteles, Nicollete? Pt mine, mesajul transmis de aceasta excrementa muzicala este lipsa de clasa, de gust si de pregatire muzicala a selectionerilor si a suporterilor lor; atat si nimic mai mult. Pe mine unul, piesele de acest gen nu ma reprezinta si d-eacuma-n colo ar fi bine ca cei ce merg la eurovision cu astfel de porcarii, sa o faca in nume propriu si sa nu se mai erijeze in reprezentanti ai Romaniei. A devenit nu doar insultator ci insportabil sa mai fim reprezentati de tot felul de nulitati, in tot felul de domenii.
  • -1 (1 vot)    
    ne-au dat de mila punctele.... (Duminică, 27 mai 2012, 23:40)

    muzicalul [anonim]

    sunteti mandri ca sunteti... romi, nu romani...nu muzica manelistilor reprezinta Romania si de asta sunt vinovati cei de la preselectie care au pus botul...rusii au stiut sa prezinte ceva traditional si au avut numai de castigat, pe cand noi ne-am facut din nou de caruta cu muzica lui aules- baules
    mandinga putea sa reprezinte etnia la eurovisionul manelelor dar nu la cel autentic.....
    am dat-o in bara si in domeniul muzicii cu neamul lui copy-paste...invatamant, cultura, justitie,afaceri interne si externe.......vai mama noastra ce ne asteapta cu romanizarea romanilor!!
  • +1 (1 vot)    
    ..solutia este... (Luni, 28 mai 2012, 0:31)

    kata1970 [anonim]

    ...sa incetam a mai promova - desantzat - tigani si fufe drept talente nationale.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version